מופעים שניתן ללכת אליהם עם כל המשפחה

צילום: UNSPLASH

לא קצת משעמם לכם לחגוג כל אירוע משפחתי באותו המקום? לא נמאס קצת מכל האטרקציות הרגילות? ללכת לאותם הסרטים? לעשות את אותן הפעילויות? מה יקרם אם נספר לכם על הופעה יוצאת דופן, מרגשת ועוצרת נשימה? כזו שכולם יכולים ליהנות ממנה? אם אתם מחפשים רעיונות להופעה מיוחדת, כזו שתמשוך את תשומת ליבם של הילדים ושל המבוגרים כאחד, יש לנו רעיון בשבילכם. בואו איתנו.

למה הופעה תמיד עדיפה על פעילויות אחרות

הורים לילדים יודעים זאת טוב מכולם, אנחנו חיים בעידן בו זה לא תמיד קל, למצוא מה שירגש ויתפוס את תשומת הלב של הילדים. העידן הדיגיטלי הופך את הילדים שלנו חשופים לגירויים כל הזמן, קשה למצוא את הדבר הזה שיצליח לסחוף אותם. מה גם שאם אנחנו מדברים על משפחה ברוכת ילדים, הרי שלא כל מה שעשוי לעניין את הבכורה, המתבגרת, יהיה רלוונטי גם לאח הצעיר.

יש מי שיעדיפו לוותר או ללכת על 'המובן מאליו'. המסעדה הקבועה, הטיול המסוים בו כולם נהנו בפעם הקודמת. אבל האמת היא כי לא רק שהחזרה על אותם הדברים תהיה משעממת, היא גם לא מאפשרת באמת, לכל בני המשפחה למצוא את הדרך להתחבר ולהתקרב זה לזו. אין מה לעשות, כדי ליצור זיכרונות משפחתיים מתוקים, כאלו שילוו את בני המשפחה לאורך שנים, הופעה טובה יכולה להפוך לאירוע שבני המשפחה ימשיכו להתלהב ממנה גם בעוד שנים. אבל איזו הופעה יכולה להתאים לכולם? אם תשאלו אותנו, אנחנו היינו ממליצים לכם לא לוותר על הופעה של אמן חושים.

מה היא הופעה של אמן על חושי

מאז ומעולם בני האדם נמשכו להבין את סודות היקום. מאז ומעולם בני אדם נמשכו לקוסמים ולקסמים. הרי מי לא רוצה להבין איך מוציאים שפנים מהכובע או איך נמלטים מכלוב סגור ונעול היטב? אבל לאורך השנים, הרי שהקוסמים הפכו להיות אמנים על חושיים. אמן חושים הוא מי שיודע להלך קסם על הסוד הגדול ביותר של הקיום האנושי, על המחשבות והמוח של כל אחד ואחת מאיתנו. נסו לשער בנפשכם איך זה מרגיש כאשר אדם זר, מי שאתם לא מכירים, יודע לשלוף את מספר הטלפון בבית הישן או את הקוד שלכם לכספומט? מה תרגישו כאשר האמן יצליח לתאר במדויק את הציור אותו ציירתם על לוח, מאחורי גבו, ממש עכשיו?

- פרסומת -

הופעה של אמן על חושי היא מסכת מופלאה, של קסמים מפתיעים ורגעים בלתי צפויים. כאשר הקוסם לא משתמש בכלל בעזרים ממשיים, אלא, כל העבודה שלו מתבססת על האינטרקציה עם הקהל ועם המוח והנשמה העומדים למולו.

דווקא בעידן הדיגיטלי, הגיע הזמן ליהנות ממה שקורה כאן ועכשיו

כאמור, אנחנו חיים בעידן יוצא דופן המאופיין באינספור גירויים דיגיטלים אליהם אנחנו חשופים כל הזמן. בעידן כזה, זה לא תמיד פשוט למצוא את הדרך לאסוף את תשומת הלב של קהל גדול ורחב, זה לא תמיד פשוט למקד את תשומת הלב של ילדים ומבוגרים כאחד. אבל משום שההופעה כולה היא הופעה בשיתוף הקהל, משום שכל אחד ואחת, בעומק הלב, לא יכולים להישאר אדישים לקסמים המתחוללים מולם, הרי שההופעה הופכת לאירוע בו הטלפונים נשארים בצד, תשומת הלב עוברת לבמה והצחוק לא מפסיק להתגלגל.

ליהנות מהופעה בלתי נשכחת של האומן הפופולארי בישראל

את ליאור סושרד אנחנו לא צריכים להכיר בפניכם. מדובר על אמן החושים הישראלי המצליח בעולם, מי שכבר הופיע בתכניות בכל רחבי העולם, מכיר מקרוב את בנות משפחת קרדישיאן ומי שביקר בבית של ג'ניפר לופז בכבודה ובעצמה. מה שטוב לסליבריטאים של הוליווד וודאי טוב לקהל הישראלי. זה הזמן לקחת את כל המשפחה להופעה בלתי נשכחת של אמן חושים.