האם כדאי להתקין מערכת סולארית?

פנאליים סולאריים

שימוש במערכת של אנרגיה סולרית עתיד לחסוך לכם חשמל ולצמצם את הזיהום הסביבתי. כל שימוש באנרגיה ירוקה מבורך, אך נשאלת השאלה האם אכן התקנת מערכת סולרית משתלמת מבחינה כלכלית? יש לקחת בחשבון את העלות של ההתקנה, הלוחות, התחזוקה וגם את הבלאי הטבעי של הציוד. היום אפשר לרכוש ולהתקין לוחות סולריים להתקנה על גגות של מבנים וגם בחצרות, פורטל חדשות סיכם עבורכם מה אתם צריכים לעשות בשביל להתחיל להפיק בעצמכם אנרגיה ירוקה מהשמש ששייכת לכולם?

מה הדבר הראשונה שצריך לעשות?

התקנת מערכת סולרית דורשת בראש ובראשונה מיקום נכון. עליכם לוודא שיש אצלכם בשטח גג פנוי להתקנת הלוחות הסולריים. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע בעל ניסיון ולבחור בהתאם את המיקום האפקטיבי ביותר, את גודל הלוחות ואת מספרם. מיקום נכון של לוחות סולריים יגדיל את התפוקה. יש לכם הזדמנות לספק לעצמכם חשמל לשימוש יומיומי קבוע ולצמצמם כך את חשבון החשמל בצורה משמעותית.

האם זה אכן משתלם?

אלו שטוענים נגד התקנת מערכת סולרית בכל בית מצביעים על השקעה כספית התחלתית גבוהה. לטענתם, העלות של המערכת הסולרית שוות ערך לחיסכון בצריכת החשמל כך שאנחנו למעשה מכסים את ההוצאות ולא מרוויחים. על מנת להפיק רווח יהיה עלינו להיות מסוגלים למכור חשמל ואת זה חברת החשמל אוסרת. כיום כאשר המחירים של הפאנלים הסולרים נמצאים במגמת ירידה ההתקנה הפכה רלוונטית יותר וציבור המתעניינים גדל באופן עקבי.

איך מתפעלים את המערכת?

- פרסומת -

המעבר לצריכת אנרגיה ירוקה תורם לצמצום של זיהום האוויר החמור. אם יותר בתים בישראל ובעולם יעברו לשימוש באנרגיה סולרית כולנו נרוויח מכך. אם בוצעה אצלכם התקנה מקצועית לא תהיה כל התעסקות עם המערכת. כל מה שצריך לעשות זה לנקות את הלוחות הסולריים אחת למספר שבועות מאבק ולכלוך. אם אבק יכסה את הלוחות ייצור האנרגיה עלול לרדת. בתוך הבית השימוש פשוט מאוד. כל עוד קיימת אנרגיה סולרית אתם תשתמשו בה ובהתאם לצורך גם באנרגית חשמל. התקנת מערכת סולרית אינה מחייבת אתכם בניתק ממערכת החשמל הרגילה. בימים מעוננים וגשומים אתם תזדקקו למערכת החשמל הרגילה.