רשת הגלידריות הירושלמית "קצפת" מגיעה לגוש דן

סניף גלידריית קצפת במגדל הכשרת היישוב. צילום: יחצ

הרשת הירושלמית הכשרה שוכרת שטח במגדל הכשרת היישוב במתחם ה-BBC בבני ברק ותיפתח בו את סניף הרשת הראשון בגוש דן.

 רשת הגלידות הירושלמית "קצפת" שנוסדה לפני כ- 30 שנה והציבה את סניף הדגל שלה ברחוב בן יהודה בבירה מגיעה לגוש דן ותשכור שטח במגדל הכשרת הישוב במתחם ה-BBC בבני ברק. הרשת מציגה מגוון רחב של טעמים ומוכרת גם יוגורטים , שייקים וקרפים וכמובן, על פי המותג והשם, מעניקה תוספת של קצפת לכל המנות.  את הגלידה מייצרת הרשת במפעל, ולמוצריה תעודת כשרות בד"צ מהדרין.

קצפת תשכור מחברת הכשרת היישוב ל- 5 שנים שטח של 181 מ"ר עם אופציה ל- 5 שנים נוספות.

יוסי כהן, הבעלים של הרשת אמר לקראת הפתיחה : "מה שמייחד את הגלידה שלנו הוא שמדובר בעצם בלונה פארק של טעמים , כך הגדירו אותנו לא מעט פעמים בעבר בשל התחושה ועיצוב בסניפים , כמו לונה פארק , כמו גם הצבעים ומגוון הטעמים שאנו נותנים שהוא גדול ביחס לרשתות מתחרות, גם הלא כשרות ביניהן.  אנו גם מוכרים את הגלידות במחירים של כ 20% פחות מרשתות מובילות אחרות"

- פרסומת -

אלכס מריאש , סמנכ"ל הכשרת היישוב ציין: "אנו רואים חשיבות גבוהה בכך שרשת הגלידה קצפת בחרה במגדל הכשרת היישוב במיקום בו יפתח הסניף הראשון בגוש דן . מדובר בהבעת אמון הן במתחם ובפרויקט והן בקהילה העסקית העובדת ב bbc – אזור התעסוקה החדש של בני ברק, ואחד הבולטים בגוש דן, הנמצא על ציר הרכבת הקלה – הקו האדום לאורך רחוב ז'בוטינסקי".

מתחם הכשרת היישוב ב BBC כולל 3 מגדלים. הראשון הוא מגדל הכשרת היישוב המתנשא לגובה של 40 קומות וכבר מאוכלס, השני הוא מגדל C בן 52 קומות; והשלישי – קומפלקס רפואי מודרני בן 20 קומות שמיועד לחברות בתחום הרפואה, מעבדות וקליניקות, ובו יוקם גם מרכז גריאטרי מתקדם. לאורך קומת הקרקע של שלושת המבנים יהיה סטריפ מסחרי שיכלול כ-4,000 מ"ר. לאחרונה נכנס למגדל הכשרת היישוב גם סניף מרכזי של בנק ירושלים אשר חתם על הסכם שכירות לכ-15 שנים.

מתחם ה-bbc הופך למרכז פיננסי ועסקי בולט בגוש דן כאשר בשנים האחרונות נכנסו אליו חברות ביטוח, פיננסים והייטק גדולות.