כל המידע על טיול לשומרי מסורת למרוקו

קרדיט- קנבה ברישיון

מרוקו היא מדינה מיוחדת ומגוונת. כמדי שנה טסים ישראלים רבים לטיול לשומרי מסורת במדינת מרוקו, טיול אשר כולל התאמות מיוחדות לציבור דתי ושומר מצוות. להלן מסלול מומלץ לטיול מסוג זה, כולל פירוט של אתרים מעניינים בכל אחת מהערים השונות.

לכמה ימים כדאי לטוס בטיול במרוקו לשומרי מסורת?

בדרך כלל כאשר טסים למרוקו לטיול מאורגן, יהיה מדובר על טיול שאורכו הוא כ-8 ימים. ישנם גם טיול למרוקו 12 יום ואף יותר אך אפשר לומר שבשבועיים תוכלו להספיק לראות את רוב האטרקציות ומוקדי העניין המרכזיים.

טיולים לשומרים מסורת במרוקו כמה זה עולה?

קשה מאוד לתמחר טיול מבלי לדעת מהו מספר הימים ומה אופי הטיול. יחד עם זאת נוכל לומר כי בדרך כלל המחיר לטיול שכזה נע בין 2,000 ל-2,500 דולר לאדם בחדר זוגי. במידה ותרצו חדר ליחיד, תצטרכו להוסיף סכום שנע בממוצע בין 300 ל-400 דולר.

מסלול מומלץ לטיול לשומרי מסורת במרוקו

העיר הראשונה שבה תבקרו תהיה לרוב קזבלנקה. בעיר זו אפשר לראות את קברו של המלאך רפאל ברדוגו ואת השער המפורסם "באב אל מאנסור" אשר מושך תיירים רבים שמגיעים אל העיר. מהעיר קזבלנקה בדרך כלל ממשיכים אל העיר פס ונהוג לבקר בה בסמטאות העתיקות, בשווקים וגם במסגדים המיוחדים.

- פרסומת -

לאחר הביקור בעיר פס, ממשיכים ברוב המקרים אל העיירה איפראן, בה נמצא אתר הסקי המפורסם "מישלפין". בתום הביקור באיפראן, אפשר להמשיך אל העיר ארפוד אשר משמשת כנקודת יציאה לטיולים במרזוגה ובדיונות של ארג צ'בי.

לאחר מכן ניתן לצאת אל עיר הסרטים ווארזאזאת ולראות בה את קסבת תאורירת, מוזיאון הקולנוע, קסבת אית בן חדו ומקומות נוספים. משם, ממשיכים למרקש המפורסמת ובה ניתן לבקר ברובעי היהודי, גני מנרה, כיכר ג'מע אל פנע המפורסמת ומקומות נוספים. ממרקש, ממשיכים אל עמוק האוריקה ובחזרה למרקש.

מסלול זה הוא דוגמה בלבד וניתן לסדר אותו בצורה אחרת, בהתאם למספר הימים של הטיול וגם בהתאם לסוג האטרקציות שרוצים לראות בדרך.

במה שונה טיול לדתיים מטיול מאורגן למרוקו?

טיול לציבור שומר מסורת משלב ביקור בבתי כנסות ומקומות עם זיקה ליהדות. בנוסף לכך, קיימת הקפדה יתרה על ביקור במסעדות עם אוכל כשר וזה כולל כמובן גם את הארוחות אשר מבושלות במלון עצמו. אגב, למקרה שתהיתם – החברה המארגנת מספקת בדרך כלל את הכלים החד פעמיים שבהם תשתמשו במהלך הטיול ולכן אין צורך להביא אותם מהבית בעצמכם.

מה חשוב לבדוק לפי שסוגרים טיול?

לפני שסוגרים טיול לשמורי מסורת למרוקו, כדאי להסתכל תחילה על המסלול ולראות האם הוא מעניין אותנו ומכסה את הלוקיישנים שבהם נרצה לבקר. בנוסף לכך, כדאי לבדוק את מחיר הטיול ומה כלול במחיר זה.

האם החברה המארגנת מוציאה בעבורכם ויזה למרוקו? האם המחיר כולל את התשלום והכניסה לאטרקציות והמופעים השונים לאורך הטיול? בנוסף כדאי לבדוק במה שונה הטיול של החברה מטיולים של חברות אחרות וגם מי המדריך של הטיול וכמה ניסיון מקצועי יש לו בתחום ההדרכה. בנוסף מומלץ לקרוא בעצמכם על המדינה בשביל להגיע מוכנים יותר וגם להוריד המדריך למטייל

מחפשים מידע נוסף על מרוקו? בקרו עוד היום באתר הגדול בישראל על מדינת המגרס – בוא למרוקו ותוכלו לקרוא בהרחבה על הערים השונות, האטרקציות, שווקים וקניות ועוד.