קפה קדוש ירושלים מציג: סופגניות שלא תוכלו לעמוד בפניהן

׳העיר העתיקה׳, ׳קסטה׳, סופגניית קרואסון ועוד עשרות טעמים משתנים של סופגניות מדי יום יוצגו בשבועות הקרובים בוויטרינה של קפה קדוש לרגל חג החנוכה ולכם רק נישאר לבחור - איזו סופגניה מושחתת שווה את הקלוריות עבורכן. (רמז: הבחירה ממש לא תהיה קלה)

קפה קדוש תפריט
הר של סופגניות. צילום: אסף קרלה

סופגניית ׳העיר העתיקה׳, סופגניה המורכבת מחלבה בשילוב פיסטוק, שומשום וקרמל, סופגניה המזוהה עם הטעם הירושלמי האסלי, סופגניית קרואסון מטוגנת המכילה קרם פטיסייר, אנגלז, קרמל וטופי או קרם פטיסייר עם קולי פטל או קולי דובדבנים, וסופגניית ׳קסטה׳ (חצי חצי) מורכבת מפקאן קרמל, פטיסייר ערמונים, קרם קפה וקרם אגוזי לוזֿ, אלו הסופגניות החדשות שתמצאו השנה ב׳קפה קדוש׳ לצד עשרות סופגניות עם טעמים משתנים מדי. חג החנוכה הגיע לקפה קדוש.

כבכל שנה, ב'קפה קדוש' מחכים בכיליון עיניים לחג שכבר לפני שנים, סומן ע"י שף קונדיטור קרן ואיציק קדוש כאהוב ביותר עליהם, חג החנוכה, וזאת כדי להציג את קולקציית הסופגניות המגוונת עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר.

אשתקד, היו אלה סופגניות 'הכלה מאיסטנבול' ו׳אבו דאבי׳ שלכדו את מרב תשומת הלב של הלקוחות. 'הכלה' הפכה לסיבה המרכזית לכך שרבים נהרו מרחבי ישראל לירושלים וביקשו ליהנות מסופגנייה המכילה קרם ערמונים וקרמל עם טופי קרמל מעל וכמובן מסופגניית ׳אבו-דאבי׳ שנולדה בעקבות הסכם השלום שנחתם בין ישראל לאיחוד האמירויות ומכילה תמרים וקרם תמרים, נוגטין ודפי זהב אכילים המדמים כתר בראש הסופגנייה.

לצד הסופגניות הנ״ל שנמכרות גם השנה, ניתן למצוא סופגניות רבות בטעמים שונים דוגמת פטל מרשמלו פטל, אננס מרמלדה אננס, קסיס מרשמלו קסיס, ליצ׳י מרמלדה פטל, ערמונים סוכרית טופי קרמל, אגוזי לוז עם גנש חלב, קרמל טופי קרמל, פיסטוק שוקולד מרשמלו פיסטוק, שוקולד מריר טרפלס ויסקי, החידוש השנה יהיה בזכות סופגניות העיר העתיקה המורכבת מחלבה בשילוב פיסטוק ושומשום וביס ממנה יספר את סיפור הטעם הירושלמי, וכמותה גם סופגניית הקסטה המשובחת שמורכבת מחצי פקאן קרמל, פטיסייר ערמונים וחצי קרם קפה וקרם אגוזי לוזֿ.

קפה קדוש ירושלים
סופגניית העיר העתיקה. אסף קרלה
- פרסומת -

לאלו מצטרפת סופגניית הקרואסון המכילה קרם פטיסייר, אנגלז, קרמל וטופי או קרם פטיסייר עם קולי פטל או קולי דובדבנים.

כלל הסופגניות מגיעות עם ממתק בראשן ומחיר כל סופגנייה שמגיעה מלאה בקרם וממתק המיוצר במקום עומד על 18₪.

"אם זה היה תלוי בי, חנוכה היה נמשך כל השנה"

שף קונדיטור קרן קדוש סיפרה לדתילי – חדשות המגזר הדתי: "בכל שנה אנו מתחילים לחגוג את חג החנוכה הרבה לפני המועד בלוח השנה, ואם היה תלוי בי, החג היה נמשך לאורך כל השנה. גם השנה חשבנו על קולקציית ספוגניות עם מבחר רב של טעמים, שימרנו מספר סופגניות שהלקוחות אהבו מאוד, הוספנו טעמים חדשים ומי שיגיע אלינו, יראה לאורך כל היום ויטרינה משתנה ובכל פעם שמגש כזה או אחר יסתיים, במקומו ירד מהקונדיטוריה מגש עם טעם אחר."

קדוש סיפרה עוד: "הסופגניות שאנו מכינים עטופות סוכר, ממש כמו הספינג' המרוקאי שכילדה הייתי רגילה ואוהבת לאכול, וכמובן שכל סופגנייה מפוצצת בקרם ועם ממתק מעל. למרות כל מה שציינתי, הדבר שתמיד אנו שומרים עליו הוא איזון במתיקות. הסופגניות מתוקות במינון הנכון, ומהכנת הבצק דרך הטיגון, הכנת הקרמים ויצור הממתקים-הכל מיוצר בקונדיטוריה שלנו, כאשר כלל הסופגניות ללא צבעי  מאכל והצבע הוא תוצר טבעי של האקלייר. מגוון הסופגניות שלנו מלאות בקרם וסוגר ואיתן חג החנוכה יהיה הרבה יותר שמח."

קפה קדוש סופגניות
סופגניית כנאפה. אסף קרלה

שף-קונדיטור איציק קדוש הוסיף: "יצרנו קולקציית סופגניות מרשימה וטעימה במיוחד שכל אחד יוכל להתחבר אליה. לצד הטעמים הירושלמים, ישנם טעמים כמו פטל, קסיס, קרמל ואננס, כשבכולן העמסנו קרם כדי שכל ביס יהפוך בלתי נשכח . לפני כמה שנים טיגנו קרונאט וזו הייתה סופגניה משובחת שקצרה הרבה שבחים, השנה בחרנו לטגן קרואסונים ולהוסיף להם  חומרי גלם מעולים. כמובן שכל הסופגניות הן ביצור אישי שלנו בקונדטוריה וגם הממתק ששמנו בראש הסופגניה העומדת מיוצר על ידינו בקונדיטוריה.

קפה קדוש – ירושלים

רח' שלומציון המלכה 6, ירושלים, טלפון: 02-6254210
שעות פתיחה: א'-ה': 07:00-22:00, ו‘: 07:00-14:00
בהשגחת צהר