מהם הקריטריונים לבחירת מיטות מתקפלות?

צילום: sleeperz

בחירת רהיטים לבית צריכה להיות בחירה מושכלת במסגרתה תשקלו פרמטרים רבים. ברגע שתקפידו על קריטריונים שונים יהיה פשוט יותר להיות שלמים עם הבחירה. כיום תמצאו מבחר ענק של רהיטים, לכל רהיט תהיה החשיבות שלו בראייה כוללת. כל רהיט שנכנס אליכם לבית, צריך להיות רהיט שיש לו את השימוש הייחודי שלו. מהו הרהיט שחייב להיות בכל בית? מיטה מתקפלת כמובן. לא מדובר על מיטה סטנדרטית כפי שאתם מכירים אותה. מיטות מתקפלות הן מיטות שתוכלו לאחסן בכל מיני מקומות שונים בבית למקרה הצורך. לא חייב שהמיטות האלה יהיו בשימוש תדיר, יש כאלה שמשתמשים בהן אחת לכמה זמן.

הנוחות של המיטה

זה שאתם רוכשים מיטה מתקפלת, אין זה אומר שיהיה עליכם להתפשר על איכותה. אנו מבינים את הספקות בנוגע לנוחות של המיטה המתקפלת בהמשך לכל מיני מיתוסים. אך בימינו מיטות מתקפלות יכולות להיות נוחות כמעט כמו מיטות רגילות. מבחינתכם המיטה המתקפלת צריכה להיות נוחה לשינה, אפילו אם תשתמשו בה לעיתים נדירות. אם המיטה המתקפלת לא תהיה נוחה, תמצאו את עצמכם חוזרים לאותה הנקודה. לא באמת תתקדמו אל עבר השגת המטרה אותה הצבתם לעצמכם.

מנגנון קיפול המיטה

מה אתם אמורים לעשות כאשר אינכם רוצים להשתמש במיטה? במקרה בו לא תרצו להשתמש במיטה יהיה עליכם לקפל אותה ולאחסן אותה במקום מסוים. מנגנון קיפול המיטה משתנה בין המיטות השונות, לכל מיטה מתקפלת מנגנון שונה. בעת בחירת מיטות מתקפלות יהיה עליכם לבחון את העניין הספציפי הזה. תרצו לדעת כי המנגנון הוא מנגנון שיאפשר לכם לבצע את הפעולה בקלות יתרה. כך לא תמצאו את עצמכם מסתבכים עם המיטה בכל פעם מחדש , דבר שיביא איתו תסכול רב.

הגודל של המיטה המתקפלת

בהקשר של הגודל עליכם להבין כי כיום יש מיטות מתקפלות במגוון רחב של גדלים. תוכלו למצוא מיטות יחיד, מיטות וחצי ואפילו מיטות זוגיות מתקפלות בהתאמה אישית. על מנת לעשות את הבחירה הנכונה תצטרכו להבין מהי הדרישה הבסיסית שלכם מאותה מיטה. האם היא מיועדת רק למישהו אחד או למספר אנשים שישנו עליה במקביל? בו בזמן תרצו לדעת כי תוכלו להציב אותה בחדר הייעודי עבורה בקלות מבלי שהיא תתפוס נפח רב.

העיצוב והנראות של המיטה

- פרסומת -

עד לא מזמן הנראות של המיטות המתקפלות לא באמת הייתה מהווה פקטור בבחירה. במציאות של ימינו מיטות מתקפלות אמורות לשדרג את החלל בו הן אמורות להיות מוצבות. מה שאומר שאתם צריכים לשים דגש על העיצוב של המיטה יחד עם עוד פרמטרים נוספים. הביאו את עצמכם למצב בו אתם נותנים לעניין הזה חשיבות יתרה בשיקול הדעת. זוהי הדרך הבלעדית שתאפשר לכם לא להתבייש לפתוח את המיטה או להשאיר אותה פתוחה לאורך זמן.