תקופת השופטים חוזרת אלינו עם אורנה בורדמן בספרה החדש "רואים רחוק"

(צילום: באדיבות ידיעות ספרים)

לאחר ההצלחה המסחררת של ספריה הקודמים, חוזרת אורנה בורדמן ומרתקת את קהל הקוראים עם רומן היסטורי חדש. בספרה החדש רואים רחוק לוקחת אותנו בורדמן אל ימי השופטים. דווקא כשנראה שהכול בסדר ושעם ישראל יושב לבטח בארצו- הכול מתחיל להסתבך.

עידן הראל 03/08/2015

אחרי שהפגישה את קהל הקוראים עם קורותיהם של היהודים בגלות בבל, יוון העתיקה, ועם סיפורה של אסתר המלכה, חוזרת אורנה בורדמן ומרתקת את קהל הקוראים עם רומן היסטורי חדש.

בספרה החדש, רואים רחוק לוקחת אותנו בורדמן אל ימי השופטים. דווקא כשנראה שהכול בסדר ושעם ישראל יושב לבטח בארצו – הכול מתחיל להסתבך. עם ישראל חי ללא הנהגה ו"איש הישר בעיניו יעשה". בתוך שניים עשר השבטים, יש שבט אחד שנודה משאר העם שבט בנימין אשר בעקבות החרם כמעט ונהרס.

- פרסומת -

אל המשבר הזה, מגיעים עטרה ואיתן אשר מחליטים לשבור את החרם, להתחתן, ולהקים את שבט בנימין מחדש. האם עטרה ואיתן יצליחו להתחתן? האם שבט בנימין ישוב אל עם ישראל או יעלם? ואיך ט"ו באב קשור לכל הסיפור הזה?

זהו ספרה החמישי של אורנה בורדמן, כלת פרס הספריות הציבוריות בישראל. ספריה הקודמים: בודדה במערכה, היינו כחולמים, מלכה בעל כורחה ופסיעות בחול, יצאו גם הם בהוצאת ידיעות ספרים.

330 עמ' | 64 ₪