למה כדאי להזמין פירות וירקות ישירות מהחקלאים?

צילום:freepik

אם היינו מספרים לכם כי אתם יכולים להזמין פירות וירקות ישר מהחקלאי – כיצד הייתם מגיבים? יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי האפשרות הספציפית הזאת שמורה רק לירקניות או סופרים. אך בפועל גם הלקוח הקטן שמזמין כמות קטנה של ירקות ופירות יכול להזמין ישירות מהחקלאי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתרים של חקלאים ולבצע מהם את ההזמנה. מדוע שווה לכם הזמין את הפירות ואת הירקות ישירות מהחקלאי? הכנו לכם רשימה של סיבות שלא תשאיר לכם מקום לספק.

ירקות ופירות שלא תמצאו במקומות אחרים

האפשרות של רכישת פירות וירקות ישירות מהחקלאי מאפשרת לכם לבחור. לבחור פירות ואפילו גם ירקות שלא יצא לכם לראות באף מקום אחר. הרי הסופרים והירקניות מזמינים אך ורק את הפירות והירקות הכי נמכרים. כאשר אתם מבצעים את הרכישה ישירות מהחקלאי, אתם בוחרים אילו מוצרים תרצו לרכוש. מאוד יכול להיות כי יתפסו לכם את העין כל מיני אפשרויות שלא יצא לכם לראות כמותם. אז למה שלא תנסו לטעום כל מיני פירות מיוחדים או ירקות מגניבים?

מחירים זולים שיחסכו לכם את התיווך

בוודאי שמתם לב כי לאחרונה המחירים של הפירות ושל הירקות נמצאים במגמת עלייה. לא מעט סופרים ולא מעט ירקניות גוזרים פערי תיווך על הלקוחות שמבצעים את הרכישה. הרי הסופר או הירקנייה ירצו להרוויח את החלק שלהם בכל הסיפור הזה. ברגע שאתם מזמינים פירות וירקות ישירות מהחקלאי תוכלו לחסוך את פערי התיווך הללו. תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם מקבלים מחירים שלא תוכלו לקבל באף מקום אחר.

ניתן לבצע את ההזמנה דרך האינטרנט

כולם מבינים עד כמה זה קל ונוח להזמין פירות וירקות דרך האינטרנט. כיום גם החקלאים מבינים כי זוהי הדרך הכי טובה שלהם לפנות ישירות אל הצרכן הפרטי. לכן לא מעט חקלאים פותחים אתרים באינטרנט שבהם הם מוכרים את התבואה שלהם. אתם מבחינתכם תוכלו להיכנס לאותם אתרים ולהזמין בקלות פרי או ירק שחסר לכם. מעולם לא היה קל יותר להזמין פירות או ירקות מחקלאים. אתם אפילו לא צריכים להסתובב שעות על מנת להגיע אל אותם האנשים.

- פרסומת -

 

הסחורה הכי טובה ישירות מהשדה

נמאס לכם להתפשר על האיכות של הפירות ושל הירקות שאותם אתם רוכשים? לא מעט סופרים וירקניות משאירים ללקוחות את הסחורה הפחות טובה. בעת הזמנה ישירות מהחקלאי, לא תמצאו את עצמכם במצב כזה. כל אותם פירות וירקות מגיעים אליכם ישירות מהשדה. לא יעבור זמן רב מהרגע שבו קוטפים את הפרי עד הרגע שבו תוכלו לאכול אותו. הירקות האיכותיים יהפכו את התבשילים שלכם למעדן של ממש. כל הדברים הקטנים הללו הופכים את האפשרות הזאת לאפשרות הכי טובה שעומדת לפניכם.