מתנות קטנות: הבן של רמי קלינשטיין בגן דתי – "והוא מאושר"

בשנים האחרונות השתתף רמי קליינשטיין בכמה פרוייקטים הקשורים לשירים המזוהים עם המקורות היהודיים כמו מתנות קטנות, הדואט עם יונתן רזאל בשם "תמיד אליך"- וכן השתתפות בפרוייקט צמאה החסידי- הופעות וגם האלבום כמו בסינגל "אנא עבדא".

רמי קליינשטיין
The original uploader was Realmgic at Hebrew Wikipedia., CC BY 2.5

כעת מתברר שהבן של אלכס ורמי קלינשטיין הולך לגן ילדים של החמ"ד. "הוא חובש כיפה בגן ומוריד אותה בבית, ויש לו חברים מהגן – דתיים וחילוניים".

הוא סיפר שהחליט יחד עם אלכס לשלוח את בנם הקטן מילוא לגן ממלכתי דתי, והם ממש לא מתחרטים על כך.

בחשבון האינסטגרם שלו סיפר קלינשטיין: ״לפני שמילוא עבר לגן עירייה, אמא אחת (חילונית, דרך אגב) סיפרה לאלכס ולי שיש גן ממלכתי-דתי מול הבית שלנו, שיש בו גננת בשם סיגל – ושהיא מדהימה״.

קלינשטיין ציין ש"היו הורים שהרימו גבה, אבל אלכס אמרה לי שזה בכלל לא משנה – מה שחשוב הוא מי הבן אדם, ולא במה הוא מאמין. הלכנו על זה, ומאז מילוא הולך כל יום לגן – והוא מאושר.

- פרסומת -

״לא תאמינו – אבל הוא לומד על גלילאו גליליי, על ניוטון וגם על הבבלים, הוא חובש כיפה בגן ומוריד אותה בבית, ויש לו חברים מהגן – דתיים וחילוניים. וסיגל? מברכים עלייה כל יום. מילוא לפעמים חוזר הביתה ורוצה להתקשר אליה ולספר לה מה הוא עושה, וכמה הוא אוהב אותה״.

קלינשטיין סיפר על כך בערב השבת האחרונה וכתב לעוקביו באינסטגרם: ״רציתי לספר לכם את הסיפור הזה לפני השבת, כדי שתזכרו שאין משמעות לשום דבר – חוץ מהעובדה שיש מסביבנו אנשים טובים שמקיפים אותנו – לא משנה במה הם מאמינים, או במה הם לא מאמינים. שתהיה לכם שבת שלום וסופ"ש נעים, ושתבלו בו עם הרבה חברים – בכל הצבעים והמינים״.