תורמים ומזדכים – החזר מס בגין תרומות – החזרי מס זכותך

החזרי מס
צילום: freepik

תורמים ומזדכים – החזר מס בגין תרומות – החזרי מס זכותך

החזר מס בגין תרומות הוא אחד המיסים הנחמדים ביותר, ממנו כולם נהנים: גם מי שקיבל את התרומה וגם מי שנתן אותה. החזר מס בגין תרומות הוא החזר מס אשר מאפשר לכל מי שתורם מעל 191 שקלים בשנה לקבל כ-35% החזר מס על התרומה! מדובר באחוז מס גבוה שמאפשר לתורמים רבים אשר אוהבים לתרום סכומי כסף גדולים, לתרום אפילו עוד יותר תודות להחזר מס זה. חברת החזרי מס זכותך מטפלת בכל סוגי החזרי המס כולל החזר מס בגין תרומות וכל החזר מס רשות המסים. מוזמנים ליצור קשר ולבדוק את זכאותך להחזר מס עד 6 שנים אחורה רטרואקטיבית משנה זו!

החזר מס בגין תרומות – החזרי מס זכותך

החזר מס בגין תרומות הוא החזר מס שהמדינה יצרה על מנת לעודד תרומות. 35% זהו שיעור החזר מס גבוה מאוד אשר יכול לגרום לתורמים לתת אפילו יותר כסף ממה שתכננו מכיוון שלא כולם מודעים לחוק הזה. אם תרמתם סכומי כסף גדולים בשנה זו או בכל שנה אחרת לפניה, עד 6 שנים לאחור משנת המס הנוכחית, מגיעים לכם 35% החזר מס על התרומה! מהרו לבדוק את זכאותכם בעזרת חברת החזרי זכותך ללא עלות ואולי תגלו שמגיע לכם סכום כסף רציני עבור תרומה זו ובגין סיבות אחרות עבורן אולי מגיע לכם החזר מס.

- פרסומת -

קרא עוד על תחומים נוספים לפיהם אתה זכאי לקבל החזר מס מהמדינה במידה ותימצא זכאי!

חברת החזרי מס זכותך מטפלת בכל סוגי החזרי המס הקיימים לרבות החזר מס בגין תרומות וכן בשורה ארוכה של סיבות עבורן ניתן לקבל החזר מס מהמדינה עד שש שנים לאחור כמו:

  • החזר מס על לימודים או מגורים בחו"ל
  • החזר מס על מחלה קשה או נכות
  • החזר מס על פקדון מוקדם של קופת פנסיה או גמל
  • החזר מס על עבודה כשכיר או עצמאי
  • החזרי מס על נקודות מס שלא עודכנו במחשבי רשות המיסים ועוד.

מהיום אפשר לתרום כמה שרוצים – החזר מס בגין תרומות

החזר מס בגין תרומות מאפשר לכם להגדיל את התרומה שתכננתם לבצע בשיעור של כשליש! כל שעליכם לעשות לאחר התרומה הוא להעביר את האישור על התרומה למס הכנסה, להוסיף את התרומה להוצאות שלכם, למלא את הטופס המתאים לתרומה ולשלוח לפקיד השומה שלכם. לאחר בחינת הזכאות תוכלו לקבל החזר מס של 35 אחוזים ישירות לחשבון הבנק שלכם. יחד עם זאת עליכם לבדוק האם הגוף אליו תרמתם את הכסף עומד בתנאי הרישום כעמותה מוכרת  עבור החזר מס בגין תרומות וזה הכול! חברת החזרי מס זכותך תשמח לבצע עבורכם את הבדיקה ובמידה ותמצאו זכאים לכל החזר מס רשות המסים תזכה אתכם ותחזיר לכם את הכסף, בין אם בשל החזר מס בגין תרומות או מכל סיבה אחרת. עלות הבדיקה בחברתנו אינו עולה כסף ואנו גובים עמלה חלקית על הצלחה בלבד. אחוז ההצלחה שלנו קרוב למאה אחוזים ואנו משיגים ללקוחות שלנו בממוצע כ-8000 שקלים בשנה עבור כל החזר מס שהגשנו ללקוח, לא בהכרח עבור החזר מס בגין תרומות אלא בשל סיבות רבות ומגוונות כמו:

  • הפסקת עבודה
  • שינוי מקום עבודה
  • יציאה לחל"ת
  • שינוי משכורת
  • פיטורים וכדומה

