רדיד האלומיניום העבה ביותר בישראל – הכשר בד"צ העדה החרדית

(צילום: מוטי פישביין)

מותג רדיד האלומיניום הוותיק והאיכותי מאמריקה, DIAMOND, המשווק ע"י "גורי יבוא והפצה" משיק את נייר האלומיניום העבה ביותר בישראל – 20.3 מיקרון. עם הכשר מיוחד לפסח של 'בד"צ העדה החרדית'.

רות עפרי טאוב 09/03/2010

מוצרי רדיד האלומיניום של המותג DIAMOND נחשבים למובילים בקטגוריה והם מצטיינים בעובי ובעמידות יוצאי הדופן. לקראת חג הפסח מתחדש המותג DIAMOND עם רדיד אלומיניום בעובי של 20.3 מיקרון: העבה, האיכותי, והעמיד שקיים כיום בשוק הישראלי.

מ"גורי" נמסר כי ההחלטה לשווק את המוצר עם הכשר כה מחמיר נולדה מתוך הדאגה להעמיד לקהל הלקוחות את המוצר הטוב ביותר בשוק עם הכשרות הגבוהה ביותר! – כל מוצרי רדיד האלומיניום של DIAMOND החליפו את הכשרות מרובין לבד"צ העדה החרדית.

- פרסומת -

'גורי יבוא והפצה' מכריזים על תחרות בין הצרכנים במגזר החרדי, משפחות אשר ירכשו הכי הרבה DIAMOND יזכו בפרסים יקרי ערך. פרטים נוספים על המבצע יפורסמו בעיתונות וברדיו.

המוצר ישווק בגליל רחב – בגודל של 7.5 מ' אורך ו- 45 ס"מ רוחב, ברשתות השיווק, ובחנויות הפרטיות כולל בשוק החרדי

89 אחוז ממשקי האב בארץ משתמשים ברדיד אלומיניום. לקראת חג הפסח ישנה עליה של 20 אחוז ברכישת רדיד אלומיניום. מסקר צרכנים שנערך לאחרונה עולה כי התכונה החשובה ביותר לצרכן הישראלי בבואו לרכוש רדיד אלומיניום הוא העובי. בעוד שבמקום השני נמצא המחיר.

על פי סקרים שערכה חברת 'גורי' נמצא כי בתקופת חג הפסח השימוש ברדיד אלומיניום במגזר החרדי גדל וזאת מהסיבה שעולה הצורך לכסות אזורים שלמים במטבח

מ"גורי" נמסר כי ההחלטה לשווק את המוצר העבה ביותר בשוק הישראלי עם הכשר "בד"צ העדה החרדית" נולדה בעקבות הביקוש הגדול למותג לקראת חג הפסח, ומתוך רצון לספק לקהל הלקוחות את המוצר האיכותי, העמיד והעבה ביותר בשוק עם הכשרות הגבוהה ביותר.

מחיר נייר האלומיניום: 14.99

ניתן לרכוש את המוצר: בכל רשתות השיווק המובילות.