רעיונות שדרוג לבית לקראת החג 

קרדיט: ixabay

שדרוג לבית – כך תבצעו זאת בקלות ובמהירות 

הישראלים אוהבים לשפץ ולשדרג את הבית שלהם ובדרך כלל עושים זאת לקראת החגים. ראש השנה שמתקרב אלינו במהירות מהווה הזדמנות פז גם עבורכם לחשוב על מספר פעולות שדרוג לבית ואף לבצע זאת בצורה מהירה יחסית, תוך התמקדות בנושא הקירות והתקרות. בשורות הקרובות נסקור בפניכם מספר רעיונות שיאפשרו לכם לבצע זאת עוד לפני החג המתקרב.

צביעת הקירות בבית

אחת מהפעולות הפשוטות ביותר שבאמצעותן ניתן לחדש את מראה הבית היא על ידי צביעה. באמצעות שילובי צבעים בצורה הנכונה ושימוש בכל מיני אפקטים ניתן להגיע לתוצאה הרצויה של בית מעוצב ואסתטי, בעל תחושת חלל גדולה והתאמה מלאה לכל חדר וחדר. פעולת צביעה לשם שדרוג הבית תספק לכם מספר יתרונות:

  • עלות – נמוכה יחסית, בהשוואה לשיפוצים הרבה יותר מקיפים.
  • זמן – ניתן לצבוע בית שלם תוך פרק זמן של מספר ימים בלבד.
  • ביצוע עצמי – בהחלט ניתן לצבוע את הבית לבד, למרות שמומלץ להזמין איש מקצוע. 
  • לכלוך – אם מקפידים לעבוד נכון לא מצטבר לכלוך רב ברחבי הבית.

בכל זאת רוצים להיעזר באיש מקצוע? רצוי שמלבד צבעי מקצועי, תתקשרו גם עם חברה שמתמחה בעיצוב פנים, בדגש על התמחות בעיצוב קירות ותקרות. היא תוכל לייעץ לכם לגבי הצבעים המתאימים ביותר לכל חדר.

קרדיט: pixabay

שדרוג לבית באמצעות חיפויי קרניזם

אפשרות נוספת, שהופכת ליותר ויותר פופולארית, היא במקום צביעה (או בשילוב שלה), להתקין גם חיפויים בחלק מהחדרים או בבית כולו ולהעניק מעין מסגרת דקורטיבית לקירות באמצעות קרניזם. אם בעבר חיפוי קירות התאפשר רק עם חומרים כבדים ומורכבים להתקנה כמו בטון ומתכות שונות, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין, כך שניתן להשיג לכל בית את המראה הרצוי – מודרני, עתיק וכו'. החומרים שאיתם ניתן לעבוד כוללים עץ, MDF ופולימרים שונים, שבאמצעותם ניתן לחפות את הפנלים, הקירות והתקרות, ליצור מדפים באמצעות פרופילים דקורטיביים, לעצב קירות גיאומטריים וכל שעולה בדמיונכם. חברת דרים דקור היא חברה מעולה שמתמחה בכך ותוכלו לצפות בדוגמאות רבות מעבודותיה באתר הבית שלה.

- פרסומת -

היתרונות של חיפויים וקרניזם לטובת השגת שדרוג לבית מתבטאים בכמה היבטים:

  • מהירות העבודה – את החיפויים הללו ניתן להתקין במהירות מאחר והם קלי משקל, כך שתוך זמן קצר ניתן ליהנות מבית חדש ומעוצב, גם אם נזכרים ברגע האחרון, כמה ימים לפני החג.
  • מחיר נוח – לעומת השימוש בחומרי החיפוי המסורתיים, החיפויים הללו הינם זולים מאוד ומהווים פעולת שיפוץ שאינה יקרה בכלל. 
  • היעדר לכלוך – ההתקנה של החיפויים הינה נקייה ואלגנטית ולא נוצר לכלוך בבית, כל עוד אתם מתקשרים עם מתקין מקצועי.
  • עמידות לאורך זמן – חיפויי קירות איכותיים עמידים בפני הכתמה, מכות וחבלות וישנם סוגים מסויימים שאף ניתן לחדש בהמשך באמצעות צביעה, אם יעלה הצורך בכך.

שינוי של גופי התאורה בבית

פעולה נוספת שבאמצעותה ניתן לשדרג את הבית לפני החגים במהירות וביעילות היא החלפת גופי התאורה בו. אומנם לא תמיד יהיה מדובר בהליך זול ולעיתים נדרש גם שינוי של נקודות החשמל בבית, אך כל עוד תיבחרו בהם באופן מושכל ולאחר קבלת ייעוץ מקצועי, הם יוכלו לשנות את הבית שלכם לחלוטין, לשדרג את העיצוב שלו וגם להעניק פונקציונליות נוספת לכם כדיירים.