קפיצה קטנה לחו"ל || מחפשים מלון בירושלים? ibis styles‏ במרכז העיר יענה על כל מה שחיפשתם

חופשה בחו"ל היא כבר לא האופציה הראשונה והמועדפת על הישראלים. הקורונה, הבידודים וגם נושא הכשרות שתמיד פגע בחוויה החזירו את הישראלים לנפוש בישראל, וביננו, אין כמו ירושלים בשביל להרגיש קצת חו"ל במרחק של פחות משעה נסיעה.

ארכיון. צילום: אביחי טבק

הגעתי לירושלים ויש שלל אופציות של מלונות בעיר, אבל בעיניי מה שמאפשר למצוא את ההרכב המנצח הוא שילוב של כמה מאפיינים שכדאי לבדוק. למשל, כשלוקחים את מלון ibis styles ממש במדרחוב בירושלים מדובר על מיקום מנצח, שירות זמין, עיצוב חדשני ומודרני ואוכל נהדר. אבל אנחנו מגיעים לסוף, נתחיל מההתחלה.

מלון איביס סטיילס שייך למותג העולמי איביס הנמצא תחת רשת ACCOR. ובכן, מדובר על אחת הרשתות הגדולות בעולם שמונה מעל 5,000 בתי מלון ברחבי העולם תחת 36 מותגים שונים. בכל השנה מלונות איביס מעניקים חופשה אורבנית במחיר שווה לכל כיס, וכעת הם הכריזו על מחירי חורף אטרקטיביים ונגישים במיוחד לקהל הישראלי ששווה לבדוק ולקחת כדי לצאת לחופשה נפלאה במרחק קצרצר.

במלון עצמו ישנם 104 חדרי אירוח מאובזרים – מדובר כאמור על רשת ובהתאם לכך המלון מעוצב ברמה בינלאומית ובסטנדרטים גבוהים, וזהה ליתר מלונות ibis בעולם.אני אהבתי את העיצוב הקליל האורבני והלא שגרתי שיש בו ייחודיות דווקא בתוך שאר המבנים היותר עתיקים בירושלים. מדובר על חדש לצד ישן בקטע בהחלט נחמד.

מלון איביס ירושלים. צילום: יעל הרמן

חדרי המלון אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת ACCOR וזה בהחלט חשוב.

- פרסומת -

מיקום המלון הוא באיזור הכי הכי שווה בעיר – מרכז ירושלים, ובאמצע המדרחוב שבו יש נגינה ודיבורים וחנויות ותנועה כל הזמן לאורך כל שעות היום ככה שכדאי להיות ערוכים. עם זאת, חדרי המלון אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת ACCOR וזה בהחלט חשוב. ובנוסף לכל המיטה כל כך מפנקת ולא בכדי, בכל חדר יש מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis/ ישנם כמה סוגי חדרים: אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות.

מיקום מנצח: במרחק הליכה (ואפילו פחות) מכל מה שאתם צריכים

בירושלים קיימים שני מלונות ibis: האחד ibis ירושלים מרכז העיר והשני ibis styles, שניהם נמצאים די קרוב אחד לשני. המלונות ממוקמים ממש ליד לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות.

קרוב לשוק, למדרחוב ולמרכז העיר. צילום: אביחי טבק
חדר מעוצב בהשראת השוק במלון איביס סטיילס. צילום: יעל הרמן

בנוסף לכך הם לאחרונה מוציאים סיורים נפלאים כמו סיור 'שבת בבוקר יום יפה': (בשבתות בתאריכים 25/1 מהשעה 11:00) יתקיים סיור באווירה הקסומה והייחודית בשבת בבוקר. יציאה מהמלונות אל העיר העתיקה, קבר דוד, בית כנסת הרמב"ן, בית כנסת החורבה, כיכר בתי מחסה ועד לכותל המערבי.

בהקשר הזה כדאי לציין שמדובר במיקום שמאפשר הליכה לכותל המערבי, בית כנסת החורבה, בית הכנסת הגדול, בית הכנסת האיטלקי, בית הכנסת המחתרות- אחדות ישראל ועוד רבים. אז זה בהחלט מומלץ

וישנה כמובן גם את ארוחת הבוקר שאני מאוד אהבתי. מדובר על היצע מגוון מאוד, מאפים טעימים שמוכנים על המקום וכמובן מנות נהדרות.

ובכן: הנוף מדהים, השירות נפלא וזמין, המקום מרווח וישנה עמדת נטילת ידיים וכמובן כשרות. אני בהחלט ממליץ להגיע, לטעום ולחוות את המלון בצורה שתאפשר לכם ביקור נהדר בעיר.