למה חשוב שיהיה לכם ביטוח מחלות קשות?

אנחנו יודעים שבטח כבר שמעתם אלפי סיבות שבגללן חשוב שתעשו מגוון של ביטוחים. אבל הפעם, מדובר על ביטוח חשוב באמת - ביטוח מחלות קשות. שאם עדיין לא יצא לכם להכיר ולשמוע עליו, אנחנו ממש שמחים היות אלו שמכירים לכם אותו.

ביטוח באהבה
צילום: Freepik

ביטוח, נועד להעניק פיצוי כספי בקרות מגוון רחב של אירועים לא נעימים. החל מביטוח רכב שמופעל במקרה של תאונה, עד ביטוח בריאות שמופעל במקרה של בעיה רפואית או ביטוח חיים שנועד להגן כלכלית על אלו שקרובים לכם במידה ואתם כבר לא תוכלו (חלילה). לכל ביטוח, הייעוד שלו. והייעוד של ביטוח מחלות קשות הוא להעניק לכם מעטפת כלכלית בתקופה שהכי זקוקים לה – תקופה בה (לא עלינו) מתגלה מחלה קשה שמצריכה טיפולים רפואיים אינטנסיביים ומונעת את היכולת לעבוד ולהתפרנס בכבוד.

זה נורא קל להגיד "לי זה לא יקרה". אבל, במידה וזה יקרה, האם יש לכם יכולת לעבור את התקופה הזו בנחת עם גב כלכלי שיאפשר לכם להילחם במחלה קשה ולנצח?

פיצוי כספי בהתאם לצרכים שלכם

תלוי במצה הכלכלי בו אתם שרויים, ביטוח מחלות קשות יעניק לכם פיצוי כספי בגובה שנקבע מראש אל מול סוכן הביטוח שלכם או חברת הביטוח איתה התקשרתם ישירות. הפיצוי, נועד לתת לכם שקט כלכלי ולעבור את תקופת ההחלמה שלחלק הכלכלי – אתם לא צריכים לדאוג.

גובה הפיצוי הנדרש לכם יכול להיקבע על פי מספר פרמטרים; האם יש לכם חסכונות נזילים העומדים לרשותכם ("שקל לבן ליום שחור"), לכמה כסף אתם זקוקים בכל חודש עבור המחיה השוטפת והאם יש לכם ביטוח בריאות אשר ידאג לכסות את עלות הטיפולים הרפואיים והתרופות.

  • חסכונות נזילים – אם יש לכם כספים שחסכתם "לכל מקרה שלא יהיה" יכול להיות שלא תצטרכו לרכוש ביטוח מחלות קשות. הכספים שחסכתם יוכלו לשמש אתכם בעת הצורך לממן את המחיה שלכם וככה תוכלו לדאוג ולהתרכז בהחלמה. הכל תלוי, בכמה כסף חסכתם ולכמה כסף אתם זקוקים בכל חודש כדי לחיות בנחת.
  • כסף למחיה חודשית – שתקופת ההחלמה ממחלות קשות יכול לארוך שנים, יש לקחת בחשבון את התרחיש הכי גרוע בו במשך מספר שנים לא תוכלו לעבוד ותצטרכו לחיות על כספי החסכונות. במקרה כזה, כמה כסף חסכתם ולעוד כמה כסף אתם זקוקים? תוכלו להחליט איזה סכום פיצוי אתם מעוניינים לקבל מחברת הביטוח בעת הצורך.
- פרסומת -

תוכלו לעשות ביטוח עם סכום פיצוי של 100,000 ש"ח ותוכלו גם לעשות ביטוח בסכום של 400,000 או יותר – הכל תלוי בצרכים שלכם. וכמובן, בתקציב הפנוי שיש לכם עבור הביטוח. ככל שסכום הפיצוי עולה – ככה גם עולה המחיר החודשי.

  • יש לכם ביטוח בריאות? לפעמים יש גם צורך לממן טיפולים רפואיים מיוחדים או תרופות של בסל התרופות – דברים שעולים לא מעט כסף במידה ואין לכם ביטוח מקופת החולים או ביטוח בריאות פרטי בחברת ביטוח.

    בדקו עם חברת הביטוח ו/או קופת החולים שלכם איזה כיסויים יש לכם מתוקף התשלום החודשי שאתם מעבירים להן. במידה והכיסויים מספקים, תוכלו להסיר את הפרמטר הזה מההחלטה איזה סכום פיצוי לרכוש בביטוח מחלות קשות. במידה והכיסויים לא מספקים, תוכלו להחליט האם להוסיף את הכיסויים החסרים או להגדיל את גובה הפיצוי בביטוח.

אם אין לכם ביטוח מחלות קשות, כדאי שתשקלו להוסיף אותו לתיק הביטוחי שלכם

הוא באמת חשוב ויש לא מעט מקרים שהוא פשוט הציל משפחות. ניתן לבטח את כל בני המשפחה, כולל הילדים. וככה, אם חלילה קורה הנורא מכל, יהיו לכם את כל הכלים להתמודד, לעבור את התקופה ולהחלים במהירות האפשרית.

 

הכתבה בשיתוף אתר בטוח – מידע והשוואת ביטוחים אונליין. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים ליצור עמם קשר.