איפה מוצאים מסעדה טבעונית מומלצת?

בשנים האחרונות אנו רואים עלייה במודעת בקרב בעלי עסקים רבים בעולם המסעדנות בכל הקשור להנגשת מזון איכותי אל הקהל הצמחוני והטבעוני. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מסעדות ועסקים הפועלים ללא לאות לשם הנגשת מזון איכותי לציבור הטבעוני. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנו נמצאים לעשות לכם סדר. 

צילום: freepik

מהי מסעדה ידידותית לטבעונים

מסעדה ידידותית לטבעונים הינה מסעדה אשר מספקת מגוון רחב של מוצרים המיועדים לקהל טבעוני, אלו יכולים להיות מספר פריטים בחנות, תפריט ייעודי ומיוחד אך ורק לטבעונים ו/או מסעדות קונספט המיועדות רק לקהל הטבעוני. (100 טבעוני – 100%Vegan). כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מסעדות ידידות לטבעונים ועולה השאלה – איך ניתן למצוא מסעדה מומלצת?

אילו מסעדות ידידותיות לטבעונים אנו יכולים למצוא?

כאשר אנחנו מדברים על מסעדות ידידותיות לטבעוניים אנו מדברים על כותרת כללית למסעדה אשר מספקת ונותנת מעטפת מלאה לקהל לקוחות טבעוני. אנשים רבים תוהים אילו מסעדות ידידותיות לטבעונים נוכל למצוא והאם אנו מוגבלים אל סוג מזון מסוים. הלכה למעשה, כיום אנו רואים מגוון רחב של מסעדות ידידותיות לטבעונים בכל צבעי הקשת. בין המסעדות אנו נוכל לראות – פיצריות, מסעדות אסייאתיות, מסעדות מזרח תיכוניות, פאבים, מסעדות איטלקיות, בתי קפה, מסעדות אתיופיות, מקסיקניות, הודיות, מסעדות בריאות וחנויות אוכל מהיר.  לפיכך ניתן להסיק כי כיום המודעות בעולמות הטבעונות חוצה גבולות ואין מן הנמנע שנוכל למצוא מסעדות מכל נישה.

האם יכולה להיות מסעדת בשר ידידותית לטבעונים?

לא מעט פעמים יצאתם עם חבריכם הקרניבורים ואחת מן המלאכות הקשות ביותר הייתה בחירת מסעדה לאכול בה. פעמים רבות יצא שהתפשרתם ומצאתם את עצמכם מסתכלים על חבריכם אוכלים להנאתם – אך לא כך צריך להיות הדבר. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מסעדות בשר אשר יכולות להיות גם ידידותיות לטבעונים – דרך הגשה של מספר מנות ייעודיות ו/או תפריט המותאם אך ורק לאנשים טבעוניים. כך שבפעם הבאה שתרצו לצאת עם חברים שלכם לא תצטרכו לחשוב איפה לאכול.

איך למצוא מסעדות ידידותיות לטבעונים

להיות טבעוני זה לא הדבר הקשה, למצוא מסעדה מומלצת המתאימה לטבעונים הינה מלאכה טיפה יותר קשה. אף על פי שיש מאות ואף אלפי מסעדות לטבעונים בארץ רווחת העננה שקשה מאוד למצוא מסעדות מומלצות. ריכזנו עבורכם מקומות בהם תוכלו למצוא מסעדות ידידותיות לטבעונים:

