מיני קרוטונים בשלושה צבעים מרכיבים טבעיים בלבד

שיר פרידמן 31/12/2007

חברת אסם מרחיבה את סדרת הקרוטונים ומשיקה "מיני קרוטונים בשלושה צבעים", מהדורה מיוחדת של קרוטונים פריכים ומתובלים העשויים מרכיבים טבעיים בלבד.

"מיני קרוטונים בשלושה צבעים" מוצעים בצבעים אדום ירוק ובצבע טבעי, ומעשירים את טעמם של תבשילי החורף כתוספת ססגונית לסלטים, מרקים ועוד. מקורם של הצבעים השונים של הקרוטונים בתבלין הדומיננטי עליהם מבוסס טעמם: אדום, בהשפעת תבלין הפפריקה וירוק בהשפעת עשבי התיבול.

"מיני קרוטונים בשלושה צבעים" מצטרפים למשפחת המוצרים המיוצרים מרכיבים טבעיים שהשיקה אסם לחורף 2008 הכוללת תבשילים ומרקים נמסים.

- פרסומת -

סתיו יואלי, מנהלת השיווק של החטיבה הקולינארית, מוסרת: "עונת החורף מתאפיינת בצריכה גבוהה של תבשילי מרק, ועימה, באופן טבעי מוכפלת גם צריכת הקרוטונים. השקת מיני קרוטונים בשלושה צבעים מאפשרת לחובבי הקרוטונים ליהנות ממוצר מרענן בחדשנותו המבוסס על רכיבים טבעיים, ומבטאת את השקפתה של אסם השוקדת על פיתוח מוצרים חדשים לקהל לקוחותיה, בהתאמה לדפוסי הצריכה המשתנים ולעונות השנה.

מיני קרוטונים בשלושה צבעים משווקים ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות. מחיר מומלץ לצרכן: 19.9 ש"ח, לאריזת 400 גר'. כשר בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית.