למה חשוב לקחת הובלה עם ביטוח?

אם אתם לקראת הובלת דירה או בית, אנחנו רוצים שתתעכבו רגע על הנושא של הבולה עם ביטוח – מדוע כדאי? ובכן, התשובה היא ברורה, אבל בכל זאת יש כמה דברים שכדאי לדעת בנוגע לענייני הובלות דירות וביטוחים. בואו נדבר על זה.

Pixabay

בין אם אתם צריכים הובלה בודדת, הובלות כבדות או הובלה לתכולה של דירה שלמה, חשוב לבטח את עצמכם ואת ציודכם. שמעו לנו, אם יש משהו אחד שתחום ההובלות מאופיין בו, הרי שזה העניין של נזיקין פוטנציאליים. אין מה לעשות, זהו טבעו של התחום ועם זה ננצח. וכיצד מנצחים? צולחים הובלת דירה עם ביטוח על הציוד והרהיטים. הנה כל המידע הרלוונטי:

מעבירים את הדירה ובוחרים חברת הובלה עם ביטוח

בבואכם להעביר את הדירה שלכם, אין ספק שאתם תצטרכו לקחת בחשבון כל מיני פרמטרים שונים, לרבות נושאי ביטוחים. הובלת דירות בפעמים רבות כוללת בתוכה כל מיני נזקים, מה שמשתנה כמובן בהתאם לרמת המקצועיות של חברת ההובלות.

במילים פשוטות יותר, אם ביצעתם השוואת מחירים בין חברות הובלה ואיתרתם אחת מקצועית דיה, הסיכויים לנזקים הם מינימליים. אם כך, מפני מה מגן עליכם ביטוח הובלה? ביטוח הובלות עשוי להגן עליכם מפני ציוד שנשבר, ציוד שנעלם, רהיטים שנשרטים, ציוד שנחבל ועוד. מידע נוסף על ביטוח הובלת דירה תמצאו בWOBI.

- פרסומת -

הובלות דירות – מומלץ לבדוק את פוליסת הביטוח הספציפית שתחתמו עליה

חשוב לציין, כל פוליסת ביטוח עשויה להשתנות ואכן משתנה מחברת הובלה אחת לאחרת. אם אתם עומדים להוביל דירה בקרוב, יהיה חשוב לבדוק את הפוליסה הספציפית שאתם עומדים לחתום עליה. אנחנו מזכירים לכם, כשאתם שוכרים שירותי הובלות, אתם בעצם חתומים על חוזה עבודה. ככה זה עם כל נותן שירות באשר הוא.

ברגע שאתם חותמים על חוזה עבודה ועל פוליסת ביטוח, אתם מחויבים לחתימה הזו על פי החוק. במילים אחרות, מעבר לענייני ביטוח, תמיד גם חובה לוודא הסמכות שונות. נסביר למה הכוונה. אם ווידאתם כי ההובלה מבוטחת, ואתם במקרה גם צריכים הובלה עם מנוף לדירה גבוהה, אתם חייבים לבדוק את הסמכות החברה להוביל בגובה.

מדוע כל כך חשוב לוודא את ההסמכות של חברת ההובלה?

אם חלילה יקרה אסון בזמן הובלת דירה עם מנוף, ואתם גם חתומים על חוזה עבודה שהוציא את האסון לפועל, אתם עשויים להיענש לפי החוק. אם כך, אנחנו ממליצים על איתור חברות הובלה עם ביטוח בפורטלים באינטרנט.  פורטלים באינטרנט יאפשרו לכם לבדוק ביקורות מאומתות על חברות הובלה. מעבר לכך, אתם תוכלו תמיד לבצע השוואת מחירים בין חברות הובלה עם ביטוח על הציוד. בשורה התחתונה, אל תוותרו הובלות של דירות עם ביטוח, זה בדיוק מה שיאפשר לכם לקבל את השיפוי הנדרש במקרה הצורך. בהצלחה ומעבר נעים!