וילות בצפון למשפחה עם בריכה מחוממת

(צילום: יחצ)

הקיץ תכף כאן ואם אתם מעוניינים בחופשה משפחתית הכוללת טיול בחיק הטבע או סתם חופשת בטן גב לצד נוף עוצר נשימה, אשר יכולה להיות גם ביחד עם כל המשפחה הקרובה, וילות בצפון הן החופשה האידיאלית עבורכם! אזור הצפון מתהדר במזג אוויר מושלם לטיול, תצפיות מקסימות ומגוון מסלולי טיול למשפחות, הכוללים נחלים, מעיינות, מפלים ומסלולים יבשים.

תוכן שיווקי 12/05/2019

לצפון אזורי טיול רבים: גליל מערבי, גליל תחתון, רמת הגולן, כנרת, גליל עליון ועוד. תוכלו לשלב טיול יומי באחד מאזורי הצפון ובסיומו ללון בוילה גדולה בה תוכלו ערב ותישנו יחד כל המשפחה. אם אתם מטיילים אם ילדים קטנים ורוצים מסלול קליל המכיל מים, נחל הקיבוצים יכול להיות מקום מושלם, בו הילדים ישחו, יתגלשו בצינורות המים ותוכלו לעשות פיקניק לצד הנחל. ישנן וילות המותאמות למשפחות גדולות ויכולות להכיל עד 30 מקומות שינה, ואף יותר. זוהי הזדמנות נהדרת למפגש משפחתי גדול בו ילדיכם יפגשו עם משפחתם הרחבה הכוללת דודים, בני דודים, אחיינים, סבים וסבתות. אחרי הכל תמיד נחמד מפגש המאגד את כולם, ווילה גדולה תעזור לכם לארגן את המפגש בכלות ומבלי תכנון נוקשה וצורך בהבאת ציוד רב.

הווילות מגיעות עם חדרי שינה רבים המסוגלים להכיל 6-8 חדרי שינה ויותר, מטבח רחב, פינת אוכל גדולה אשר תצליח להכיל את רוב האנשים, חדר סלון גדול בעל מסך טלוויזיה בו תוכלו לראות סרטים וסדרות, בריכה גדולה ומחוממת, פינת ישיבה חיצונית ואף מיטות שיזוף, מספר חדרי רחצה ושירותים ועוד מגוון מוצרים ופינוקים.

- פרסומת -

הווילות מאובזרות בשלל מתקנים הכוללים פעמים רבות משחקים כדוגמת שולחן כדורגל או סנוקר באמצעותם תוכלו להעביר את הזמן בכיף ובנעימים. חדרי השינה בווילה גדולים ומרווחים, בעלי מיטות נוחות לשינה, מסך טלוויזיה המחובר לערוץ כבלים, מיזוג אוויר ועוד. כל אלו מעניקים חופשה מענגת בה תוכלו לא לצאת ממתחם הווילה כלל ולהעביר את הימים בחיק המשפחה ובהנאה.

בערבים, תוכלו להכין ארוחה משפחתית גדולה בה תשבו, תהנו מהאוכל שאתם או הילדים בישלתם ותשוחחו. בווילות רבות, קיימת עמדת ברביקיו בה תוכלו למנגל או בשם העממי "לעשות על האש". על האש הוא פתרון מקסים לארוחת צהריים בשילוב עם הבריכה הקיימת בווילה ומוזיקה טובה המעניקה אווירה שמחה.

לחצו כאן בשביל למצוא וילות בצפון למשפחות אשר יספקו לכם את החופשה המושלמת

מדוע כדאי לבחור בווילות עם בריכה מחוממת

ישנם מספר סיבות מדוע כדאי לבחור להשכיר ווילה עם בריכה מחוממת, כאשר הראשונה והברורה מכולם היא על מנת שתוכלו לשחות בימי החורף הקרים מבלי להתקרר ולחטוף איזה דלקת ריאות. הבריכה המחוממת מגיעה מקורה ומעניקה לילדיכם ולכם הגנה מפני נזקי השמש ואפשרות לוותר ולא לרדוף אחרי הילדים במטרה למרוח אותם בקרם הגנה. וילה עם בריכה מקורה היא הפתרון האידיאלי עבור חופשה עם ילדים קטנים עקב הגידור והביטחון שאתם יודעים כי כל הילדים תחת אותה קורת גג ונמצאים באחד מחדרי הבית או בחדר הבריכה. הבריכה המקורה בדרך כלל מצוידת במזגנים או מאווררים אותם ניתן להדליק בימי קיץ חמים לצורך קבלת תחושה נעימה וקרירה.

תוכלו להביא לבריכה מתנפחים כדוגמת אבובים ומזרונים עליהם כיף לשכב ולשבת ולהשתזף. אם אתם בעד פעילות ימית קצת תוכלו לשחק כדורגל או כדורעף בבריכה, דבר כיפי במיוחד שדורש מכם רק דבר אחד והוא להביא איתכם כדור, המחמירים יביאו גם רשת או יאלתרו שערים.

לחצו פה בכדי למצוא וילות עם בריכה מחוממת

לצבור חוויות בלתי נשכחות עם המשפחה

הנסיעה ברכב לצפון, העצירות בדרכים לצד הנוף המשגע עם הצמחייה העשירה ובסופו של דבר הגעה ליעד החופשה, הווילה הגדולה עם בריכת השחייה, יהיו לחוויה בלתי נשכחת לילדים ומלהיבה עבורם. לא כל יום הילדים יוצאים לחופשה ועבורם הזמן המשפחתי ואפשרויות המשחק בין אם במי הבריכה או בכדור חצר הם שבירת שגרה מדהימה. נצלו את הרגעים ותעדו אותם על ידי תמונות, מהם תוכלו להכין אלבום אם יתחשק לכם.

הערה 1

Comments are closed.