טיפול כירופרקט בכאבים בעצם הזנב או לאורך עמוד השדרה

צילום: PIXABAY

עמוד השדרה שלנו הוא יצירת מופת אנטומית, מבנה פשוט אך מורכב, חזק וגמיש, שמהווה הרבה מעבר לסך חלקיו. כל תפקודי הגוף תלויים בצורה ישירה או עקיפה בבריאות עמוד השדרה שלנו, על כל חלקיו, שכן העצבים המעצבבים חלקים נרחבים בגופנו עוברים ושזורים בין חוליות עמוד השדרה, וכמובן שחוט השדרה, אותו חלק מיוחד במוח שלנו, שממשיך לאורך עמוד השדרה ואחראי על אינספור אותות ושדרים בין המוח לגוף. טיפול כירופרקט בכאבים בעצם הזנב, הגב התחתון, האמצעי והעליון, הוא הדרך לשמור על עמ"ש בריא, בין היתר, ואתם רוצים עמ"ש בריא.

הטיפול אצל הכירופרקט כולל לא רק מפגש חד פעמי עם היכולות של המטפל, אלא גם למידה עצמית חיונית. אתם לומדים על הגוף שלכם, ומקבלים הסברים כיצד למנוע פגיעות, כאב וחולי בגוף שלכם, דברים פרקטיים שתוכלו ליישם בחיי היום יום שלכם.

מהו טיפול כירופרקט בכאבים בעצם הזנב ובעמ"ש?

טיפול כירופרקט בכאבים בעצם הזנב ובעמוד השדרה נשענים על היכולת של הכירופרקט לזהות, לאבחן ולטפל במבנים הגרמיים, החוליות והשרירים, המפרקים על כל מרכיביהם, בצורה מנואלית. הטיפול המנואלי נועד לייצר איזון והרמוניה, אותה ההרמוניה אשר אבדה עקב תאונה, שחיקה, סטרס או מחלה.

- פרסומת -

הטיפול מתחיל עם תשאול עומק שנועד להכיר אתכם, את מצבכם הרפואי הכללי, מצב הגוף שלכם, ואתכם. התשאול מאפשר לכירופרקט לא רק לאבחן את הבעיה טוב יותר, אלא להבין את הרקע שלה אצלכם. הסיבה היא שכאב הוא חוויה אישית, והגורמים לכאבים הם אישיים. הרקע, ההיסטוריה הרפואית, והסיפור שלכם בעצם יוצרים תמונה רחבה ומקיפה אודות הכאב הספציפי שלכם, מה שמאפשר לטפל בכם באופן מדויק יותר, אישי יותר, נכון יותר.

לאחר התשאול והשיחה, עוברים לבדיקה מנואלית, בדיקה שבה הכירופרקט יבחן את גופכם ואורכו ולרוחבו, בכדי להבין את מצבו בזמן אמת. מבנה השלד ומיקום החוליות, זוויות שונות ומתחים שונים בגוף, איפה יש יותר מדי מתח, איפה יש פחות מדי מתח (טונוס שרירי), איפה יש רגישות, וכיו"ב.

מה לגבי שאר העמ"ש?

מעבר לטיפול כירופרקט בכאבים בעצם הזנב, הכירופרקט שלכם יכול לטפל בכאבים שונים בגוף, כולל כאבים לכל אורכו של עמוד השדרה. כאבי גב תחתון מישיבה ממושכת לאורך שנים, כאבי גב במהלך היריון, כאבי גב עליון או גב אמצעי, כאבים שנוצרו עקב פציעות, פגיעות ותאונות, או עקב שחיקה ארוכת שנים כמו במקרים של עבודה במשא משקלים גבוהים או בישיבה ארוכה במשרד, שנים על גבי שנים.

מצבים של בלט או פריצת דיסק גם הם מטופלים אצל כירופרקטים, כולל אפילו כאבי הסיאטיקה (אישיאס) הידועים לשמצה. בנוסף, ידוע כיום כי הרבה מאוד ממקרי כאבי הראש הכרוניים מגיעים מלחצים של שרירים וחוליות, ובאלו ניתן לטפל אצל כירופרקט.