כיסוי ראש – להתחדש ולהתרגש!

(צילום: Pixabay)

כיסויי ראש לאישה, כבר מזמן אינם ציווי הלכתי בלבד, אלא להיט חם בקרב נשות המגזר הדתי על כל גווניו. נשים, צעירות ומבוגרות גם יחד, נשואות ולעיתים אף רווקות, בוחרות להוסיף למלתחתן מטפחת, כובע, סרט או פאה נכרית, בעיצוב מודרני מושקע ואופנתי.

אביחי טבק 11/09/2019

בשנים האחרונות, יותר ויותר מעצבות אופנה, מבינות את הפוטנציאל הטמון בהעדפות הלבוש והאקססוריז של נשות המגזר הדתי – חרדי ומעצבות עבורן שלל כיסויי ראש מודרניים, ססגוניים ומלאי השראה.

כל מי שמעוניינת להוסיף למראה שלה טאץ' מדליק ונגיעות של שיק מכניסה למלתחה כיסוי ראש ממגוון האפשרויות הקיים כיום בחנויות ומותגי האפנה הכי נחשבים במגזר ומחוץ לו. ניתן למצוא שפע של דגמים, בדים וטקסטורות, עיצובים מדליקים וטרנדיים שנראו כאילו נלקחו מירחוני אופנה מובילים.

- פרסומת -

עברו הימים בהם כיסויי הראש היו סטנדרטיים ואפרוריים, כאלה שנשים עטו אותם ללא קשר ללבוש וללוק הכללי. וזאת מגמה הולכת וגוברת ולא רק במגזר היהודי – דתי, כיסוי ראשן של נשים נהוג בקרב דתות רבות ואוכלוסיות מגוונות בעולם, כיסויי הראש הם טרנד חם.

ביהדות, כיסוי הראש לאחר הנישואים הוא מעין הצהרה כלפי העולם על כך שאינן פנויות והן אשת איש ומקפידות על צניעות יתרה. אך, רבות מצהירות כי מעבר לדרישה ההלכתית והמסורתית, כיסוי הראש מספק להן דרך לשמור על הנשיות והרכות שלהן, להכניס אלמנטים מודרניים ולא לשעמם את עצמן במראה קונסיסטנטי שחוזר על עצמו, אלא להוסיף צבע וחיות בכל יום מחדש.

אפשרויות כיסוי הראש מגוונות מאוד, זה בעיקר תלוי בזרם אליו משתייכת האישה, אמנם יש מגון דעות ומנהגים בנוגע לגודל הכיסוי ואורך השיער אשר ניתן להותיר מחוץ לכיסוי אך ללא ספק המודרנה הכניסה אפשרויות גיוון מרהיבות למלתחה. נשות המגזר המסורתי-דתי-חרדי, מבינות שאין להן סיבה לא להיות טרנדיות וניתן לשמור על צניעות גבוהה גם עם לבוש מודרני ואקססוריז מתאימים.

יש אפשרות לרכוש כיסוי מלא לכל שיער הראש או חלקי, כזה שמכסה את רוב השיער וניתן להוציא דרכו עובי שיער של 2 אצבעות. קהילות פתוחות ומודרניות יותר, מאפשרות כיסוי ראש סמלי, אשר אינו מכסה את מלוא השיער ואפילו לא את חלקו, אך יש בו אמירה ומסר לסביבה. ללא ספק רוב הנשים כבר מבינות ואף מיישמות את העובדה שניתן לשמור על מראה מהוקצע ומלא שיק ולהיעזר בכיסוי הראש ליצירת אאוטפיט אופנתי וטרנדי המותאם בכל יום, ערב או אירוע לטוטאל לוק.

בקרב המעצבות, בעיקר אלה המכירות היטב את המגזר וחיות את שגרת יומן של הנשים, ניתן למצוא שפע של כיסויי ראש, כאלה העשויים ממגוון בדים וגזרות, עם תוספות מרהיבות של אקססוריז, גימורי תחרה, פאייטים, כפתורים ועוד, הכל ליצירת מראה מלא סטייל. למבחר המלא של כיסויי הראש, לחצו:

https://www.hadas.co.il/category/כיסוי-ראש