איך מטפלים במערכת סולרית?

התקנת מערכת סולארית הופכת להיות פופולרית ושכיחה יותר ויותר בעולם ועכשיו גם בישראל. כולנו היינו רוצים להפחית מהוצאות על חשמל המופק בצורה רגילה דרך חברת החשמל, והיום יש אלטרנטיבה ראויה –  הפקת חשמל באמצעות פאנלים סולאריים. טכנולוגיה זו נמנית בין שאר האמצעיים להפקת אנרגיה ירוקה שצוברת תאוצה בשנים האחרונות. אך כמובן שלא מספיק להתקין את המערכת ולהשאיר אותה עובדת לבד, צריך לטפל ולתחזק אותה על מנת שתוכל להפיק את מירב ומיטב האנרגיה החשמלית לבית.

טיפול בפאנלים הסולאריים – חשיבות רבה

ישראל נחשבת למדינה חמה ושטופת שמש, ולצד החסרונות הרבים וההתלוננויות הרבות מצד האזרחים, אפשר לנצל זאת לתועלת הפקת אנרגיה ירוקה מהשמש הזו בהיקפים משמעותיים. אמנם, החיסרון בהפקת אנרגיה סולרית נובע מאיכות האוויר שבערים הגדולות בישראל, הרווי בגרגירי חול ואבק רב שיכול לפגום באיכות הפקת החשמל של הפאנלים הסולאריים וביעילותם. על כן, אפשר לומר שהתחזוקה העיקרית לגבי התקנת מערכת סולרית היא בראש ובראשונה לדאוג שהפאנלים שלמים ונקיים.

הוצאות שמתקזזות בהכנסות

גם אם ההוצאות על טיפול במערכת הסולרית גובה מכם מחיר, הרי שהמחיר הזה מתקזז עם הרווחים הגדולים שמביאה איתה השיטה לייצור אנרגיה ירוקה. תחשבו על חשבון החשמל שלכם דרך חברת החשמל לעומת הפקת אנרגיה מהשמש שאתם לא משלים לה דבר. בין ההוצאות הקיימות של ניקוי פאנלים סולריים הם חומרי ניקוי מתאימים, מכשירים למדידת ייצור החשמל לצורך מערב אחרי יעילות התפוקה, וכמובן שכירת שירותיהם של טכנאים מקצועיים המתעסקים עם פאנלים סולאריים שיבדקו בשבילכם את כל מה שטעון בדיקה.

דאגה למיקום וסביבת המערכת הסולרית

- פרסומת -

חשוב לוודא שאתם ממקמים את הפאנלים באזורים שמצד אחד לא מפריעים לאיש ולסביבה ומצד שני יכולים לקלוט את מירב קרני השמש במהלך כל יום במהלך השנה כולה. חשוב לוודא שהם מחוברים היטב לגג, שעצים וצמחייה מסביב לא יגרמו נזק כתוצאה משבירת ענפים בשעת סופות או קריסה של ענפים יבשים גדולים. כמובן לדאוג שלא יקננו שם ציפורים שעלולות ללכלך את הפאנלים ולהוריד משטח הקולטנים. לזווית של הפאנל חשיבות עליונה. וודאו שהיא מותקנת בזווית עם כיוון לדרום כיוון שזה אזור הסטייה של השמש. בסופו של דבר, ההשקעה שלכם בדאגה למוצר תשתלם. אתם גם עוזרים להפוך את כדור הארץ יותר ירוק וגם נהנים מרווחים יפים תוך כדי.

לאתר החברה לחץ כאן!