חופשות החוף והעיר בקייפטאון חוויות אוכל ויין

קייפטאון
קייפטאון, דרום אפריקה. צילום: freepik

קייפטאון היא אחת הערים היפות בעולם. מהר השולחן ועד קו חוף רחב ידיים, העיר הזאת מלאה בדברים לעשות, לראות ולהנות.

אולי כדאי לחקור את העיר ברגל עם כמה מפות או מדריכים להתמצאות, אך גם אתם מוזמנים להשתמש במערכת התחבורה הציבורית ברמה עולמית של קייפטאון, הכוללת רכבות, חשמליות ואוטובוסים. זה יעזור לך לגשת לנקודות עניין ברחבי העיר ביתר קלות מאשר ברכב.

קייפטאון היא עיר שרוב האנשים מבקרים בהם לעבודה או לחופשה. יחד עם יופייה של העיר, יש הרבה דברים לעשות בכדי להנעים אותך.

עם נוף לאוקיינוס, תוכלו למצוא כמה מהמסעדות הטובות ביותר בקייפטאון. בכל הנוגע לאירוח, יש לך אפשרויות רבות עם מלונות ברמת חמישה כוכבים הזמינים בכל בלוק. אם אתם רוצים לחקור את העולם מתחת לרגליכם, אל תשכחו לעשות סיור בהר השולחן ולעלות על אחד הרכבלים שלהם!

קייפטאון היא גן עדן של אוכל עם מגוון מסעדות ובתי קפה לבחירה.
- פרסומת -

במאמר זה ריכזנו 2 מקומות בהם תוכלו לשתות יין בקייפטאון.

  1. בר היין שאמוני
    בלב העיר, בר היין שאמוני הוא מקום מרווח ונעים עם אווירה נינוחה – מושלם ליהנות מכוס יין לאחר העבודה או בסוף השבוע עם חברים. הוא מציע מגוון רחב של יינות מכל רחבי העולם, עם צוות בעל ידע שיעזור לכם להתאים את בלוטות הטעם שלכם לבקבוק הנכון.
  1. מצפה הכוכבים
    בבתי המצפה בר היין והמסעדה האיקוניים ביותר בקייפטאון. הוא ידוע ברשימת היין עטורת הפרסים, ומתגאה ביותר מ -600
טיולי היום הטובים ביותר מקייפטאון

מצפה הכוכבים הוא ביקור חובה בזמן שהותכם בקייפטאון. מצפה הכוכבים ידוע ברשימת היין עטורת הפרסים ויש בו יותר מ -600 יינות לבחירה. הוא מתהדר גם בכמה מהנופים הטובים ביותר בקייפטאון.

קייפטאון: עיר ליד הים

הדבר הפופולרי ביותר שאנשים עושים בקייפטאון הוא ביקור בחופים. כדי להגיע לרצועות המים החוליות והיפות האלה, תצטרכו למצוא את הדרך החוצה ממרכז העיר ולאחד מארבעת הפרברים הבאים: מפרץ האוט, פיש פיש, סימון סאון או מפרץ קאלק.

משם תוכל ליהנות מהליכה נינוחה על החוף בשקיעה ועד גלישה, שחייה וצלילה. מקום אחד המציע את שלושתם הוא מפרץ ג'פרי בעיר סיימון, שם תוכלו ליהנות מארוחת צהריים לפיקניק בזמן

הכתבה בשיתוף אתר travel info