טריידסשטיישן: פלטפורמת מסחר בבורסה

טריידסשטיישן פונה לסוחרים פעילים ולמשקיעי יום עם עמלות נמוכות בתור פלטפורמת מסחר עשירה בתכונות. היא נגישה למשקיעים חדשים ועשירים כאחד.  החברה זוכת פרסים ומתהדרת פונקציות הרבות שלה יחד עם מקצוענות ושירות מהטובים בתחום.  הנה כל מה שצריך לדעת כדי לקבוע אם ברוקר מניות זה מתאים לכם ולצורכי ההשקעה שלכם

צילום: PIXABAY

עמלות נמוכות

טריידסטיישן מציעה עסקאות ללא עמלות על מניות ותעודות סל, כמו גם עמלות תחרותיות על אופציות, קרנות נאמנות וכלי השקעה אחרים. יש להם משרדים בכל רחבי העולם והם חוקיים ופעילים בכל קצוות תבל. החברה ותיקה מתחום ויש לה כבר כשלושים שנה של נסיון מתחת לחגורה.

מסחר במטבעות קריפטו

טריידשטיישן מציעה גם פלטפורמת מסחר חזקה וכלים אנליטיים מתקדמים. המשקיעים מקבלים נתונים בזמן אמת ויכולים להתאים אישית את ממשק המסחר שלהם. האלגוריתמים מתקדמים עוזרים לנתח מחירי קריפטו בזמן אמת. פקודות סחר קריפטו מנותבות בו-זמנית למחירים הזמינים הטובים ביותר בכל הפלטפורמות שלהם. אין גם עמלות על הפקדה או משיכת קריפטו.

- פרסומת -

פלטפורמה עוצמתית

טריידסטיישן היא פלטפורמת מסחר חזקה עם כל הפונקציונליות שסוחר פעיל מחפש. נראה שהסוחרים אוהבים את יכולות התרשימים המורכבות שלה ואת היכולת לאסטרטגיות מסחר אוטומטיות. בנוסף לתוכנה שניתן להוריד לשולחן הדסקטופ שלכם , יש פלטפורמת מסחר אינטרנט פונקציונלית ביותר ואפליקציית מסחר סלולרית עמוסה בתכונות.

כלי השקעה

בעלי חשבונות יכולים להשקיע במגוון נכסים, כולל מניות, תעודות סל, הנפקות, אופציות, מטבעות קריפטוגרפיים, חוזים עתידיים, אופציות עתידיות, קרנות נאמנות ואג"ח. משקיעים יכולים לפתוח חשבון ללא הפקדה ראשונית מינימלית אם הם מתכננים להשתמש רק בפורטלי המסחר מבוססי האינטרנט והנייד. עבור לקוחות שרוצים גישה לפלטפורמת המסחר השולחנית המוערכת נדרש סכום מינימום.

מחקר ומסקרים

במחלקת המחקר, טריידסטיישן פונה בסופו של דבר יותר לסוחרים לטווח קצר מאשר למשקיעים לטווח ארוך. היא אמנם מתהדרת במיון מצוין של מניות ותעודות סל, אבל היא אינה מציעה גישה לדוחות מחקר כלשהם, וגם אינה מציעה פונקציות בסיסיות כמו קישור מהיר לדוחות שנתיים או הגשות SEC עבור מניות.

למי כדאי לבחור ב-טריידסטיישן?

טריידסטיישן  היא בחירה מצוינת עבור סוחרי יום ומשקיעים רציניים. פלטפורמת המסחר שלה נמצאת בשימוש נרחב על ידי משקיעים שונים. פלטפורמת המסחר השולחנית של טריידסטיישן  מתוחכמת להפליא: היא לא רק מציעה גרפים חזקים, מסחר אוטומטי וסריקה בזמן אמת של מדדי שוק, היא גם ניתנת להתאמה אישית. ניתן להוריד מאות אפליקציות כדי ליצור אסטרטגיות וכלים חדשים.