פורום תקנה באזהרה חריגה: מורשע בעבירות מין מועסק במרכז לטיפול בנטיות מיניות

הפורום העוסק בטיפול בתלונות על הטרדות מיניות בציבור הדתי, מפרסם אזהרה מפני ראובן ישראל וולצר, שהורשע בעבירות מין ומועסק במרכזי הסיוע של 'עצת נפש': "הפונים לסיוע במרכזים אלה מבקשים כי זהותם תישמר בסודיות, ועל כן הם חשופים לפגיעה שקשה יהיה להם להתלונן עליה"

צילום: pixabay

בהודעה שמפרסם היום פורום תקנה, הפועל למנוע פגיעות מיניות על ידי בעלי מרות וסמכות בציבור הדתי, הוא מזהיר מפני מורשע בעבירות מין המעוסק במרכזי הסיוע של 'עצת נפש' לטיפול בנטיות מיניות, אשר למרות הפניות אל המוסד המדובר והחשש הקיים לפגיעות נוספות, לא הופסקה העסקתו במקום.

"נודע לפורום תקנה כי מרכזי הסיוע של "עצת נפש" או "נפשך", המטפלים ביעוץ בנושאי מיניות לגברים ולנשים, מעסיקים אדם שהורשע בעבירות מין, בהכשרת מתנדבים המסייעים למבקשי הסיוע", נכתב בהודעה של פורום תקנה, "מצב זה מעורר חשש לסכנה, בין השאר משום שהפונים לסיוע במרכזים אלה מבקשים כי זהותם תישמר בסודיות, ועל כן הם חשופים, חלילה, לפגיעה שקשה יהיה להם להתלונן עליה".

עוד נכתב כי "הפורום ניסה לבוא בדברים עם עמותת עצת נפש, המפעילה את מרכזי הסיוע, אך לא זכה לשיתוף פעולה. בצר לנו, אנו נאלצים להזהיר את הציבור הרחב, כדי שהפונים למרכזי הסיוע האמורים יפעילו את שיקול דעתם על סמך היכרות של הבעיה".

בפורום תקנה מסיימים את המסמך ומציינים כי "שמו של  המועסק שהורשע בעבירות מין הינו ראובן ישראל וולצר. מר וולצר הורשע בפלילים ונדון לעשרים חדשי מאסר בגין פגיעות מיניות שפגע במטופליו, שאחד מהם היה קטין. למיטב ידיעתנו הוא שוחרר מן הכלא לפני כשנה".

- פרסומת -