תאורת לד – גם יפה גם חסכונית

חנויות התאורה של היום מציעות בעיקר תאורת לד כאשר למעשה התאורה מן הסוג הזה הצליחה לכבוש כמעט כליל את כל השוק במהלך השנים האחרונות. גם אלו שהתלבטו האם שווה לשלם את ההפרש המשמעותי על תאורת לד לעומת התאורה הרגילה, כבר הבינו כי רק טוב יצא להם מהרכישה של הלד. המחיר מכסה את עצמו מהר מאוד הן בעלויות החודשיות על צריכת החשמל והן מבחינת אורך החיים של הנורות הללו, ועדיין לא הזכרנו את שלל היתרונות הנוספים אשר אותם מציעות לנו נורות הלד.

עידן הראל 23/11/2017

תאורת לד – נעים להכיר

אז מהי בעצם אותה תאורת לד שנהנית מפופולאריות שכזו?

תאורת לד זוהי תאורה שמבוססת על טכנולוגיה מתקדמת המעניקה תאורה עוצמתית ואיכותית תוך חיסכון בעלויות החשמל. גופי התאורה הפועלים על בסיס אותה הטכניקה נראים בדיוק כמו כל גופי התאורה שאנחנו מכירים, כך שכל אחד יכול להחליף את הפלורוסנטים או את הנורות הרגילות שבביתו לטובת תאורת הלד. הדבר יבוא לידי ביטוי בחשבון החשמל החודשי שירד באופן משמעותי. מלבד זאת ישנם עוד הרבה יתרונות אשר אותם נמנה להלן.

תאורת לד – כל המעלות

  • שימוש תכוף שאינו מקצר את ימיה של הנורה – בנורות הרגילות אשר בהם השתמשנו עד היום, ידענו כי הנורה מוגבלת והיא לא יכולה להאיר ללא הגבלה. ככל שנשתמש בה יותר – היא תסיים את תפקידה עלי אדמות מהר יותר. הלד לעומת זאת מסוגל לתפקד ולהאיר שעות וימים ארוכים כאשר הדבר לא ישפיע על אורך חיי הנורה.
  • פליטת חום נמוכה מאוד – נורות החשמל הרגילות פולטות חום לחלל אשר אותו הם מאירים, אמנם יש את הנורות המשפיעות באופן משמעותי על הטמפרטורה בחדר ויש כאלה שפחות, אך נורות הלד לעומת זאת כמעט ואינן פולטות חום לחלל. מדובר ביתרון משמעותי בהחלט.
  • נדלקות במהירות – נורות פלורוסנט רגילות נדלקות בהצתה איטית. נורות הלד לעומת זאת אינן מתמהמהות כלל והן נדלקות מיד כאשר לוחצים על מתג החשמל. יותר נעים ויותר יעיל.
  • נורות ללא קרינה – נורות חשמל רגילות פולטות קרינה ברמה כזו או אחרת. נורות לד לעומת זאת – אינן פולטות קרינה וכך נמנעים סיכונים שונים כמו זיהומים, פגיעות שונות  וכדומה.

תאורה עוצמתית

- פרסומת -

תאורת הלד זוהי תאורה עוצמתית ובהירה הרבה יותר מהתאורה הרגילה שאנחנו מכירים. התאורה שאנחנו פוגשים היום ברוב הבתים היא אכן כזו, עוצמתית, מאירה באור יקרות לעומת העלות הזולה של התאורה.

אז אם עדיין לא עשיתם את זה עד היום, אם משיקולים כספיים, בגלל העלות היקרה של הנורות החדשות ואם סתם בגלל חוסר ידע, הרי שכעת, כאשר אתם כבר יודעים כי חבל על כל יום – מהרו ושדרגו את התאורה הביתית שלכם. אתם תיהנו מתאורה איכותית, עוצמתית ונעימה בעלות נמוכה במיוחד.

אור יקרות בעלות מינימלית!