ספרי הדרמה והמתח האלה ישאירו אתכם מרותקים: דויד טירלסון לוקח אתכם אל מציאות סוחפת

הטרילוגיה המרתקת של המחבר דורון טלר עוסקת בדרמה משפחתית שבה נמצאים אנשי החוק, פושעים, בתי משפט, חקירות ומרדפים. ככזו היא מלאה באקשן ומתח שלא ישאיר אתכם אדישים. מדובר על עלילה שבנויה היטב שבה ובה אירוע רודף אירוע והכל מתקדם לכדי סיפור הבנוי היטב.

וכך, מי שקורא את אחד הספרים שלא לפי הסדר יכול להמשיך גם לספרים האחרים שכן כל ספר עומד בפני עצמו. עם זאת כדאי להתחיל בספר הראשון- "דויד, ידעתי שתבוא" (אוקטובר 2020) ולאחר מכן להמשיך גם אל 2 הספרים הנוספים (לפי סדר הופעתם)- "דויד, מאין יבוא עזרי" (יולי 2021), "מי את באמת מריאל ואנס" (אוקטובר 2021).

מלבד העלילה הסוחפת יש בספרים הללו גם תובנות מרתקות על חשיבות המשפחה בעידן המודרני ועל עניינים נוספים שמאירים אותם באור מפתיע. המחבר משלב במיומנות רבה נושאים שונים וכל זאת תוך דימיון שאין בינו ובין המציאות העכשווית והאקטואלית שום קשר. זה מה שהופך את הסיפור לכזה הלוקח את הקורא למחוזות נפלאים.

הספר הראשון מספר את סיפורו הפתלתל של דויד טילרסון, גבר בשנות השלושים המאוחרות לחייו. הוא מבקש להיות בשגרה נחמדה אך נקלע לשורה של אירועים חריגים ועוצמתיים אחרי שהציל את חייהן של שתי נשים נואשות ופצועות בגופן ואת חייו שלו. תביעה של אחת מהן כנגדו גוררת אירועים והתפתחויות מולם ומול המשפחה והחברים שלו איתם הוא נאלץ להתמודד. מה יקרה לבסוף? אתם תופתעו.

- פרסומת -

דויד, ידעתי שתבוא

הספר השני ממשיך עם אותן הדמויות אל עלילה סוחפת נוספת.

דויד, מאין יבוא עזרי

הספר השלישי עוסק בחיפושיה‭ ‬של מריאל ואנס אחרי ‬חיים‭ ‬יציבים‭ ‬וצנועים. היא עובדת כפקידה‭ ‬בחברת‭ ‬הנכסים‭ ‬המצליחה‭ ‬של‭ ‬דויד‭ ‬טילרסון‭.‬ אלא שאז מופיעים בפתח המשרד ‭ ‬צמד‭ ‬בריונים‭,‬ שפורץ‭ ‬למשרד‭ ‬כדי ‬ללכוד‭ ‬אותה‭.‬ גבר גברתן נאבק מולם והיא נחלצת ובורחת משם.

מי את באמת מריאל ואנס

דויד‭ ‬ואחותו ‭ ‬אוליביה המעסיקה של מוריאל נשבים בקסם ‬הממגנט‭ ‬והמסתורי‭ ‬של‭ ‬הצעירה‭ ‬והם פותחים‭ ‬בחיפושים‭ ‬אחריה ‬בפריז אלא שהם לא יודעים איזה סודות היא צופנת ועד כמה היא לא רוצה שהם יחשפו אליהם. הסיפור הופך למורכב יותר ויותר כאשר בעוד שהיא זקוקה לעזרה היא מגנה עליהם כדי שלא יפגעו.

היכנסו וצפו בספרים לרכישה:

https://www.e-vrit.co.il/Author/11190/%D7%93%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9F_%D7%98%D7%9C%D7%A8