דג לחג כבר קנית? זה הזמן ללמוד מה אפשר לעשות איתו!

דגים לשבת
צילום: pixabay

החג כבר נמצא ממש מעבר לפינה, ואתם צריכים לחשוב מה לעשות עם הדג? אם רכשתם דג אמנון, קחו בחשבון כי יש לכם לא מעט אפשרויות. בכל חג מחדש תוכלו לבחור מתכון אחר, כזה שיהיה לשביעות רצון האורחים. הרי בכל פעם מגיעים אורחים שונים, ותצטרכו להכין את האוכל על פיהם. לא תרצו להביא אליכם לבית אורחים מתוך ידיעה כי הם לא הולכים לאכול את האוכל. דגים הם הבחירה הנכונה מכיוון שכמעט כולם אוהבים לאכול דג מכל סוג שהוא. אם מדובר על דג מסוג אמנון, כאן כבר תוכלו לראות קונצנזוס רב. נדיר מאוד לשמוע על כאלה שלא אוהבים את הדג הזה.

מראש רצוי לרכוש דג טרי

אם אתם לא עושים את ההכנות זמן רב מראש, מוטב לחפש דג אמנון טרי. הסיבה היא שיש הבדל מסוים בטעם בין דג קפוא לבין דג טרי. אתם תרצו למצוא את עצמכם מגיעים למצב שבו אתם מכינים את המנה המושלמת. את המנה המושלמת תוכלו להכין באמצעות דג טרי. רק במקרה שבו אתם עושים את הרכישה זמן רב מראש, תרכשו דג קפוא. כמובן שבסוף תוכלו להכין מנות מעולות גם אם תשתמשו בדג קפוא ולא בדג טרי.

הכי טוב לשים דג אמנון בתנור

הבחירה הנכונה והקלה ביותר מנקודת המבט שלכם היא להכניס את הדג לתנור. מדובר על מינימום של עבודה, ועל תוצאה יוצאת מגדר הרגיל. אתם גם לא צריכים לתבל את הדג יתר על המידה. מספיק לשים קצת מלח, פלפל ושמן. כעבור 30-40 דקות הדג יהיה מוכן, והטעם חלומי. לא תמצאו את עצמכם עובדים קשה על מנת להכין אוכל לאורחים. תוכלו לפנות את הזמן על מנת להתעסק עם עניינים אחרים.

בישול דג עם רוטב עסיסי

אפשרות נוספת היא לבשל את הדג עם רוטב מיוחד. כאן כבר העבודה הופכת להיות קשה יותר, אך התוצאה היא מעולה. יש כאלה שלא אוהבים להכניס את הדג לתנור כי הוא יבש. למרות שדגי אמנון ידועים בהיותם דגים שומניים ביחס לאחרים. הבישול של הרוטב מתבצע תחילה, ולאחר מכן מוסיפים את הדג. זמן ההכנה אמור לנוע בין שעה עד שעה וחצי. כל אחד מתבל את הרוטב על פי הטעם האישי שלו.

דג אמנון על המחבת

- פרסומת -

האפשרות האחרונה שלכם היא פשוט לטגן את הדג על המחבת. גם במקרה הזה מספיק להשתמש רק במלח, פלפל ושמן. יש כאלה שמוסיפים עוד תבלינים אחרים על מנת להעשיר את הטעים. נדגיש כי הבחירה הזאת לא רלוונטית עבור אלה שרוצים לשמור על הגזרה גם במהלך החג עצמו. בדיוק כמו שמטגנים שניצל או כל מאכל אחר, כך אפשר בדיוק גם לטגן את הדג.