פרחי באך בתקופת הקורונה

פרחי באך לטיפול
פרחי באך. צילום: RF123

בשיתוף פרמה גורי

תקופת הקורונה מציבה בפנינו אתגרים רבים – רגשיים ופיזיים. התמודדות עם מגיפה עולמית, שינויים בסגנון החיים, לחץ כלכלי. רבים מוצאים את עצמם במצב שטרם הכירו בעבר בחרדה, לחץ ומתח מתמשך, סובלים מנדודי שינה ופחדים.

לחץ פוגע בתפקוד ובוודאי שבאיכות החיים ויכול להחליש את מערכת החיסון שבימים אלה חיונית אפילו יותר מתמיד. אחת הדרכים להתמודד עם הפחדים והחששות בעקבות נוכחותה של הקורונה בחיינו היא באמצעות פרחי באך, תמציות להן מיוחסות תכונות שיכולות לסייע במצבים רגשיים כאשר חשוב לבחור את התמציות ולהתאים אותן למבנה האישיות ולסיטואציה הרגשית הרלבנטית.

לפניכם הכרות קצרה עם מספר תמציות פרחי באך שיכולות להיות רלבנטיות לרבים בתקופת הקורונה:

- פרסומת -

הפאסימיות מנצחת אתכם?
אחת התחושות הנפוצות בתקופה זו היא תחושת הדכדוך. אפילו כשיש נקודת אור או תחושת אופטימיות, יתכן שעד מהרה היא תתחלף במרה שחורה. הסיבות משתנות מאחד לשני ולפעמים גם המצב נראה לא מבטיח בעליל וקשה יותר לראות את האור שבקצה המנהרה. מי שמרגיש שהוא כבר לא חיוני ושמח כבעבר והוא נופל בקלות לחוסר תקווה ופאסימיות, תמצית פרחי באך בשם Mustard יכולה לסייע לו להתמודד טוב יותר עם תחושה קודרת ועגמומית.

מתרגזים במהירות?
בתקופת הקורונה יותר ויותר אנשים מוצאים את עצמם דרוכים לקראת הבאות ומתרגזים בקלות, לא תמיד מסיבה מוצדקת. הרגזנות והעצבנות יכולות לחבל גם בקשרים עם אנשים שאתם אוהבים ולהרוס לכם הזדמנויות להצלחה וחבל שתרגישו שאתם כועסים בטח אם אין סיבה. תמצית פרחי באך בשם impatiens עשויה לעזור במצבים של תחושות שליליות או התקפי זעם, לפתח יותר סבלנות, הכלה ותגובה מתונה יותר גם כשהסיטואציה מותחת ולא פשוטה.

הדאגה משתלטת עליכם?
קשה מאוד לא לדאוג כשיש כל כך הרבה סיבות לדאגה, אבל אפשר לדאוג פחות או לא לתת לדאגה לנהל לכם את החיים. אם אתם מוצאים את עצמכם מודאגים, דעתכם מוסחת מדאגות ואתם מתקשים, למשל, לישון טוב בלילה או לתפקד לאור הדאגות המתרבות, תמצית פרחי באך העונה לשם RED CHESTNUT יכולה מאוד לעזור לכם להרגיש פחות מודאגים או לפחות להפחית מההשפעה השלילית שיש לדאגות על החיים ועל התפקוד שלכם, לרבות מחשבות טורדניות וחוסר שקט.

אין לכם כוח לכלום?
אנרגיה יכולה להיות תוצר של מצב בריאותי טוב אבל גם של פרספקטיבה וצריך לדעת כיצד ומאין לגייס את האנרגיה. אם אתם מרגישים חסרי אנרגיה או לא מצליחים למקסם את האנרגיה ומרגישים גם חוסר מוטיבציה, תמצית פרחי באך העונה לשם OLIVE תוכל לסייע לכם בהטענת אנרגיות ובתחושת רווחה טובה יותר, כדי שיהיה לכם את הכוח והאנרגיה הנחוצים להזיז הרים או לפחות לעמוד במשימות ולהרגיש שאתם מצליחים לממש את מה שרציתם ויש לך את הכוח לעשות יותר.

 

ניתן להזמין תמציות פרחי באך בהתאמה אישית או לפנות למטפלים בפרחי באך לטיפול. היכנסו לרשימת 38 תמציות פרחי באך ולמציאת מטפל באתר https://www.bachflower.co.il/