מי צריך להשתמש במדרסים?

מדרסים מסייעים לנו לשמירה על הבריאות שלנו על ידי הפחתת הלחץ מאזור כף הרגל. כידוע בכל צעד שאנו עושים ובכל פעם שאנו עומדים כל משקל הגוף שלנו מפעיל לחץ על כף הרגל ולאורך הזמן הלחץ הזה עשוי לגרום לכאבים ובעיות רפואיות ואורטופדיות שונות. מדרסים לנעליים ניתן להשיג ברשתות הפארם, בחנויות נעליים ובמכונים האורטופדיים אולם מדרסים פשוטים אלה יכול בהכרח יספקו לכם את העבודה בשל העובדה שהם אינם מותאמים אישית לצרכים שלכם ולמבנה כף הרגל שלכם.

מי זקוק למדרסים?

  • מדרסים לספורטאים – ספורטאים מתאמנים לרוב בעצימות גבוהה, בין אם מדובר בספורטאים מקצוענים או חובבנים. האימונים בעצימות גבוהה מוסיפים ללחץ על כף הרגל וזה עשוי להשפיע על הספורטאי, על בריאותו ועל ביצועיו. כמו כן שימוש במדרסים יכול לסייע בהפחתת הסיכון לפציעות שונות.
  • מדרסים לחולי סוכרת – חולי סוכרת ידועים כחתך באוכלוסייה עם בעיות ברגליים ובכפות הרגליים. הפחתת הלחץ על כפות הרגליים תסייע בהפחתת הכאבים ברגליים ובגב, בהפחתת הסיכון להתפתחות מחלות שונות ובכלל הליכה מאוזנת ונעימה יותר.
  • מדרסים לדורבן ברגל – דורבן הוא בעצם דלקת שבעת הדריכה על כף הרגל יכולה לכאוב ולהרחיב את כאביה לחלקים נוספים ברגליים. השימוש במדרסים יכול לסייע בהפחתת הכאבים ולאורך זמן גם בריפוי הדלקת.
  • מדרסים לפלטפוס – אם אתם סובלים מפלטפוס הרי שמדרסים רק יכולים לסייע לכם להליכה יציבה ונוחה יותר, דריכה מאוזנת על כף הרגל ומניעת התפתחות בעיות אורטופדיות ובריאותיות שונות.
  • אנשים מבוגרים – אנשים מבוגרים יכולים להסתייע במדרסים לא רק למניעת התפתחות מחלות שונות ו/או כאבים אלא גם מטעמי נוחות על ידי כך שהמדרסים מספקים משטח נעים יותר לדריכה בתוך הנעל.
  • מדרסים לחיילים – חיילים הנדרשים לשים נעליים צבאיות רוב שעות היום עשויים לסבול בבעיות וכאבים בכף הרגל ושימוש במדרסים יכול לסייע לעבור את תקופת השירות בהצלחה ובנוחות.

כיצד בנוי המדרס?

מדרסים בנויים מכמה שכבות של חומרים שונים וייחודיים המרכיבים את המדרס. אלה כוללים שכבות של ג'ל סיליקון מיוחד, פולימרים וחומרים נוספים. במדרסים מסוימים משלבים גם את החומר גרפיט קרבון. לפרטים נוספים וקביעת פגישה למדרסים בהתאמה אישית צרו קשר עם בטר באלאנס ונשמח לתת לכם שירות:3511*