נופש ופנאי בירושלים

מלון בוטיק – ירושלים היא אחת הערים המתויירות שיש וככזו קיים בה מגוון רחב מאוד של אטרקציות נופש ופנאי. ירושלים היא עיר של קדושה, של תרבות, של קולינריה, של טבע, של דתות ומסורת ושל בילויים ופנאי.

נופש בירושלים

מלון בוטיק ירושלים – מלונות בירושלים מציעים חווית אירוח ונופש מעולה, ותוכלו להתארח באחד מהמלונות הרבים הפרוסים לאורך העיר. מלונות בירושלים ממוקמים באזורים שונים – במרכז העיר, בנחלות, בעין כרם, בארמון הנציב ומסביב לעיר עצמה. נופש בירושלים לכל המשפחה היא חוויה משפחתית של תישכח ותוכלו לשלב בחופשה כזו קדושה לצד טבע ופנאי.

מלונות בירושלים –  מלונות בירושלים מציעים חוויה לכל המשפחה עם הפעלות בבריכה, ג'ימבורי, הצגות ילדים, פעילויות יצירה ועוד. גם פעילויות של צפרות, סיורים בגן חיות ובמוזיאונים מרתקים מאפשרים לכל המשפחה יחדיו להנות מנופש מושלם.

- פרסומת -

פנאי בירושלים

פנאי ותרבות בירושלים הם אחת מגולות הכותרת של העיר. העיר מציעה שפע נרחב של פעילויות פנאי החל מפעילויות של סיורים רגליים והליכה, סדנאות הכנה של יין וגבינות, רכיבה על סגווי, מסלולי רכיבה על אופניים בדרגות קושי שונות לכל הגילאים ועוד.

מלונות בוטיק בירושלים – מלונות בירושלים גם מוציאים סיורים מאורגנים בשכונות רבות בעיר ותוכלו דרך המלון בו אתם מתארחים לבחור סיור לכל המשפחה. גם אם בחרתם לבלות בעיר לכמה ימים רומנטיים בלי הילדים תוכלו למצוא בקלות שפע של פעילויות פנאי ותרבות שיתאימו. מגוון רחב של הצגות, הופעות מוסיקה וסטנד-אפ, מוזיאונים ופינות חמד להרים לחיים כוס יין מחכים לכם בירושלים.

לכל אורך השנה

מלון בוטיק – אין עונה אחת מועדפת לבקר בעיר – ירושלים מתאימה לביקור לכל אורך עונות השנה ולכל עונה או חג בשנה העיר לובשת את המיוחד לה. כך למשל בחנוכה תוכלו להנות מסיור חנוכיות בשעות הערביים או בחגי תשרי תוכלו להנות מאווירת החג הקסומה כולל אירוח בסוכה או מסעודת ראש השנה במלון מפואר.

מלונות בצפון – בעונת הקיץ מתקיימים בעיר פסטיבלי מוסיקה רבים וגם באביב. נותר לכם רק לבחור את המלון המועדף עליכם ואת התאריכים שתרצו להגיע ולהזמין מקום. חשוב להזמין מקום לינה מספיק זמן מראש משום הביקוש הרב ללינה בעיר.