קוסם ליום הולדת

FREEPIK

כל אחד חייב להזמין קוסם ליום הולדת לפחות פעם אחת. כילדים אנו הולכים לימי הולדת של חברינו לגן וכיתה ותמיד לילד שהזמין קוסם ליום הולדת יש את המסיבה המוצלחת ביותר.  כל שנה אנחנו רוצים להזמין קוסם ליום הולדת ומתפשרים על משהו אחר, הגיע הזמן שנלך על זה ואם כבר להזמין קוסם ליום הולדת אפשר לחשוב בגדול ולהביא את אחד הקוסמים המוכשרים והמיוחדים ביותר שיש בישראל – אסף סלומון.

אסף סלומון – אמן חושים ליום הולדת, אמן חושים לאירועים, קוסם למבוגרים

אסף סלומון הוא לא עוד קוסם למבוגרים. מופע הקסמים של אסף סלומון הוא הרבה יותר מזה. רבים מכירים את אסף סלומון מהטלוויזיה או מהמופעים שלו. אסף סלומון הוא אומן על חושי מפורסם ומצליח במדינה, אשר התפרסם בחיזוי המדויק שלו בשתי מערכות בחירות, בשנת 2013 ובשנת 2019. אסף חזה במדויק הן את זהות ראש הממשלה והן את מספר המנדטים של המפלגות. מאז אסף סלומון הופיע בעשרות תוכניות טלוויזיה במסגרת פינתו האישית בערוף 12, אירח סלבריטאים ומפורסמים ופוליטיקאים רבים ובמקביל מריץ את מופע אומן החושים הייחודי שלו בכל רחב הארץ, במגזר הדתי חרדי ובמגזר החילוני – כל מופע ב התאמה אישית לקהל, ילדים או מבוגרים.  מחפשים קוסם ליום הולדת ? אסף סלומון הוא הרבה יותר מזה ומופע אומן החושים שלו הוא מופע מדהים בהשתתפות הקהל. חוויה ייחודית ויוצאת דופן המתאימה לא רק לימי הולדת ובר מצווה אלא גם לאירועים עסקיים, כנסים וכדומה.

מה מזה מנטליסט – אסף סלומון – אמן חושים ליום הולדת, אמן חושים לאירועים, קוסם למבוגרים

- פרסומת -

מנטליזם הוא תחום שהתפתח מאוד בשנים האחרונות. אסף סלומון חי ומכיר את התחום כבר שנים רבות, למד וחקר את התחום ומיישם אותו הלכה למעשה בהופעות שלו מול קהל, בהרצאות, בטלוויזיה ועוד. במנטליזם משלבים קריאת מחשבות, קריאת שפת גוף, טלקינזיס, חיזוי של אירועים קרובים בעתיד, מציאה של חפצים מוסתרים, זיהוי ציורים ועוד. אסף סלומון הוא אשף בקריאת מחשבות ויצירת סוגסטיות מתוחכמות בראשו של הקהל. אסף סלומון בעל ידע בתחום הפרה פסיכולוגיה וניסיון של 15 שנה המאפשרים לו להתחבר לכל סוג של קהל במהירות ובקלות, ולהפעיל עליו את קסמיו תרתי משמע.  במנטליזם החוכמה היא לשתול מסרים, דמויות, תמונות, מספרים וכדומה, במוחו של המשתתף ולגרום לו לא להיות מודע לכך. ההשעה של מנטליסט מקצוען על הקהל היא עצומה ומנטליסט מיומן מסוגל 'לעבוד' על הקהל בקלות רבה וזאת אפילו בלי להשתמש באמצעים על טבעיים כפי שרבים חושבים.

קורא מחשבות – קוסם ליום הולדת – אסף סלומון

קורא מחשבות – בארץ ובעולם יש מנטליסטים רבים ואסף סלומון הוא בין המובילים שבהם. מנטליזם היא אומנות ומדע לכל דבר וניתן להשיג באמצעותה הישגים רבים. אסף סלומון רותם את הכישרון המולד שלו ואת הניסיון הרב שלו בתחום על מנת ליצור מופעים מרהיבים וחכמים במיוחד, במהלכם הוא גם מלמד את הקהל את השיטות ומאפשר לו לקחת חלק מלא בהם. במופע אומן החושים לבר מצווה או לימי הולדת אסף סלומון מלמד את חתן בר המצווה או את בעל השמחה הצעיר כמה טריקים וקסמים עימם הוא יכול להופיע בפני הקהל, משפחה וחברים במהלך האירוע עצמו או לאחריו.

