מה אוכלים בתשעת הימים? הנה אופציה שמחה שכולה בתוך פיתה!

עלינא בפיתה, שנפתחה רק לאחרונה בראשון לציון ומגישה ארוחה שלמה בפיתה עם תוספות שוות ועשבי תיבול שעושים שמח בפה, מציעה בימים אלה 2 מנות צמחוניות במיוחד לרגל תשעת הימים בהם לא אוכלים בשר, וכמובן גם לקהל הצמחוני כל השנה

תשעת הימים עלינא בפיתה
פיתה פטריות של עלינא בפיתה. צילום: יעל בונפיס

רעבים? דמיינו ארוחה שלמה בפיתה הכוללת בשר טרי וירקות, מעושנים היטב בעשבי תיבול וצלויים בתנור פחמים אמיתי. ועכשיו, פתחו את העיניים, כי כבר לא צריך לדמיין – עלינא בפיתה הגיעה לראשון לציון עם אוכל טעים איכותי ושמח, באווירה של שוק צבעוני ותוסס, ומוכן לאכול במקום, ב-TA או במשלוח הביתה.

אבל מה עושים בתשעת הימים, כנהוג שלא לאכול בשר מראש חודש אב ועד אחרי תשעה באב? או! בעלינה בפיתה פיתחו שתי מנות מותאמות לתשעת הימים (וגם ל"סתם" צימחונים) – פיתה פטריות, ופיתה כרוב ופחמים.

עלינא בפיתה, היא אחותה הצעירה והעדכנית של עלינא המקורית, מסעדה שעבדה עד פרוץ הקורונה באשדוד ובמהדורת 2021 האחים דביר וניב ניפוסי, הבעלים, חברו לשף ינון אלעל (מחניודה ומשחקי השף) והכניסו את כל האהבה שלהם לאוכל טוב, מהיר ואיכותי, לתוך פיתות חמות וטריות שעשויות במקום, בעבודות יד, אחת אחת.

המנות של עלינא בפיתה נצלות בתנור פחמים, המוסיף להן טעם מעושן ייחודי. ומדי בוקר, עם הדלקת התנור, מונחת על הפחמים תערובת של זעתר טרי, תימין ומרווה, הגדלים בערוגות שבחצר הסמוכה, מיובשים בזרים התלויים על הקירות, ומוסיפים לכל מנה ארומה ים תיכונית ייחודית.

- פרסומת -

המנות הבשריות כוללות 100% בשר טרי משובח, שעולה לגריל לאחר שהושרה במרינדה ותובל במתכון סודי. לצידן מוגשים גם מועבטים (מנות שרינג) וצ'יפס, קוקטיילים, צ'ייסרים ובירות, מיצי הבית ושתיה קלה.

מה בתפריט? קבלו הצצה לכמה רעיונות:

פיתה פטריות – פיתה בעבודת יד עם חסה, משוואיה (סלט ירקות שרופים על האש, עגבניה , בצל וגמבה), אספרגוס, בצל כבוש , שום קונפי וטחינה הר ברכה טהורה – 39 שקלים

מה לשים בפיתה
עלינא בפיתה. בשרים ועשבי תיבול בפיתה עבודת יד. צילום: יעל בונפיס

פיתה כרוב פחמים – פיתה בעבודת יד, כרוב הנצלה על גריל פחמים, מלא סלטים ו 2 סוגי טחינה – 36 שקלים.

ואלו מנות פיתה בשר הרגילות של עלינא:

פיתה תרנגולים – פרגית במרינדה, אספרגוס, חסה גחלים, כרוב שרוף קצוץ, סחוג שבור, בצל כבוש, בצל פחם מקורמל וטחינה ירוקה – 49 שקלים.

פיתה שקדים של עגל – שקדי עגל, כרוב שרוף, עגבנייה טרייה, שום קונפי, זעתר טרי, טחינה – עמבה סחוג שבור ואספרגוס – 65 שקלים.

פיתה קציצות פצצות – קבב, משוואיה, אספרגוס, חציל קלוי, שום קונפי, מלפפון כבוש, בצל פחם מקורמל, זעתר טרי וטחינה טהורה – 49 שקלים .

תוספות ליד או מועבטים בשפת עלינא: בטטה בורלה – מדליוני בטטה מקורמלים עם נגיעת מלח ים אטלנטי וזעתר טרי – 24 שקלים. חציל מפיל – חציל מטוגן ומפוחם המוגש על סילאן, טחינה טהורה, זעתר טרי ושום קונפי – 28 שקלים. ויש גם מנות ילדים – פיתות קבב או פרגית (34 שקלים) וקינוחים: מלבי (20 שקלים).

אז דביר, ניב וינון הגיעו לראשון לציון והם מזמינים אתכם להכניס שמחה לאוכל ולמלא את הפה בטעמים מהמטבח המקומי, בהזמנה במקום במשלוח או ב-TA לדרך.

עלינא בפיתה – משלוחים ו- TA. הרצל 34 ראשון לציון – כשר !

להזמנות: 03-622-8055 או באתר