ביממה האחרונה הותקפו 250 מטרות ברצועת עזה; צק"ח 188 השתלט על מפקדת חמאס בלב סג'עייה

במהלך היממה האחרונה תקף צה"ל מעל 250 מטרות; הלוחמים זיהו וחיסלו חוליות מחבלים חמושות בטרם הצליחו לפגוע בכוחות; נחשף והושמד אתר קשר צבאי לצד פירים תת קרקעיים ואמצעי לחימה של חמאס

צילום: דובר צה"ל

חיל האוויר, לוחמי זרוע הים והכוחות הקרקעיים ממשיכים לתקוף שורת מטרות ותשתיות טרור ברצועת עזה, במהלך היממה האחרונה הותקפו מעל 250 מטרות.

בשעות האחרונות איתרו הלוחמים והשמידו אמצעי לחימה רבים, פשטו על אתרים צבאיים, השמידו פירים תת קרקעיים וסגרו מעגלי אש על חוליות מחבלים חמושות בטרם הצליחו לתקוף ולסכן את כוחותינו.

במהלך הלילה, מטוס קרב של חיל האוויר שהכווינו כוחות מצוות הקרב החטיבתי גבעתי יחד עם תא האש של החטיבה, תקף אתר קשר צבאי של ארגון הטרור חמאס אשר מוקם סמוך למסגד בדרום הרצועה. בתום התקיפה, פשטו הלוחמים על האתר.

לוחמי צק"ח 188 בסג'עייה. צילום: דובר צה"ל
חלק ממצבור האמל"ח שנתפס אמש. צילום: דובר צה"ל

ביממה האחרונה, לוחמי יחידת אגוז חקרו ותקפו באמצעות חימוש מדויק פירים תת קרקעיים בח'אן יונס.
בפעילות נוספת בה לקחה היחידה חלק, הלוחמים זיהו בעזרת רחפן חוליית מחבלים חמושה שהתכוננה לתקוף כוחות נוספים במרחב וחיסלו אותה.

- פרסומת -

כחלק מפעילות בלב שכונת שג׳עייה, כוחות מצוות קרב חטיבתי 188, פשטו על מפקדה צבאית של ארגון הטרור חמאס ואיתרו אמצעי לחימה רבים ששימשו את מחבלי הארגון, ביניהם רובים מסוג קלצ׳ניקוב, רימונים, משגרי נ"ט, תחמושת וציוד צבאי נוסף.

במהלך הלילה חיל האוויר תקף בלב העיר ח'אן יונס והשמיד תשתיות צבאיות בהם פעלו מחבלים ופירים תת קרקעיים.