איך לשמור על עור הפנים?

עור הפנים

העור הוא האיבר הגדול ביותר בגופנו בשטח של יותר משני מטרים רבועים. העור מגן על איברים פנימיים, מווסת את רמות ההורמונים ומספק בידוד לגוף.

שמירה על עור הפנים יכולה להיות מאתגרת עם כל אי הסדירות והיובש שבו. אבל יש כמה דברים פשוטים שאנחנו יכולים לעשות כדי לשמור על בריאות ולחות:

– למרוח קרם לחות כל יום

– הימנע מחשיפה תכופה לשמש

- פרסומת -

– לשתות הרבה מים

עור הפנים הוא הנכס החשוב ביותר עבור המין האנושי. זוהי שכבת הרקמה הדקה המכסה ומגינה על כל שאר חלקי הגוף בגוף האדם. יש לו הרבה פונקציות כמו הגנה עלינו מפני חיידקים ואורגניזמים מדבקים, ויסות הטמפרטורה שלנו ומניעת התייבשות.

מאמר מראה כיצד לשמור על עור הפנים בכמה שלבים פשוטים, כולל:

– פילינג

– לחות לפנים כל יום

– שימוש בקרם הגנה מדי יום

– שתו לפחות 8 כוסות מים כל יום

– השתמש באור הסביבה במקום לצאת לאור שמש ישיר

עור הפנים הוא אחד החלקים החשובים ביותר בגופנו. הוא מגן על העור שלנו מפני גורמים סביבתיים והוא גם משחק תפקיד של שומן. העור הוא גם אינדיקטור לתפקודי גוף אחרים כמו חילוף חומרים, סוכר בדם, כולסטרול ורעב.

שמירה על עור הפנים פירושה לשמור אותו נקי ולחות. חשיפה מתמדת לשמש עלולה לגרום לנזק לעור שעלול להוביל להזדקנות מוקדמת, סרטן ומחלות אחרות.

1) שתו הרבה מים: 8 כוסות ביום לפחות. 2) לשטוף את הפנים עם סבון עדין באופן קבוע 3) לשים קרם הגנה ולהימנע מחשיפה לשמש 4) להשתמש בקרם לחות 5) להימנע מעישון, אלכוהול 6) לקחת מולטי ויטמין 7) לאכול מזונות עשירים בנוגדי חמצון

ישנם שלושה שלבים עיקריים לשמירה על עור הפנים שלך: ניקוי, חיטוב ולחות. ניקוי הוא השלב הראשון בתהליך השמירה על עור הפנים. זה מסיר איפור ופסולת מהעור שלך. חיטוב הוא השלב השני בתהליך שמירה על עור הפנים. זה מסיר עודפי שמן מהנקבוביות שלך ומהדק את הנקבוביות שלך כך שלכלוך יישאר מחוץ להם טוב יותר. לחות היא השלב האחרון בתהליך השמירה על עור הפנים. זה מעניק לחות לפנים שלך, מה ששומר על מראה תוסס ומונע קמטים להופיע בטרם עת.

חשוב לזכור להשתמש בקרם עם מקדם הגנה SPF 50 ומעלה כל יום כי זה עוזר להגן עליך מפני נזקי השמש והזדקנות מוקדמת

יש למרוח קרם לחות גם לפני עור אחר

כמה טיפים שיעזרו לשמור על עור הפנים.

-הימנעות ממוצרי טבק בזמן עישון היא המפתח לשמירה על העור שלך. הפסקת עישון יכולה גם למנוע קמטים וסימני הזדקנות אחרים.

-שימוש בקרם לחות המכיל אבץ, נוגדי חמצון וחומצה היאלורונית יעזור להגן על העור שלך מפני רדיקלים חופשיים ונזקי שמש.

-שמור על השיער שלך על ידי הימנעות מכלי עיצוב בחום או כימיקלים קשים שיכולים לייבש את הקרקפת ולגרום לשבירה.

בחברה של היום כמעט כולם מודעים לחשיבות השמירה על עור הפנים. הסיבה לכך היא שלעור הפנים יש הרבה שכבות הרגישות לגורמים סביבתיים רבים כמו אור שמש, זיהום ומתח.

בעיות עור יכולות לקרות לכל אחד ללא קשר אם יש לו אקנה או לא. כל אחד צריך לדעת דרכים שונות לשמור על העור שלו ואיזה סוגי מוצרים מתאימים לו ביותר.

הגורם החשוב ביותר בשמירה על העור שלך הוא שילוב שגרה בסיסית בשגרת היומיום שלך הכוללת שטיפת פנים בלילה לפני השינה ומריחת קרם לחות כשאתה מתעורר בבוקר לפני תחילת היום שלך. למידע נוסף היכנסו לאתר שלנו >> https://leorexisrael.co.il/