חנויות וירטואליות במגזר החרדי

המגזר החרדי והעולם הווירטואלי. המגזר החרדי הוא מגזר בצמיחה משמעותית בשנים האחרונות. גידול האוכלוסין המהיר יחד עם פתיחות הולכת וגוברת לעידן המודרני, בלי לפגוע בערכי היהודית, הופך את המגזר החרדי לפוטנציאל השקעה גדול עבור עסקים רבים.

תוכן שיווקי 14/03/2020

הדבר עשוי להישמע מוזר עבור אנשים מסוימים אך היום הנוכחות של המגזר החרדי בעולם הווירטואלי, על אף הסכנות והאזהרות הרבות נגדו, מתקרבת בצעדי ענק לאחוזים הדומים לנוכחות של כלל האוכלוסייה.

אם כן, עבור עסקים שמציעים סחורה הרלוונטית לעולם החרדי, חנות וירטואלית המתאימה לצרכי המגזר היא קריטית להגדלת נתח השוק ולשמירה על רלוונטיות העסק. אם כן, נשאלת השאלה איך עושים זאת נכון וכיצד ניתן לפתוח את העסק לקהל החרדי באמצעות חנות וירטואלית.

חנות וירטואלית מנגישה את העסק לכולם

- פרסומת -

האפשרויות הטמונות בחנויות וירטואליות הן רבות אך העיקרית שבהן היא הגדלת הנגישה של העסק. בעולם המודרני, השימוש ברשת הוא יום יומי ותדיר ומספק את התשובה לשאלות רבות עבור המשתמשים.

נוכחות וירטואלית של כל עסק היא הכרחית על מנת להגיע לקהלים רלוונטיים וביניהם גם הקהל הרב במגזר החרדי. עם זאת, לפתוח דף נחיתה עם מספר טלפון וכתובת זה לא מספיק, כדי להגיע לקהלים באופן יעיל, צריך לוודא שהנוכחות הווירטואלית יוצרת ערך עבור המשתמשים.

עם זאת, באמצעות חנות וירטואלית נקיה יעילה וברורה, המציעה את מגוון המוצרים של העסק וכן משתמשת באמצעים מתקדמים כמו ניתוח דפוסי קניה וקהלים על מנת להציע ללקוח את ההצעה הטובה ביותר, ניתן להגיע לקהלים רבים. כמו כן, בתחרות הגדולה ברשת על נוכחות וקהלים, שימוש באמצעי קידום באמצעות מילות חיפוש הוא קריטי על מנת לדחוף את העסק למעלה במעלה רשימת התוצאות.

זמינות ואמינות

מעבר לנוכחות הווירטואלית, המאבק על המקום בתוצאות החיפוש והיכולת לספק חווית קניה מהנה וחכמה, חנות וירטואלית חייבת להיות זמינה, תקינה ואמינה. כלומר, על החנות הווירטואלית לספק תמונה ברורה ומלאה של המלאים של העסק, להציע משלוחים עד הבית בזמנים סבירים וכן לכלול מערך תמיכה טכנית למקרה של תקלות באתר או בתהליך הסליקה מול חברות האשראי.

עבור עסקים,  חנות וירטואלית יכולה להיות מבצע מורכב הכולל אוסף של נותני שירות כמו חברות לבניית אתרים, תמיכה טכנית, חברות המתמחות בדאטה אנליטיקס, חברות סליקה וחברות שליחויות. אך עבור הלקוח, מדובר בחוויה אחידה אשר שם העסק שלכם רשום על שמה. על כן, כל קצר בתקשורת או תקלה בין הגורמים המעורבים בסופו של דבר ישפיע בעיקר על המוניטין של העסק שלכם. עבודה עם חברות לא מקצועיות או עבודה בשיטת ״שגר ושכח״ – בה נשכרת חברה חיצונית ולא נערך פיקוח על ביצועי החנות, שביעות רצון הלקוחות וטיב השירות, יכולה להפוך חנות וירטואלית מכלי לשיפור העסק לכלי אשר יפגע בעסק ויבזבז לכם זמן וכסף מיותר.

חנויות וירטואליות והמגזר החרדי

רוב האנשים אולי מחזיקים בדימוי של חרדים כצרכנים של מוצרים לא ״איכותיים״ או כאלו אשר יעדיפו כמות ומחיר זול על פני שירות טוב ואיכות המוצר. מדובר בעיקר בסטיגמות שדבקו במגזר שלא בצדק ובכל מקרה בכאלו שלא יקדמו את העסק שלכם וניהולו. חרדים, כמו קהלים רבים נוספים מחפשים בעיקר עסקה טובה ומשתלמת ועסק שייתן להם תחושה שדואגים ומבינים את הצרכים שלהם.

בנוסף, חרדים רבים גרים בשכונות או ערים יחסית סגורות ולא נוהגים לצאת מהן משלל סיבות. באמצעות חנות וירטואלית, תוכלו להגביר את הנוכחות שלכם גם בקרב קהל שלא נוהג להגיע לאזור בית העסק שלכם. על כן, באמצעות שיווק נכון, חנות וירטואלית יכולה להיות הכלי המצוין שיפתח את העסק שלכם גם עבור המגזר החרדי.

במידה ויש לכם אתר או חנות וירטואלית, ישנה תמיד ניתן לבצע שדרוג אתר ולהתאימו לקהל היעד.