רבני הימין קוראים לדיכטר לגנוז את אלבום ההתנתקות

דיכטר התבקש לגנוז את האלבום (צילום: לע"מ)

ארגון רבני הימין ובראשם הרב יעקב יוסף בנו של הרב עובדיה יוסף, הרב דוד מאיר דרוקמן רב העיר קרית מוצקין והרב שלום דב וולפא פנו במכתב נרגש לשר לביטחון פנים לגנוז את אלבום ההתנתקות שהפיקה משטרת ישראל.

עמי שרון 20/02/2007

יום לאחר התפטרותו של המפכ"ל ורעידת האדמה במשטרה, רבני הימין ובראשם הרב יעקב יוסף בנו של הרב עובדיה יוסף, הרב דוד מאיר דרוקמן רב העיר קרית מוצקין והרב שלום דב וולפא יו"ר המטה להצלת העם והארץ, פונים במכתב נרגש לשר לבטחון פנים לגנוז את אלבום ההתנתקות שהפיקה לאחרונה משטרת ישראל.

במכתב מציינים הרבנים שלאחרונה התקבלו תלונות רבות, בענין האלבום שהפיקה משטרת ישראל על מבצע ההתנתקות, בו מוצגת ההתנתקות כמבצע של נחישות ורגישות. "באלבום זה נעשה ניסיון חמור להציג את הפשע הנורא כמבצע שעל משטרת ישראל יש להתגאות בו, והוא מלא דברי הבל שאין בינם לבין המציאות ולא כלום".

- פרסומת -

הרבנים מתייחסים לטלטלה שעוברת המשטרה "בימים אלו, כשעננה כבדה רובצת על משטרת ישראל ב"וועדת זיילר", בשעה שלחקלאים אין מגן ומושיע והם נאלצים להרוג גנבי צאן, וכאשר הצלחותיה של משטרת ישראל בנושאי הפשיעה שואפים לאפס, מוזר למדי שהמשטרה מבזבזת את כספי הציבור על אלבום מהודר בדפי כרומו, בכדי לנסות ולהציג את ההתנתקות כמבצע מוצלח".

הרבנים אף מציינים במכתבם לדיכטר שהוא התנגד בעבר להתנתקות "אתה, מר דיכטר, כאדם הגון ונאמן, שהתנגדת לתוכנית ההתנתקות כראש השב"כ, ומודע היטב לפשע של חורבן הישובים והפקרת השטח לאויב, אסור לך לאפשר שאלבום מביש זה יוצג כמקור של גאוה לשוטרי ישראל, שנגררו בעל כרחם לביצוע אחד הפשעים הנוראים בהסטוריה".

הרבנים קוראים במכתבם לגנוז מיידית את אלבום ההינתקות "מן הראוי היה, לגנוז באופן מיידי את האלבום הפוגע רגשית ונפשית בציבור ענק. עליך לבדוק מי הם אלו שהורו להוציאו לאור על חשבון משלם המיסים תוך בזבוז משווע של כספי הציבור, ויש למצות עמם את הדין. אלבום ההתנתקות הוא אות קין רשמי על מצחה של משטרת ישראל. אין בו שמץ של כבוד, אלא רק זעקה גדולה ומרה: "הרצחת וגם ירשת"!"