כך תוכלו להחכים את הידע הפיננסי שלכם ולחסוך כסף רב

צילום: Crello

בתקופה בה אנו חיים, עלינו לשים לב לכל שקל שיוצא ונכנס מהכיס וכמעט כולם חיים בחוסר ודאות לגבי העתיד הכלכלי שלהם. כל אדם צריך לתת דגש על למידה ושיפור הידע וההבנה הפיננסית שלו ולכן הוקם אתר הפיננסון. האתר עוזר לשפר ולהחכים את הידע הפיננסי כך שמי שיכנס לאתר ויקרא יוכל להתנהל במדינת ישראל 2021 בצורה היעילה ביותר מבחינה פיננסית וצרכנית. הידע הרב שיצבור יאפשר לו לחסוך כסף רב כל חודש ולבחור איך להשקיע בצורה חכמה את הכסף שחסך, מבין האפשרויות הרבות שהעולם מציע.

ראשית כל, לפני שנגיע לשלב של מה לעשות עם הכסף שחסכנו, צריך להבין איך ניתן לשפר את הידע הפיננסי והצרכני שלנו ואת כל זה ועוד תמצאו באתר הפיננסון.

הפיננסון הוא יוזמה מבורכת שמטרתה הנגשת המושגים ועולם הידע הפיננסי לאזרח הפשוט על מנת שכל אחד יכיר את כל הדרכים האפשריות בשבילו כדי לשפר את המצב הכלכלי שלו ולחסוך יותר.

מטבע הדברים, כשמדובר על חיסכון ושיפור ההתנהלות הפיננסית, אתר הפיננסון מציע שלל אפשרויות חיסכון בביטוחי החיים והבריאות, ביטוח רכב, תיקון 190, תכנון פנסיה, מחזור משכנתא ועוד. אלו נושאים חשובים ביותר שרוב אזרחי מדינת ישראל פוגשים אותם בחיי היום יום, משלמים עליהם ולמרות זאת מחוסר עניין וסבלנות, בכלל לא נכנסים לעומק הקורה ולא מבינים ויודעים על איזה ביטוחים, תשלומים או מוצרי חיסכון הם משלמים כל חודש.

- פרסומת -

לפי נתונים שקיבלנו מאתר הפיננסון, כבר עשרות אלפי ישראלים קראו, החכימו וניצלו את התוכן הפיננסי באתר וכיום הם יכולים להעיד ששיפרו את ההתנהלות הכלכלית שלהם ושהם חוסכים יותר כסף ממה שחסכו בעבר. החיסכון מתבטא בכך שהם משלמים באחוזים ניכרים פחות ממה ששילמו בעבר על אותם מוצרים, או בכך שקיבלו כסף לכיסם על החזרי מס או הטבות מס שונות.

בנוסף, שמענו מגולשים נוספים שסיפרו שהידע שהם רכשו באתר אפשר להם לשנות את מסלולי החיסכון והתכנון הפנסיוני כך שהתשואה שלהם גבוהה בהרבה משהייתה.

בחרנו להתמקד בסיפור של גולש אחד, שהצליח להחכים את הידע הפיננסי שלו ולחסוך כסף בזכות אתר הפיננסון.

שוחחנו עם אמיר מעתוק, תושב רמת גן בן 43, נשוי ואבא ל-3 ילדים. אמיר סיפר לנו, שהוא כלל לא ידע שהייתה רפורמה בביטוחי החיים ושהוא משלם עבור ביטוח חיים של  מיליון ₪ גם עבורו וגם עבור אשתו- סכום מופקע, שלאחר קריאת הכתבה בנושא הר הביטוח באתר הפיננסון וביצוע הבדיקה ירד ביותר מ- 45%. מדהים כמה שאמיר הצליח לחסוך כל חודש מבדיקה פשוטה וקלילה שהוא לא ידע שאפשרית לפני שהגיע לאתר הפיננסון.

לאחר שתקראו מספר כתבות באתר ותרחיבו את האופקים שלכם בכל מה שקשור לצרכנות נבונה והתנהלות פיננסית מושכלת, תגיעו לשלב בו תצליחו ככל הנראה לחסוך כסף. מה שמביא אותנו לשלב השני והחשוב ביותר- מה עושים עם הכסף.

את הכסף שתחסכו, תוכלו להשקיע בשוק ההון, תוכלו לשים בפיקדון חודשי בבנק, תוכלו לחסוך את הכסף ולפתוח איתו את העסק שתמיד רציתם, תוכלו לחסוך לחופשה משפחית, תוכלו לתת תמיכה כלכלית לקרובי משפחה ועוד. אנחנו בטוחים שתמצאו מה לעשות עם הסכום שתצליחו לחסוך.

חשוב לדעת, מעבר לחיסכון פיננסי והעשרת הידע הצרכני, הנהלת אתר הפיננסון החליטה להרים את הכפפה ולכתוב מדריכים מקצועיים ומפורטים ביותר על האפשרויות השונות לפתוח עסק בישראל, על הדרכים שבעזרתן ניתן לקדם את העסק ועוד. תוכלו למצוא באתר את כל המדריכים שיעזרו לכם להרוויח עוד כסף בזכות הכסף שחסכתם וכן להפוך להיות צרכנים נבונים.

אם אתם רוצים לישון בשקט בלילה ולדעת שההתנהלות הכלכלית שלכם היא מהטובות ביותר שיכולות להיות, אתם מוזמנים לבקר באתר הפיננסון ולקרוא על אפשרויות החיסכון השונות, מהרושם שקיבלנו, אנחנו בטוחים שתמצאו היכן לחסוך, לייעל ולשדרג את ההתנהלות הכלכלית שלכם.

לכניסה לאתר לחץ כאן.