השתלות שיער בטורקיה: מנצחים את נשירת השיער ואת הביטחון העצמי הירוד

השתלות שיער בטורקיה מבוססות על שיטות טיפולים שמיושמות כבר עשרים שנה, ומציעים פתרון לטווח הארוך לבעיית נשירת השיער שפוגעת בדימוי העצמי של אנשים שסובלים מבעיות אלו, מה שמוביל לעתים גם לבעיות פסיכולוגיות.

תוכן שיווקי 11/03/2020

בעיית הביטחון העצמי, שמתחילה עם תסמיני הסתגרות וביישנות, יכולה להשפיע על כל תחומי החיים, באמצעות גרימת בעיות תקשור אחרות. טיפולי השתלות שיער בטורקיה הם ההליכים אסתטיים הנפוצים ביותר שבוצעו בשנים האחרונות.

לא רק בעיות בריאות מובילות אנשים לקבל טיפולי השתלות שיער בטורקיה

בעוד שהגורמים העיקריים המובילים מטופלים לקבל את הטיפול הם גורמים גנטיים ועודפי הורמון טסטוסטרון, בעיות עור, מחלות פנימיות, שימוש בתרופות שונות, מתח נפשי, גורמים פסיכולוגיים וגורמים סביבתיים יכולים גם הם לגרום לנשירת שיער.

- פרסומת -

בעיות כמו אלופציה אנדרוגנית הן הבעיות הבריאותיות הנפוצות במרכז אסיה ובמיוחד בטורקיה, ומסיבה זו, וסיבות טובות רבת אחרות, טיפולי השתלות שיער בטורקיה נחשבים לניתוחים הנחוצים והטובים ביותר בעשרים השנים האחרונות.

מתי דילול טבעי של השיער נחשב לבעיה רפואית?

לכל קווצות שיער יש מעגל חיים. קווצות שיער נכנסות לתקופת מנוחה לאחר תקופת צמיחה של ארבע עד שש שנים, ואז הן נושרות ומפנות את המקום לצמיחת שיער חדש. קרקפת בריאה מכילה עד מאה אלף קווצות שיער.

כפי שרבים יודעים היום, בין מאה ל-150 שערות נושרות ביום וזהו מצב שנחשב לנורמלי אצל מבוגרים. יחד עם זאת, במחזור התקופתי של נשירת שיער, אם נשירת השיער נחווית שלוש פעמים בשנה במשך יותר מחודשיים, זה יכול להיות סימפטום של מחלות מסוימות.

מה זה אלופציה אנדרוגנית?

אלופציה אנדרוגנית היא מחלה שבמהלכה הורמון זכר, טסטוסטרון, מצטבר בזקיקי השיער מסיבות גנטיות, וכתוצאה מכך מתרחש דילול או אובדן שיער על ידי שיבוש תזונת השורשים. המחלה, שנקראת נשירת שיער מסוג גברי, יכולה להתרחש לא רק אצל גברים אלא גם אצל נשים.

נשירת שיער מהסוג הגברי, שבולטת יותר בקרב גברים, במיוחד במהלך גיל ההתבגרות, עשויה להופיע אצל נשי במהלך ההיריון ובגיל המעבר. התקרחות אנדרוגנטית בסגנון הנשי בדרך כלל נצפית אצל נשים עם רמות אנדרוגן גבוהות. אלופציה אנדרוגנית, שגורמת לנשירת שיער מקומית אצל גברים, באה לידי ביטוי באופן שונה אצל נשים.

מאפייני נשירת שיער והתקרחות אצל נשים

התקרחות אנדרוגנטית נשית מתבטאת ברוב המקרים במגוון צורות של שפיכת שיער; דילל השיער בחלקו העליון של קו השיער, למרות העובדה שקו השיער הקדמי נותר על כנו, רגרסיה של שיער שנמצאת על קו הקרקפת והרחבת אמצע הקרקפת בשיער, רגרסיה של שיער דו צדדי של המצח, ודילול השיער.

