סיבות לרכישת קונטיינר

קרדיט תמונה FREEPIK
המחשבה הראשונה שלנו כשאנחנו שומעים את המילה "קונטיינר" היא של נמל עמוס במכולות שממתינות להעמסה על סיפונה של ספינת משא כלשהי. אבל האמת היא שקונטיינרים משמשים אותנו במגוון רחב של סיטואציות ואנשים שמחזיקים ברשותם קונטיינר מדווחים כי הדבר שינה להם החיים לטובה. במאמר זה אנחנו רוצים להציג את הסיבות העיקריות לרכישת קונטיינר. שווה לקרוא גם אם אתם לא חושבים שמדובר על משהו שיכול לעזור לכם. 

יש הרבה שימושים שאפשר לעשות בקונטיינר. חלקם שימושים מסחריים וחלקם שימושים פרטיים, אבל לא משנה מה השימוש שבגינו אתם שוקלים לרכוש קונטיינר, הדבר הראשון שעליכם לעשות זה להבין מה בדיוק עושים עם קונטיינר ואיך השימוש בו יכול לתרום לכם. לכל אחד ואחת מאיתנו יש את הסיבות שלו לרכישת קונטיינר, חלקנו יעשו זאת כי הם מחפשים אחר פתרונות אחסון וחלק יעשו זאת כי הם צריכים מכולה לשינוע של סחורות, אבל מעבר לסיבות הטריוויאליות האלו אנחנו רוצים להציג בפניכם עוד כמה סיבות לרכוש קונטיינר שאולי לא חשבתם עליהן.

מה אפשר עם קונטיינר?

בתקופה האחרונה אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שבוחרים לרכוש קונטיינרים למגוון של שימושים. חלקם עושים זאת כדי להשתמש בקונטיינר כפתרון למצוקת דיור בכפר סטודנטים בדרון ויש כאלו שרוכשים קונטיינר כדי להקים מתוכו עסק לכל עניין ודבר. ככל שקשת השימושים מתרחבת, הביקוש לקונטיינרים עולה ולכן פנינו למי שמבין בנושא זה הכי טוב – חברת "שדה מבנים ומכולות" אשר מתמחה בהסבה של קונטיינרים ומכולות למגוון שימושים ושאלנו אותם מה אפשר לעשות עם קונטיינר בימינו. ( אתר החברה: https://sade-m.co.il/ )

  • אחסון
    "ככל שמצוקת הדיור הולכת וגדלה אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שמחפשים פתרונות אחסון וקונטיינר נחשב למשתלם ביותר בשל מחירו ועמידותו. כמו כן, בשנים האחרונות ישראלים רבים עושים רילוקיישן לתקופות מסוימות בחו"ל ובזמן שהם לא נמצאים בארץ הם צריכים מקום לאחסן את תכולת הדירה שלהם וקונטיינר עונה על הצורך הזה".

  • שינוע
    "השימוש הקלאסי ביותר שיש לקונטיינרים הוא כמובן שינוע של סחורות. קיימים סוגים שונים של קונטיינרים שלכל אחד מהם יש את המאפיינים שלו, למשל קונטיינר גבוה במיוחד לסחורות בגודל חריג או קונטיינרים שנפתחים מהצד. הקונטיינר, ובמיוחד מכולות הקירור שבהן יש מערכת קירור מובנת, שינו את הכלכלה שלנו בצורה מהותית על ידי כך שהן אפשרו את הארכת אורך החיים של הסחורות".

    - פרסומת -

    קרדיט תמונה FREEPIK
  • מגורים
    "בעיניי זה השימוש המגניב ביותר והמהפכני ביותר שאפשר לעשות מקונטיינר. בזכות ההתקדמות הטכנולוגית המטורפת שחווה ענף הבניה, ובעיקר ההתפתחות של שיטות בניה מתקדמות ואקולוגיות יותר, אפשר כיום לקחת קונטיינר הובלות פשוט ולהסב אותו לדירת חדר בגודל של כ – 40 מ"ר. כמובן שאפשר לחבר ולהוסיף יחדיו כמה קונטיינרים כדי לקבל דירה גדולה יותר או כמה מפלסים".

  • משרדים, חנויות ומרכזי קניות
    "בארץ הקונספט הזה עדיין נמצא בחיתוליו, אבל במדינות אחרות כמו אנגליה זה אחד מהטרנדים האורבניים החמים ביותר – מרכזי קניות שנבנים על בסיס קונטיינרים. מדובר על קונטיינרים שעוברים הסבה להיות מסעדה או חנות ועל ידי הצבה של כמה כאלו זה לצד זה מייצרים מרכזי קניות מודולריים ומעוצבים".

למה לי לרכוש קונטיינר?

אם השימושים השונים שהראנו עד כה לא גרמו לכם לרוץ ולרכוש קונטיינר, אז כדאי שתמשיכו לקרוא ותראו את כל הסיבות לרכישת קונטיינר שליקטנו בעזרת החברים שלנו מחברת "שדה".

  • כי אפשר לשנע אותו ממקום למקום וכך, גם אם בוחרים להקים חנות או משרד בקונטיינר, עדיין אפשר להזיז אותו ממקום למקום בצורה נוחה.

  • העלויות של רכישת קונטיינר הן כאין וכאפס לעומת רכישה של חלל אחסון דומה.

  • במקום שמכולות ישנות ילכו לגריטה אנחנו עושים בהן שימוש חוזר וכך אנחנו למעשה מצמצים את הפסולת הסביבתית ומסייעים לאיכות הסביבה.

  • ברחבי העולם יש כמות מטורפת של קונטיינרים, לפי הערכות מדובר על קרוב ל – 20 מיליון קונטיינרים שנמצאים בשימוש ועל עוד כ – 500 מיליון שיצאו מכלל שימוש, כך שאין מחסור בחומר גלם ואפשר לרכוש קונטיינר מהיום להיום.

  • האפשרויות שיש לנו כיום לעיצוב ולתכנון מדויק של הקונטיינר הן עצומות ולמעשה אנחנו יכולים לקחת קונטיינר משא רגיל ולייצר ממנו כל דבר שנחפוץ בו 
  • רוצים לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות שלכם? קונטיינר הוא דבר חריג בנוף המקומי ויכול לעזור לכם להבדיל את העסק שלכם מהמתחרים.

  • בסופו של דבר קונטיינרים עשויים מחומרים קשיחים ועמידים, כך שמדובר על השקעה שתחזיק מעמד לאורך שנים וגם תקשה על פורצים ומסיגי גבול להיכנס.

אם הגעתם עד לכאן, אתם בוודאי כבר להוטים על הרעיון של לרכוש קונטיינר לכל מיני שימושים. אז רגע לפני שתתחילו לחפש את הקונטיינר המושלם שלכם, רצינו להגיד שיש לנו בעבורכם עוד המון מידע מעניין עבורכם – היכנסו לאזור דעות שלנו ותגלו ראיונות, שיחות וטיפים ממיטב מומחי ארצנו.