כלי בית ומטבח בעיצובים מרהיבים

תוכן שיווקי 11/03/2020

אנשים רבים חושבים על המטבח כעל מרחב פונקציונלי בלבד. כאשר מתייחסים אל המטבח ככזה מציידים אותו בצורה יעילה בכל מה שדרוש – כלי בישול, מכשירים חשמליים, מגבות, כלי אוכל וכיוצא בזה – ודואגים שהכל יהיה מאוחסן בהישג יד ובצורה נוחה, וזהו. אך כאשר מתייחסים אל המטבח גם כאל מרחב עיצובי, חלל שניתן להעניק לו צבע, אווירה ועיצוב ייחודי משלו, אז מתחילים להסתכל לא רק על שימושיות החפצים אלא גם על המראה והעיצוב שלהם.

כאשר שימושיות ועיצוב נפגשים רשת נעמן, רשת כלי הבית והמטבח הידועה, מובילה מאז ימי הקמתה את הטרנדים השונים בתחום עיצוב המטבח. כנותנת הטון בתחום זה מקפידה רשת נעמן להביא ללקוחותיה לא רק את כלי הבית והמטבח היעילים והשימושיים ביותר אלא גם את הכלים הכי יפים ומעוצבים שניתן למצוא. הסוד של כלי המטבח והבית של נעמן הוא בדיוק בשילוב הזה, שמכניס למטבח שלכם גם יופי וגם יעילות.

כלי מטבח מעוצבים

הן בחנויות של רשת נעמן והן באתר האינטרנט של החברה תוכלו למצוא מגוון רחב של כלי מטבח מעוצבים – החל מסירים ומחבתות מעוצבים וכלה באביזרי מטבח וגדג'טים כגון משטחי זכוכית פרחוניים מעוצבים לחיתוך והגשה העשויים 100 אחוז זכוכית מחוסמת או קרשי חיתוך צבעוניים, משקלי מטבח, קערות בעיצוב יוקרתי, כלי אחסון דקורטיביים למוצרי מזון ואוכל מבושל ועוד.

- פרסומת -

אחת הדוגמאות היפות לסירים מעוצבים היא סדרת סירי TOMBY. סדרת סירים זו כוללת סירים בשלל גדלים, החל מסיר בקוטר של 16 ס"מ ועד סיר בקוטר של 30 ס"מ. סירים אלו מעוצבים בסטייל מבריק, עשויים מנירוסטה עם מכסה זכוכית ומתאימים לבישול והגשה. כל הסירים מאובזרים בידיות ארגונומיות לנשיאה נוחה.

חיים קלים ויפים

כלי הבית והמטבח של נעמן מיוצרים כך שיהיו לכם חיים קלים ויפים במטבח. כך למשל מעוצב הסט של שתי תבניות האפייה והצלייה CS מבית גרבלון. אלו תבניות מלאות סטייל, המצופות בציפוי NON STICK איכותי ומיועדות הן לשימוש ביתי והן לשפים וקונדיטורים מקצועיים. הן קיימות במגוון עצום של גדלים וצורות ומתאימות לעבודה עם כל סוגי הבצק וחומרי גלם אחרים.

הקונדיטורים החובבים שביניכם, שאוהבים לאפות בקלות ובסטייל, בוודאי יאהבו את תבניות הסיליקון של נעמן. תבניות אלו מתפרקות בקלות, נוחות מאוד לשימוש וקלות לניקוי. בנוסף לכך, הן בטוחות לשימוש ואינן פולטות רעלים. הסיליקון האיכותי ממנו הן עשויות מאפשר לצידי העוגה להיפרד מהתבנית בקלות ולכם להגיש עוגה עגולה ויפה ללא כל מאמץ. כשהיופי והיעילות נפגשים בכלים של נעמן כל מה שתכינו פשוט יצא לכם מושלם. אם אתם מעוניינים לשדרג את המטבח הביתי או אם אתם מחפשים כלי בית מעוצבים למטבח כמתנה מקורית לקרובי משפחה או לחברים – כדאי לכם לעיין בקטלוג המופיע באתר של חברת נעמן, אפשר גם לבקר בסניפי הרשת ולהתרשם מקרוב משלל הפתרונות הקיימים.