מצעד היינות שכבשו את האינסטגרם ואת החך הישראלי

קרדיט תמונה FREEPIK
אולי לא התרגלנו לחשוב על ישראל כמעצמה של יינות בוטיק, אולם היא הולכת ומתמקמת במקום של כבוד מבחינת טיב היין, איכותו והאוהדים הרבים שלו. כיום בעידן האינסטגרם, ישראלים רבים מודעים יותר ליינות השונים, מבינים את טעמם, אוהבים להצטלם איתם וכמובן לשתות ולהנות מהם. לכך ניתן להוסיף את הכרמים הרבים אשר מתווספים לרשימה ההולכת ומתארכת של הכרמים שכבר קיימים, והרי לכם תחביב חדש שגם מצטלם היטב. 

הבחירה ביין זה או אחר, בדומה לאופנה, משתנה על סמך טרנדים חברתיים וגורמים אחרים. לדוגמה, המרלו היה פופולרי מאוד בשנות ה-90, בעוד והפינו נואר זכה לתהילה בתחילת שנות ה-2000. כיום מככבים ברשימת היינות: הרוזה שנכנס בעקבות הצילומים המרהיבים שהוא מספק, וקלאסיקות יין שלא יוצאות מהאופנה, כמו סוביניון ויין אדום. אז מה הישראלים באמת אוהבים?

יינות רוזה

רוזה הינו אחד מהיינות האהובים והאופנתיים בעולם, אשר צבר פופולריות בשנים האחרונות באינסטגרם. בדיוק כמו שיש הרבה הזדמנויות ללגימת רוזה, יש גם הרבה רגעים מושלמים לתמונה, כך שאנשים מצלמים את הכוס הוורודה בשילוב כיתובי הנאה מהחיים הכוללים את שם המותג. אנשים אפילו לובשים חולצות עם שם היין כדי להכריז על אהבתם ומחפשים מקומות חדשים אשר מציעים יינות רוזה למכירה

קרדיט תמונה FREEPIK

 

- פרסומת -

בשנים האחרונות, התופעה והביקוש הרב למוצר הגיעה בעיקר ממשפיענים רבים אשר תייגו ומיתגו אותו כסמל לחיים הטובים אשר יכול לספק ויברציות טובות, אווירה נעימה, אושר ואופטימיות. רבים טועים לחשוב שיין זה מופק מערבוב של ענבים אדומים ולבנים, בעוד הוא למעשה נוצר על ידי מיץ ענבים אדומים אשר נמזג לאחר מכן על הקליפות כדי לקבל את צבעו הוורוד היפה. מוצר זה מתאים לאנשים שיכולים ונהנים משתיית יין בשמש ומפינטוז על חיי זוהר בדומה למה שראו אצל המשיפענים העשירים. הוא קליל וניתן לשתות אותו אחר הצהריים מבלי לקבל תחושת כבדות. 

סוביניון בלאן

הסוביניון הינו יין לבן שעשיר בריחות וארומות של שדה, אפרסק וגויאבות. הטעמים הרעננים שלו מתאימים לחך הישראלי ולכן הוא צובר פופולאריות רבה כל כך. בעקבות שיווקו על ידי הכרמים השונים, צילומי האינסטגרם שיתאימו לו נעשים בכרם במגוון תנוחות רומנטיות הנהנות מהשפע, השמש והאווירה בחוץ. יש ביין זה משהו שהוא על זמני, קלאסי וקליל, כך שהוא יכול לעמוד גם בפני עצמו ככוס גבוהה על שולחן מטבח או כחלק מארוחת חברים נעימה, הכוללת גבינות גאודה וירקות קיציים או אביביים. הפופולאריות הרבה לה הוא זוכה נובעת בעיקר מהתאמתו לקהל הישראלי והתחשבות בפרמטרים  אותם הוא  אוהב באופן מדויק.

יין אדום

יינות אדומים תמיד היו אהובים על הישראלים, וכיום בעידן האינסטגרם אף יותר. יין אדום, כפטיט סירה מצטלם היטב. היין עשה ועושה בשנים האחרונות קאמבק מטורף משנות ה-70 וכיום הוא בעל טעם שזיפי ומתוק והחשוב מהכול צבעו סגול עמוק ויפה, כך שהוא מצטלם ונראה היטב בתמונות השונות. הוא בעל ארומה מרוכזת וטובה ולכן מסמל, יותר מהכול, את החיים הטובים שמצטלמי האינסטגרם כל כך אוהבים לחיות. הוא מתאים לשתייה יום יומית ובלוויית בשר או נקניקים, ומכיוון שעלותו גבוהה באופן יחסי הוא מעניק נופך נוסף לדימוי של למי ששותה אותו.