מופע אומן החושים של אסף סלומון – כלי לקידום מכירות, גיבוש לעובדים ועוד

במקביל להיות המופע אטרקטיבי לילדים ולמשפחות באירוע יום הולדת ובר מצווה, פיתח אסף מופע שלם המתאים לארגונים וחברות. במופע זה אסף יוצר תוך כדי שיתוף פעולה עם מזמיני האירוע, משימות המשלבות מידע אמיתי ורלוונטי על החברה, העובדים או כל אלמנט אחר שבעל האירוע רוצה שידברו עליו באירוע. בצורה זו רותם אסף את הקהל בצורה מלאה למופע ומאפשר לבעלי החברה ומזמיני האירוע להחדיר מסרים על החברה בצורה עוצמתית.  זה יכול להיות ברכת יום הולדת פשוטה או ברכה על קידום למשל ואפילו מסרים מורכבים יותר.

מתעניינים בהבאת מופע ייחודי ומעניין לחברתכם ? מופע אומן החושים של אסף סלומון הוא הבחירה הטוב ביותר ! זאת ההזדמנות שלכם להביא ערך מוסף אמיתי לחברה, לערב את העובדים בחברה בצורה חווייתית ומעניינית, כזאת שלא מאלצת אותם להשתתף כמו באירועי חברה אחרים ומאפשרת להם ליהנות לגמרי ובמקביל ללמוד ולקבל מסרים משמעותיים.

לפרטים על מופע אומן החושים של אסף סלומון לחברות וארגונים צרו קשר או השאירו פרטים לחזרה אליכם

אסף סלומון – הזמנת אמן חושים ליום הולדת, הזמנת אמן חושים לאירועים, קוסם למבוגרים

מספיק לראות את התמונות של הקהל באתר כדי להבין כמה הקהל מעורב במופע. מופע אומן החושים של אסף סלומון הוא לא מופע צפייה בלבד. למען האמת קשה להישאר אדישים למה שקורה בהופעה וכל אחד רוצה להיות מעורב, לנסות 'לתפוס' את אסף ולגלות איך הוא עושה את זה אך רק מעטים מצליחים בכך, אך אסף דואג לחשוף מעט מסודותיו במהלך ההופעה, ללמד את הקהל איך זה קורה ולהדהים אותו כל פעם מחדש.

אסף סלומון הוא אומן טלפתיה מוכר בקרב הקהל הדתי חרדי והופעות קנו לו שם במגזר הדתי חרדי בשל יכולותיו המופלאות הסיפורים שהוא משלב במופע. אסף סלומון שם דגש לא רק על החלק הבידורי במופע אלא גם על לימוד ואף יצר סדנת קסמים מיוחדת לילדים המתעניינים בתחום אשר רוצים להתנסות בו ולהיכנס אליו בעתיד.

היכנסו לקרוא עוד על אסף סלומון באתר ולקבל טיפים על מגוון נושאים כמו שבת בר מצווה 5 טיפים לקיום אירוע משמח ומושקע במיוחד ועוד.

חדש! אומן חושים בזום – אסף סלומון

ברוח התקופה יצר אסף סלומון מופע המתאים גם לשידור וירטואלי ! מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים באתר ולקבל מידע נוסף על אפשרות זאת כמו גם על שאר האפשרויות שאסף סלומון מציע למגוון קהלים גדול, קהל דתי או חילוני, אומן חושים לאירועים עסקיים, מופעי טלפתיה לימי הולדת ולבר מצווה ועוד.

רוצים להזמין אטרקציה מיוחדת לאירוע הבא שלכם ? מופע אומן החושים של אסף סלומון יספק לכם את כל האלמנטים הדרושים לכך ויצוק תוכן לאירוע שלכם, יהפוך אותו לאישי ומיוחד, ישתף את האורחים שלכם ויוציא חיוך גדול וקריאת השתאות אחת לפחות מכל אחד ואחת מהנוכחים במקום.

מוזמנים ללמוד עוד על אסף סלומון ומופע אומן החושים המיוחד משלו, סדנאות הקוסמים וקריאת המחשבות, אירועי החברה העסקיים, אירועי יום ההולדת של אסף סלומון בכל רחבי הארץ וברשת דרך זום ועוד. חייגו עכשיו. להתראות בשמחות !!