  • מנועי החיפוש – כיום במנועי החיפוש תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות ידידותיות לטבעונים. הלכה למעשה בשנים האחרונות גוגל הריץ את "כלי גוגל לעסקים" במהלכו אנו רואים עסקים רבים בפרט מסעדות אשר נרשמים לכלי זה ונהנים מחשיפה רבה. אחד מן היתרונות של כלי זה היא העובדה שאנו יכולים להשאיר ביקורת על כל מסעדה שהיינו בה – לכן תוכלו לבדוק מה הם הביקורות אודות אותה מסעדה ומה הדעה הרווחת אומרת על האוכל הטבעוני המוגש בה.
  • קבוצות של טבעוניים ברשתות החברתיות – ברשתות החברתיות ניתן למצוא אין ספור קבוצות המיועדות לצמחונים וטבעונים. תוכלו למצוא בקבוצות הייעודיות המלצות על מסעדות ידידותיות לטבעונים בכל רחבי הארץ.
  • אתר VEGAN FRIENDLYאתר VEGAN FRIENDLY הינו האתר המומלץ ביותר לחיפוש אחר מסעדות ידידותיות לטבעונים, אתר זה פועל ללא לאות לשם שדרוג התרבות הטבעונית בארץ ופועל לשם "סימון בתו" של עסקים, מסעדות, מוצרים, חברות ומעסיקים. אותו תו שכולנו מכירים (Vegan Friendly).

מסעדה טבעונית באתר VEGAN FRIENDLY – הבחירה הטבעית עבורכם

- פרסומת -

אם חיפשתם אחר מסעדה טבעונית אין מן הנמנע כי מציאת מסעדה טבעונית באתר VEGAN FRIENDLY תהיה הבחירה הטבעית עבורכם. באתר תוכלו למצוא אינדקס מסעדות ידידותיות לטבעונים בה תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות, לרבות: מסעדות אסייאתיות, מסעדות מזרח תיכוניות, פאבים, ברים, מסעדות איטלקיות, פיצריות, בתי קפה, מאפיות, אוכל אתיופי, אוכל מקסיקני ואף מסעדות בריאות.

כמו כן באתר תוכלו לראות את כל המסעדות אשר מסומנות בתו המחמיר של Vegan Friendly לצד ביקורת מסעדות אובייקטיבית הנעשית על מסעדות ובתי קפה לאורך כל רחבי הארץ – כך תוכלו למצוא את המסעדה הטובה ביותר לצרכים שלכם

"האם ניתן למצוא אך ורק מסעדות ישראליות בVegan Friendly?

אנשים רבים תוהים האם ניתן באתר למצוא אך ורק מסעדות ישראליות. אמנם Vegan Friendly פועלים ללא לאות לשם שדרוג תרבות הטבעוניות בארץ אך באותה נשימה נותנים לכם את האפשרות ליהנות ממגוון רחב של מסעדות ידידותיות לטבעונים בחו"ל. באתר הבית של Vegan Friendly תוכלו למצוא אינדקס מסעדות ידידותיות לטבעונים עם קטגוריה המיועדת ליעדים בחו"ל – כך תוכלו למצוא את המסעדה הטובה ביותר עבורכם גם כאשר אתם מטיילים ברחבי העולם.

לא חייבים לצאת למסעדה – יכולים להביא את המסעדה אליכם

הפעם אנחנו לא מדברים על שירותי משלוחים, אלא על היכולת שלכם להיות שפים ליום אחד ולפתוח מסעדה טבעונית טעימה מעל לכל ספק בבית שלכם. באתר של Vegan Friendly תוכלו למצוא אינדקס של מתכונים טבעוניים אשר ישדרגו את המטבח שלכם אלפי מונים. באינדקס תוכלו למצוא מגוון רחב של מתכונים, לרבות: ארוחות בוקר טבעוניות, ממרחים, מאפים, סלטים, תחליפי בשר, מנות עיקריות, קינוחים, מתכונים לחג, מנות ראשונית, מרקים, שייקים, רואו-פוד, מנות צד ואיך לא – אוכל שילדים אוהבים.

לא מחפשים רחוק – מסעדה טבעונית באתר VEGAN FRIENDLY

אתם כבר לא צריכים לחפש רחוק כאשר אתם מחפשים מסעדה טבעונית. כיום באתר של Vegan Friendly תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות טבעוניות בעלי תו האיכות שלנו לאורך כל רחבי הארץ ואף במקומות פופולריים בעולם. אנו מזמינים אתכם לשדרג את תרבות הטבעוניות בארץ יחד איתנו.

מסעדה טבעונית באתר VEGAN VFRIENDLY – כי אין מקום אחר.