חברת פמילי אופיס מומלצת

קרדיט: canva
פמילי אופיס הוא סוג של חברת ייעוץ פרטית לניהול עושר המשרתת אנשים בעלי הון גבוה במיוחד (HNWI). בניגוד לחברות ניהול עושר מסורתיות, משרדי פמילי אופיס מציעים פתרון מקיף לניהול הצרכים הפיננסיים וההשקעות של אנשים ומשפחות אמידים.

שירותים המוצעים על ידי Family Office:

  • ניהול השקעות
  • תכנון מס
  • תכנון ירושה
  • שירותים חוקיים
  • עצות פילנתרופיות
  • תִקצוּב
  • ביטוח
  • תכנון העברת עושר
  • ניהול אורח חיים

סוגי Familly office

Single פמילי אופיס: חברה המעניקה שירות (ובדרך כלל נמצאת בבעלות) משפחה אחת מאוד אמידה.

Multi פמילי אופיס (MFOs): שיטת ניהול עושר פרטי מסורתיות.
מתן שירות פמילי אופיס למספר משפחות גדול יותר. MFOs נפוצים יותר בשל יתרונות לגודל המאפשרים חלוקת עלויות בין קהל הלקוחות.

מהו הפמילי אופיס:

פמילי אופיס מספק מגוון רחב של שירותים המותאמים לצרכים של יחידים בעלי הון. מניהול השקעות ועד לייעוץ צדקה, משרדי משפחתי עשויים להציע צוות מומחים ייעודי לשירות לקוחות אלו.

- פרסומת -

עסקים בניהול משפחתי עשויים לדרוש מבנים לתכנון ירושה, כגון נאמנויות או בסיס לנכסי המשפחה. בהתחשב במורכבות של מצבים אלה, לקוחות עשויים להשתמש ב-Family Office כדי לסייע בניהול הנכסים וליישר אינטרסים.

ה-Family Office יכול לטפל גם בנושאים לא כלכליים, כגון חינוך פרטי, סידורי נסיעות וסידורי משק בית שונים.

תחומי אחריות של פמילי אופיס

מתן ייעוץ ושירותים למשפחות עשירות במיוחד במסגרת תוכנית ניהול הון מקיפה היא הרבה מעבר ליכולתו של כל יועץ מקצועי אחד.

זה דורש מאמץ מתואם היטב, שיתופי על ידי צוות של אנשי מקצוע מתחומי המשפט, הביטוח, ההשקעות, הנדל"ן, העסקים והמיסוי.

ב- LifeGoals, אנו מספקים תכנון פיננסי ברמה גבוהה באמצעות גישה אינטגרטיבית. בשילוב של ניהול נכסים, ניהול מזומנים, ניהול סיכונים, תכנון פיננסי, ניהול אורח חיים ושירותים נוספים, אנו מסייעים ללקוחותינו לנווט בעולם המורכב של ניהול עושר.

תכנון וניהול מדור קודם

לאחר חיים שלמים של צבירת עושר, משפחות בעלות ערך גבוה יכולות לעמוד בפני מספר מכשולים כאשר מנסות למקסם את מורשתן. מכשולים אלה יכולים לכלול מיסי ירושה או עיזבון מפקעים, חוקי ירושה ונושאים משפחתיים או עסקיים.

בהתחשב במורכבות זו, תוכנית העברת הון מקיפה חייבת לקחת בחשבון את כל היבטי העושר של המשפחה, לרבות ניהול או העברה של אינטרסים עסקיים, ניהול העזבון, ניהול נאמנויות משפחתיות, תמיכה ברצונות פילנתרופיים וממשל משפחתי.

ב-Life Goals, אנו עובדים בשיתוף פעולה עם צוות של יועצים מכל אחת מהדיסציפלינות הנדרשות כדי להבטיח שתוכנית העברת העושר של המשפחה מתואמת היטב ומותאמת למורשתה.

ניהול אורח חיים

חברות רבות מטפלות בענייניהם האישיים ודואגים לצרכי אורח החיים של הלקוחות שלהם.

שירות זה יכול לכלול ביצוע בדיקות רקע על צוות אישי ועסקי, מתן אבטחה אישית לבית ולנסיעות, ניהול מטוסים ויאכטות, תכנון נסיעות והגשמה, וייעול העניינים העסקיים. 

ניהול אורח החיים והעניינים האישיים של המשפחה יכול להיות חשוב לא פחות מניהול הכספים שלה. לכן אנו מציעים מגוון רחב של שירותי ניהול אורח חיים כדי להפוך את חיי הלקוחות שלנו לקלים וללא מתח ככל האפשר.

ניהול השקעות

עבור משפחה יחידה, פמילי אופיס עשוי להיות אחראי על ניהול תיקי השקעות, רכישת נדל"ן מסחרי, מכירה וניהול נכסים, עסקאות הון פרטיות, השקעות בקרנות גידור והשקעות הון סיכון. ב-Life Goals, יש לנו צוות של אנשי מקצוע מנוסים בהשקעות, המסורים למקסום התשואה על ההשקעות של לקוחותינו תוך מזעור סיכונים.

חינוך לעושר משפחתי

משרד משפחתי אחראי על חינוך בני המשפחה הצעירים לטיפול נכון בעושר וכיצד ניתן או צריך להשתמש בו, בהתבסס על ערכי המשפחה ומטרותיה. ב-Life Goals, אנו מאמינים כי חינוך הדור הבא של בעלי עושר הוא חלק חשוב מהעבודה שלנו. צוות המומחים שלנו מחויב לספק לילדי לקוחותינו את הידע והכישורים הדרושים להם כדי לנהל את הונם בצורה אחראית.

לסיכום, פמילי אופיס הוא סוג של חברת ייעוץ פרטית לניהול עושר המציעה מענה מקיף לניהול הצרכים הפיננסיים וההשקעות של אנשים ומשפחות בעלי הון גבוה במיוחד. אנחנו בלייף גולס מבינים את הצרכים הייחודיים של לקוחותינו ומציעים מגוון רחב של שירותים לרבות ניהול השקעות, תכנון מס, תכנון ירושה, שירותים משפטיים, ייעוץ פילנתרופי, תקצוב, ביטוח, תכנון העברת עושר, ניהול אורח חיים ועוד. אם אתם מחפשים משרד משפחתי שיכול לספק לכם פתרון מותאם לניהול העושר שלכם, אל תחפשו רחוק יותר מ-Life Goals.