החזר מס ישירות לחשבון הבנק שלך עד 6 שנים אחורה – חברת החזרי מס זכותך

מעוניינים לבדוק האם מגיע לכם לקבל החזר מס בגין תרומות או בגין כל סיבה אחרת? חייגו עכשיו ונשמח לבדוק את זכאותכם ללא עלות! שכירים ועצמאים רבים אינם מודעים לסכומי הכסף הגדולים ששוכבים במשרדי רשות המס ורק ממתינים להם. שוק העבודה הדינמי והשינויים הרבים שחלו בו בעקבות הקורונה רק הוסיפו קטגוריות וסיבות מוצדקות ליהנות מהחזר מס. החזר מס בגין תרומות הוא החזר מס שקל לבדוק ולבקש עבורו החזר, אך יש עוד עשרות סיבות בגללן ייתכן ומגיע לכם כסף חזרה מהמדינה, אם בשל נקודות זיכוי מס, הטבות מס, החזרי מס חד פעמיים או קבועים וכו'.

חברת החזרי מס זכותך משרתת את הציבור הפרטי והעסקי, שכירים, עצמאים וחברות ומטפלת בכל סוגי החזרי המס הקיימים.

הגש עכשיו בקשה לבדיקה עבור החזר מס בגין תרומות או כל החזר מס אחר ונשמח לבדוק במהירות את זכאותך. במידה ותמצא זכאי להחזר מס, נגיש עבורכם את הבקשה להחזר מס בצירוף כל המסמכים והטפסים הרלוונטיים על מנת שבקשתך תיבחן ברצינות וביסודיות על ידי פקיד השומה אליו אתה משויף במשרדי רשות המיסים.

במידה והפסקת את עבודתך במהלל 5 השנים האחרונות מכל סיבה שהיא, בין אם בשל פיטורים, התפטרת או הפסקת עבודה כפויה בשל מחלה או מכל סיבה אחרת ולא עבדת בצורה רציפה במהלך אותן שנים, קיים סיכוי גבוה שמגיע לך החזר מס! בדוק את זכאותך עכשיו בקלות דרך אתר רשות המיסים או בעזרת חברת זכותך ותוכל לגלות מה גובה הסכום המגיע לך!

אלפי שכירים ועצמאים זכאים להחזר מס בשל הקורונה!

אין ספק שמגפת הקורונה יצרה כאוס ובלבול גם בקרב אוכלוסיית העצמאיים, העוסקים הפטורים, העוסקים המורשים וכן במקומות העבודה המעסיקים שכירים. עובדים יצאו לחל"ת, פוטרו או עזבו את מקום עבודתם, המדינה חילקה מענקי קורונה ובנוסף לכך קיימים מענקי העבודה הקבועים שאפשר לקבל אם עומדים בתנאים והחזרי המס הקבועים. משרדי רשות המס נסגרו לקבלת קהל וכל השירות עבר לאינטרנט. נוצר עומס על מחשבי משרדי הרשות ורבים הסתבכו עם הגשת הבקשה למענקים ולהחזרי מס. בסופו של דבר הלחץ על המערכת ישתחרר אך ייקח עוד הרבה זמן עד שכל הבקשות תטופלנה, לכן מומלץ להקדים ולהגיש בקשה להחזר מס לפני תום שנת המס הנוכחית.

חברת החזרי מס זכותך תשמח לסייע לכל מי שזקוק לעזרה במילוי הבקשה לבדיקת זכאות להחזר מס. אנו חברה מנוסה בעל וותק רב המטפלת בבקשות אלא במיוחד ודואגות להעביר אותן בצורה תקינה בצירוף כל המסמכים ובמילוי כל הטפסים הדרושים על הצד הטוב ביותר.

גלשו עוד באתר וקראו מאמרים נוספים, קבלו טיפים על החזרי מס, למדו כיצד אפשר ליהנות מהחזר מס גדול יותר, מה הסיבות עבורן אפשר לקבל הטבות מס והחזרי מס, מה הן נקודות הזיכוי למס ועוד שורה ארוכה של נושאים מעניינים ורלוונטיים הקשורים להחזרי מס!

ניתן לקבל החזר מס בגין כל סיבה שהיא עד 6 שנים אחורה משנת המס הזו! בישראל יש אלפי שכירים ועצמאים הזכאים ליהנות מהחזרי המס הללו אך אינם מודעים לכך. בדיקת הזכאות פשוטה ומהירה ואינה עולה כסף! חבל לפספס את ההזדמנות להרוויח כסף מהמדינה לשם שינוי, כסף שמגיע לכם בשל תשלום מס גבוה מדי לאורך השנה או מכל סיבה אחרת בין אם אתם הורים חד הוריים, מובטלים, שכירים, עצמאים, פנסיונרים או נמצאים בכל קטגוריה אחרת בשוק העבודה.

פנו אל חברת החזרי מס זכותך ונבדוק את זכאותכם עכשיו! בהצלחה.