סניפים חדשים של לאומית: גם בסוסיא ובברוכין

צילום: PIXABAY

לאומית שירותי בריאות מרחיבה את פעילותה ברחבי הארץ נוכח השלכות הקורונה והזינוק בכמויות המבוטחים, כאשר רצף של פתיחת 9 סניפים חדשים של קופת החולים יצא לדרכו מפתח תקווה דרך יהודה ושומרון ועד יקנעם. ההשקעה בהקמת 9 הסניפים החדשים עומדת על כ-10 מיליון שקלים.

מרכז להתפתחות הילד נפתח במרכז הרפואי של לאומית בסניף קניון הבאר בראשון לציון, ובקרוב ייחנך גם המרכז הרפואי המשופץ בישוב סוסיא שבדרום הר חברון. נקודות שירותי רפואה ראשונית נפתחו לאחרונה בברוכין שבשומרון ובמרכז BIG ביקנעם.

בקרוב ייחנך לראשונה בבאר יעקב סניף לאומית ראשון, כמו גם המרכז הרפואי בשכונת אחיסמך שבלוד. ב–10.4 ייחנך המרכז הרפואי החדש, במרכז המסחרי החדש, בשכונת הדר גנים בפתח תקווה ובמהלך אפריל תיפתח מרפאה חדשה בשכונת כפר גנים בעיר.

טל מנדל, ראשת חטיבת הלקוחות בלאומית שירותי בריאות: "לאומית בעיצומה של תנופת בנייה והתחדשות ברחבי הארץ, להנגיש ללקוחותינו היצע רחב של שירותים פרונטליים זמינים ברפואה ראשונית, רפואה יועצת ועוד. תוכנית העבודה שלנו כוללת פתיחת מרכזים רפואיים נוספים במהלך השנה, בערים ובשכונות חדשות ומתפתחות, זאת לצד מגוון רחב של שירותים אותם ניתן לקבל "עד הבית" או באמצעות האפליקציה המתקדמת שלנו".