יתרונות של חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי

בית חם הוא בראש ובראשונה כזה שיש בו רצפה חמה. רגע לפני שאתם ממהרים לכסות את הבית כולו בשטיח מקיר לקיר – כדאי שתבחנו אפשרות להתקנת חימום תת רצפתי חסכוני. מערכת החימום מותקנת מתחת לאריחי הריצוף ושולחת את החום מעלה. עם מערכת חימום תת רצפתי הרצפה שלכם תהיה חמה וכך גם הבית כולו. ניתן לבחור במערכת חימום על בסיס חשמלי או על בסיס צינורות מים.

באלו מבנים אפשר להתקין חימום תת רצפתי?

לפי בדיקה של פורטל חדשות, מערכת החימום ניתנת להתקנה תחת כל סוגי האריחים כאשר נהוג לשלב את ההתקנה יחד עם שיפוץ נרחב לבית. אם אתם מתכננים החלפת ריצוף כדאי לנצל את ההזדמנות ולבצע התקנה של חימום תת רצפתי. חשוב לציין שקיימים מקרים בהם ההתקנה אינה אפשרית בדירות ישנות.

רשימת יתרונות של פתרון חימום תת רצפתי

  1. חימום של הבית ללא יצירת תחושת יובש באוויר
  2. שמירה על טמפרטורה חמימה בבית למשך זמן גם לאחר כיבוי המערכת
  3. מערכת חימום נסתרת שאינה גורעת מעיצוב הבית או גוזלת שטח אחסון
  4. שימוש בטיחותי לחלוטין (מתאים מאוד לבתים עם ילדים)
  5. מעט מאוד תקלות גם בשימוש ממושך
  6. אמצעי חימום חסכוני

איך בוחרים נכון פתרונות חימום לבית?

קיימים אזורים מסוימים בארץ בהם עונת החורף מלווה בטמפרטורות נמוכות מאוד. במשך לילות רבים הטמפרטורה נעה סביב אפס מעלות ונדרשים פתרונות חימום מתאימים. מזגנים אינם מסוגלים לתת מענה מלא לחימום הבית בטמפרטורה כה נמוכה. את פתרון החימום נבחר על פי אופי השימוש, הצרכים של דיירי הבית, העדפה אישית וצריכת אנרגיה. תנו עדיפות לפתרונות חימום שנחשבים ידידותיים לסביבה (צורכים פחות חשמל) ואינם מהווים כל סכנה. הרחיקו מהבית אמצעי חימום שעלולים לגרום להתלקחות.

למה דווקא חימום תת רצפתי?

- פרסומת -

מערכות החימום החדשות שמותקנות מתחת לאריחי הריצוף משפרות את איכות החיים ובו זמנית גם מעלות את הערך של הנכס. המערכת בטיחותית לחלוטין, קלה להפעלה, חסכונית בצריכת האנרגיה, אינה מרעישה, לא מייבשת את האוויר ואינה גוזלת מקום. קיימת אפשרות לחימום של חדר מסוים או של הבית כולו. החיסרון היחיד הוא עלות ההתקנה.