מדבקות אישיות לסימון חפצי הילדים

שיר פרידמן 27/12/2007

כל אמא ששולחת את ילדיה למעון ולפעוטון חווה זאת לפחות אחת לשבוע. בגדים, נעליים, בקבוקים, כלי אוכל ואביזרים שימושיים מתערבבים בין הילדים… ונעלמים.

חברת "תג פור יו" (tag4u) מציעה פתרון חדש לאבידות הבגדים והאביזרים של ילדיכם. מהיום, ניתן לסמן בקלות את חפצי הילדים, במינימום זמן, בנוחות מקסימאלית ובשמירה על אסתטיקה של הבגד או המוצר. מדבקות חדשניות בעיצוב אישי לסימון בגדים וחפצים המסייעות לשמור על כל מוצרי הילדים, כך שכל מה שיוצא מהבית מסומן באופן ברור וצבעוני.

"תג פור יו" (tag4u) מציעה סדרת תגים לחפצים. התגים עשויים חומר מיוחד, מגיעים עם ציפוי מבריק עליון להגנה ואף עמידים במדיח כלים ומיקרוגל. בנוסף לכך מציעים ב"תג פור יו" (tag4u) סדרת תגים לביגוד, אותם יש לגהץ על הבגד, באמצעות מגהץ ביתי. תג זה עמיד בכביסה ובמייבש ואף שומר על שלמות לאורך זמן רב ומהווה פתרון אידיאלי לבגדי הילדים.

- פרסומת -

הזמנת התגים מתבצעת ישירות באמצעות אתר האינטרנט של החברה ומאפשרת לכל אחד עיצוב אישי וייחודי המותאם לצרכיו ודרישותיו. השימוש באתר מאובטח, קל ונוח לשימוש. האתר מאפשר חווית גלישה נעימה וקלה. אספקת התגים נעשית ישירות אל בית הלקוח.

השימוש בתגי סימון לילדים מאפשר לילדכם לקחת אחריות כבר בגיל צעיר. באמצעות תגים אישיים אותם הוא מכיר, עם איור אישי, מוקנים לו ערכים חינוכיים קוגניטיביים של התמצאות וזיהוי. זוהי דרך מצוינת לסייע להורים ל"חנך" את ילדיהם לשמירה על הציוד האישי עוד בטרם למדו לכתוב ולקרוא.

ניתן למצוא תגי מקסי תג במידות 2X8 ס"מ המאפשרים סימון על בקבוקים, צעצועים ומשחקים. החבילה כוללת 50 מדבקות וציפויים במחיר של 59 ₪.

תגי מידי במידות 1.75X5 ס"מ המאפשרים סימון על מארזי מוצצים, כלי רחצה, נעליים, ספרים, קלמרים וכוסות שתיה. החבילה כוללת 70 מדבקות וציפויים במחיר של 59 ₪.

מיני תג במידות של 0.75X3.5 ס"מ המאפשרות סימון של כפיות, כלי כתיבה, מברשות שיניים, מארזי מוצצים, אוזניות ועוד. החבילה כוללת 90 מדבקות וציפויים במחיר של 59 ₪.

ספוט תג בגודל 3 ס"מ המאפשרות סימון של כלי אוכל, צעצועים ובקבוקי שתייה. החבילה כוללת 30 מדבקות וציפויים במחיר של 59 ₪.

תגים לנעלים במידות 3.6X4 ס"מ. החבילה כוללת 20 מדבקות וציפויים במחיר של 59 ₪.

תגים לביגוד בגודל 1.2X5 ס"מ המאפשרים סימון של בגדים, חיתולי בד, סדינים, סווצ'רים, חולצות טריקו, גרביים ועוד. החבילה כוללת 52 תגים במחיר של 59 ₪.