מערכת CRM היא מערכת פניות לעסק

קרדיט תמונה Shutterstock
ניהול כל העסק תחת מערכת אחת שמאפשרת לרכז ולנהל את הכל וגם לבצע מעקב זה CRM. היום כל עסק , קטן או גדול, יודע שהוא חייב מערכת פניות לעסק שתרכז את כל הלידים במקום אחד ותסייע לו לנהל את מערך המכירות, לבצע ביקורת איכות, לקשר בין כל מערכות העסק ולהגדיל את מחזור המכירות.

מערכת CRM הינה מערכת חובה בכל עסק בעיקר כאשר מדובר בארגון ובו כמה מחלקות שצריכות להיות מסונכרנות ביניהן, אבל איך יודעים איזו מערכת CRM מומלצת? טוב ששאלתם:

מערכת CRM ממלאת מספר תפקידים:

מערכת CRM היא לא רק מערכת פניות לעסק אלא הרבה הרבה יותר מכך. היא מערכת כוללת של ניהול, שיווק ומכירות ובמקביל כם ניהול אדמיניסטרטיבי ותפעול. היתרון העיקרי של המערכת הוא שהכל מתנהל תחת מערכת ניהול אחת שהינה מערכת פשוטה נוחה ויעילה במיוחד כך שכל עובד בארגון יכול להשתמש בה בקלות ותמיד להיות מסונכרן עם שאר העובדים ועם כל מה שקורה בשאר המחלקות.

מערכת CRM מומלצת היא כזו שמציעה לנו את כל מה שהעסק שלנו צריך:

- פרסומת -

מערכת CRM מחוברת לכל המערכות של העסק ומחברת ביניהם כך שהן מסונכרנות וכך אף לקוח לא מתפספס על הדרך ואפשר לבצע בקרת איכות ולאמוד את טיב העבודה וכמובן- לייעל אותה. דרך מערכת ה CRM אפשר לנהל את כל המערכות של העסק בקלות וביעילות:

  • מערכת שירותים של שירות וניהול פרויקטים
  • מערכת תפעול -עדכון מלאי, רכש, תחזוקה וביצוע בקרת איכות
  • מערכת כספים- הנהלת חשבונות פנים ארגונית, תשלומים לספקים וחשבוניות ללקוחות כולל מסמכים עם אפשרות חתימה אלקטרונית
  • מערכת מכירות- קופות רושמות וחנות מקוונת וכן מנויים בתשלום
  • מערכת שיווק- אימיילים והודעות ללקוחות, ניהול קמפיינים במדיה החברתית, ביצוע אוטומציה של תהליכי המכירה ואפילו בנייה וניהול של אתרים ובלוגים.

ואלה רק חלק מהדוגמאות שכן קיימות פונקציות רבות נוספות כאשר כולן כלולות במחיר המערכת, והמחיר שלה תלוי רק במספר המשתמשים בה. מערכת CRM מומלצת מסייעת לכם לקבל החלטות עסקיות טובות יותר:

  • המערכת מספקת נתונים עדכניים ומשמעותיים אשר מאפשרים לכם לקבל דוחות בזמן אמת ולקמט את הנתונים להוצאות והכנסות בעסק. תוכלו להוציא נתונים בצורת גרפים שיאפשרו לכם למדוד את העבודה שלכם ולייעל אותה במקומות החלשים. בעזרת הנתונים תוכלו לקבל החלטות עסקיות חכמות שתקדמנה את פעילות החברה.
  • המערכת מספקת כלים לעובדים כדי שיוכלו לייעל את תהליך המכירה שלהם כל אחד בעצמו וביחד- כולל הגדרת תהליכים ופעולות ומעקב ותיעוד שלהן- פגישות, שיחות, שליחת מיילים, המעות מחיר, ביצוע מעקב אחר פניות של לקוחות פוטנציאליים והגדלת מערך המכירות הקיים. 

יתרון נוסף ומשמעותי של המערכת הוא שהיא מאפשרת לכם לקבל את כל המידע הרלוונטי וההכרחי לניהול העסק בכל אחת מהמחלקות בו בזמן אמת ולייעל את התהליכים בו.

אין ספק תוכנת CRM מומלצת זו הינה המערכת היעילה ביותר לניהול כל הפרמטרים של העסק במקום אחד ולכן לא משנה איזה גודל עסק יש לכם ובאיזה תחום אתם עוסקים כדאי שתתקינו מערכת CRM בכדי להתחיל לנהל את העסק בצורה הטובה ביותר על ידי שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.