יו"ר המפד"ל לשעבר: תומך בימינה ובנפתלי בנט

יו"ר המפד"ל, הרב יצחק לוי. צילום: דוברות

חיזוק משמעותי לימינה. שר החינוך והתחבורה ויו"ר המפד"ל לשעבר, הרב יצחק לוי, מביע תמיכה במפלגה: "נפתלי הוא איש ימין ומנהיג ראוי, אני בטוח שימינה תעצים את ערכי הציונות הדתית שאנו דוגלים בהם"

מפלגת ימינה בראשות שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט מקבלת היום (ג׳) תמיכה משמעותית – שר החינוך והתחבורה לשעבר ומנהיג המפד"ל בשנים 1998-2003, הרב יצחק לוי, הביע תמיכה במפלגה.

בפגישה שהתקיימה בביתו בכפר מימון יחד עם מועמד ימינה לכנסת, ניר אורבך, אמר השר לשעבר "החלטתי להצביע הפעם למפלגת ׳ימינה׳ מכמה סיבות. הסיבה הראשונה היא שאני מעריך את נפתלי. נפתלי הוא איש ימני, הוא בעל יכולת, יכולת של הנהגה. אני מעריך אותו. הוא בהחלט מנהיג ראוי".

עוד אמר הרב, "הציונות הדתית מוטמעת עמוק בתוך המפלגה – כשאני רואה את הרשימה, אני רואה את מתן, ואת אלון, אותך (אורבך), את איילת שקד, ואת עידית. יש שם ציבור משמעותי מאוד של נציגים של הציונות הדתית ואני תומך בהם כדי לבוא ולהגיד תראו, אני רואה אתכם כחלק מהנציגים של הציונות הדתית שהייתה פעם. אני בטוח שהדבר הזה יביא להעצמה של ערכי הציונות הדתית שאנחנו דוגלים בהם. אשמח לראות שתצליחו בעזרת השם".

השר לשעבר ויו"ר המפדל יצחק לוי עם מועמד ימינה, ניר אורבך. צילום: דוברות
- פרסומת -

מועמד ימינה ניר אורבך הודה לרב לוי על תמיכתו ואמר "אנחנו בימינה בדיוק בשביל הערכים האלו. ימינה היא הבית של של כל הציונות הדתית. כמנהיג הציונות הדתית וכשר לשעבר בממשלות ישראל, התמיכה שלך חשובה לנו מאוד".