כוחות משטרה הורסים כעת מצפה ומספר מבנים בסמוך לישוב עמיחי

כוחות גדולים של משטרה ומנהל אזרחי מבצעים בשעה זו הרס של מצפה תיירותי שנבנה בתחומי הישוב עמיחי, ומשקיף אל הכפר הערבי החדש שהולך ונבנה בסמוך. בנוסף מחרימים הכוחות 2 מכולות של תושבי המקום כשבתוכם ציוד יקר ערך. בכפרי האזור חוגגים: "ההרס בעקבות הלחץ שלנו"

צילום: באדיבות "גאולת ציון - בחזון ובמעש"

לפני זמן קצר פשטו כוחות משטרה גדולים כשהם מלווים בפקחי המנהל האזרחי, והחלו בהריסת מצפה תיירותי שנבנה בתחומי הישוב עמיחי ובתוך ה"קו הכחול" של הישוב.
בנוסף, מחרימים הכוחות כעת 3 מכולות עם ציוד יקר ערך בשווי עשרות אלפי שקלים של תושבי המקום.

המצפה ממוקם בצידו הדרומי של הישוב ונמצא כ-150 מטרים מבתיה של הכפר הערבי שהולך ונבנה בסמוך, ועתיד להגיע עד למרחק של כ-50 מטר מתחום הישוב עמיחי.

הרס המצפה - ברקע, כבישי הכפר הערבי החדש שהולך ונבנה. צילום: "גאולת ציון - בחזון ובמעש"

בגוש שילה זעמו הבוקר על ההרס: "המדינה איבדה את הכיוון סופית", אמר אחד התושבים. "במשך שלוש שנים כשהתרענו שוב שוב מפני הקמתו של כפר ערבי גדול שהולך ונבנה מטרים בודדים מהישוב עמיחי ויהווה סכנה ביטחונית חמורה לתושבים, במערכת הביטחון הגיבו באדישות ואף פעלו ללא לאות כדי לאפשר את הקמתו ולמגר את פעולות המחאה של התושבים".

- פרסומת -

"כעת, כשבישובי הגוש החליטו לבנות מצפה תיירותי בתחומי הישוב, נזכרה לפתע מערכת הביטחון להפגין נחישות ואגרסיביות שנעדרה עד כה כשמדובר היה בבניה ערבית מסוכנת", אמר.