מאפייני התקרחות אצל גברים

בדומה למחלות רבות, כשהמחלה שניתנת להחמרה על ידי הורמון הלחץ מאובחנת בתקופה המוקדמת, ניתן לטפל בה ולעבות מחדש את השיער הדליל. יחד עם זאת, אין סיכוי לטיפול במקרים עם אבחנה מאוחרת.

ניתן לפצות על ההשפעות של שפיכת שיער מהסוג הגברי בתקופה המאוחרת על ידי טיפולי השתלות שיער בטורקיה, במהלכם המטפלים מעבירים זקיק שיער לאזורים שבהם השיער דליל או אבוד לחלוטין, וכך להשיג שוב את צמיחת השיער.

המקום של טורקיה בתחום תיירות בריאות

תיירות בריאות, שפעילה למדי בשנים האחרונות, מבוססת על העובדה שמטופלים מבקרים במדינות שונות לקבלת טיפולים. בין המדינות בהן מספר המבקרים האינטנסיבי ביותר בתחום תיירות הבריאות, מגיעה טורקיה, ואיסטנבול מדורגת בראש אחת הערים עם התיירים הרבים ביותר בתחום הבריאות.

שליש מהתיירים שמגיעים לטורקיה לטיפולים מגיעים אליה בזכות המוניטין הגבוה שיצא למדינה בתחום השתלות השיער. בהשוואה למדינות אחרות, העובדה שטורקיה נמצאת בעמדה מובילה בתחום, מורכבת מכמה סיבות, שתיכף נדבר עליהן.

רמה גבוהה של טיפולים, מפגשי טיפול קצרים יחסית ושילוב עם תיירות מהנה: הסיבות העיקריות, אך לא הבלעדיות שמובילות אנשים לקבל טיפולי השתלות שיער בטורקיה

אחוזי ההצלחה של הניתוחים, הניסיון של הרופאים עקב צפיפות אובדן השיער בדפוס הגברי, מדיניות מחירים מתאימה, הטכנולוגיה הנהוגה בטיפולים, העובדה שאיסטנבול מאכלסת הרבה אטרקציות תיירותיות והיא עיר בטוחה, העובדה כי חלופות לינה נקיות, באיכות גבהה ובמחיר סביר הן הסיבות לכך המובילות אנשים לעבור טיפולי השתלות שיער בטורקיה.

וזה לא הכול. המקצועיות של המטפלים שמבצעים טיפולי השתלות שיער והטכניקות הגבוהות של הטיפולים, מציבים את המדינה ברמה גבוהה בתחום. ניתן ליישם השתלות בשיעור שנע בין שלושת אלפים לחמשת אלפים שלים במפגש טיפול שנמשך בין שש לתשע שעות בממוצע, בעוד שמדינות אחרות באירופה מבצעות את הטיפול במשך יומיים עד שלושה ימים, להשגת אותן תוצאות.

העובדה שניתן להשלים את הטיפול בפרק זמן קצר יותר פירושה שטורקיה נוחה יותר למטופלים, שנהנים, בן היתר, גם מחיסכון אדיר בזמן.

בואו נדבר רגע במספרים

בהתאם לנתוני התיירות שהוכרזו בשנת 2019, שישים אלף תיירים ביקרו בטורקיה כדי לעבור טיפולי השתלות שיער במהלך שנת 2018. הנתונים, שקבעו מספר של כחמש מאות אלף אנשים בחודש, הציגו גרף הולך וגדל בשנתיים האחרונות.

על פי תוצאות מחקר אחר, מספר האנשים שחיפשו בגוגל "השתלות שיער בטורקיה" עלה בשיעור פנומנלי של 530% בחמש השנים האחרונות. אחת הסיבות לכך שטורקיה מושכת אליה מבקרים מיון, ספרד ורוסיה בקצב רציני, היא המוניטין שלה כמותג ידוע בתחום השתלת שיער, לצד העובדה שרופאים טורקים תורמים למחקרים רבים בחו"ל בתחום זה.