חיפשתם 'מלאי קנאביס משלוח מהיר'?- המאמר הזה בשבילכם

קרדיט תמונה Shutterstock

אחרי כל כך הרבה שנים שהוא פועל סביר להניח שגוגל כבר לא מופתע מאף חיפוש כך שגם אם הקלדתם במנוע החיפוש 'מלאי קנאביס משלוח מהיר' הוא יעלה לכם את כל התוצאות הרלוונטיות עבורכם. אבל אם קנאביס הוא מה שאתם רוצים וצריכים- כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא על חוקי הרכישה של קנאביס ועל זני הקנאביס הקיימים וגם כמובן- מה הדרך הכי קלה מהירה ובטוחה לקבל אותו עד הבית.

רכישה של קנאביס רפואי דרך האינטרנט:

בישראל, כמו במדינות נוספות בעולם הקנאביס עדיין יושב תחת הכותרת 'זן מסוכן' ולכן לא כל אחד רשאי להשתמש בו באופן חוקי. על מנת לרכוש קנאביס רפואי יש לקבל מרשם רופא ולבצע את הרכישה שלו אך ורק למטרה שלשמה הוא נועד בבית מרקחת או אתר רפואי אשר יש להם את הרישיון המתאים לבצע את המכירה תחת פיקוח וכנגד מרשם רפואי. היום ניתן לבצע רכישה של קנאביס לצרכים רפואיים בכל בית מרקחת בארץ עם מרשם רופא ותחת פיקוח אבל למי שלא רוצה או לא יכול לצאת מהבית אך יש לו מרשם רפואי- קיימת האפשרות לבצע רכישה של קנאביס רפואי דרך האינטרנט. בכדי לבצע את הרכישה און ליין חשוב לבצע אותה דרך אתר רשמי של חברת מובילה ומוכרת עם רישיון למכור את המוצר. רכישה בטוחה של קנאביס רפואי דרך אתרי אינטרנט מתאפשרת בצורה טלפונית לצורך רכישה מהירה ובטוחה בצורת הנטילה המתאימה והמבוקשת (תפרחת לעישון או לאידוי או שמן). כמו כן ניתן ורצוי להתייעץ טרם הרכישה או בשימושים הראשונים עם מערך התמיכה שהאתר מעמיד לרשות הגולשים- רוקח מוסמך, אחיות וכן ליווי מקצועי לאורך כל תהליך הרכישה כולל משלוח עד לבית בצורה בטוחה ומהירה. 

אילו זני קנאביס ניתן לרכוש?

- פרסומת -

קיימים הרבה זנים של קנאביס ותת זנים של קנאביס אך זני קנאביס רפואי שניתן לרכוש ושהם הכי פופולאריים הם זן הסאטיבה וזן האינדיקה. מבחינת הצמח ישנם מספר הבדלים בין שני הזנים למרות שעם ההכלאות הרבות שמתבצעות בשנים האחרונות כבר ניתן לראות מאפיינים של זן אחד בצמח של הזן השני ולהיפך. ההבדלים מבחינת השפעה רפואית הם ההבדלים העיקריים שיש לשים עליהם את הדעת כאשר מתייחסים לנושא של זני קנאביס . באופן כללי זן הסאטיבה נוטה לגרום למצב רוח מרומם ולעוררות ולכן לרוב מומלץ ליטול אותו בבוקר ולא לפני השינה. לעומתו, זן האינדיקה נוטה להרדים ולהרגיע ולכן לרוב מומלץ ליטול אותו לפני השינה ולא בתחילתו של יום. לפני הרכישה של מוצר מזן כלשהו מומלץ להיוועץ עם רוקח או רופא בכדי לבצע התאמה מקסימלית.

הזמנת מוצרי קנאביס לפי צורת הנטילה שלהם:

בכדי להזמין את המוצרים הרלוונטיים ובמינון הנכון חשוב לדעת מה הריכוז של החומרים הפעילים במוצר (( CBD ו THC) ולדעת מראש באיזו צורה אתם מתכננים ליטול אותם- עישון, אידוי או שמן מתחת ללשון. השמן הינו מוצר נפרד בעוד את התפרחת אפשר לעשן (בתוספת של ניקוטין) או לאדות- עם מכשיר ייעודי לכך (שגם אותו ניתן להזמין און ליין). חשוב לדעת שכל אחד מהמוצרים מכיל מאות חומרים שתורמים להשפעה הבריאותית שלו וזאת על ידי מיצוי התכונות העיקריות של כל אחד משני זני הקנאביס העיקריים.