כך תטוסו לחו"ל ותשמרו על כשרות

קרדיט: CANVA

רומא היא עיר המציעה שפע ענק ומגוון של חוויות ייחודיות לכל מטייל שמבקר בה. היא גם ידועה בתרבות הקולינרית שלה, אבל מה עושים אם מחפשים מסעדות כשרות בעיר? ומה עושים אם היעד הוא לונדון ולא מכירים אף מסעדה כשרה? ככה טסים לחו”ל ושומרים כשרות, המשיכו לקרוא.

כדי למצוא מסעדות כשרות ברומא, באירופה ובכלל בחו”ל, מקום טוב להתחיל בו יהיה חיפוש בגוגל. בעת החיפוש, הקפידו לחפש “מסעדות כשרות ב-X (היעד שלכם)" בתיבת החיפוש. זה יניב תוצאות של כל מה שקשור לכשרות באזור היעד שלכם ותוך שניות תהיה לכם רשימה של המסעדות הקרובות למלון שלכם. אבל רגע לפני שנעמיק בשורשי אירופה הכשרים, בואו נדבר על כשרות באופן כללי בחו"ל – איך שומרים אותה?

כיצד שומרים כשרות בחו"ל?

לשמור כשרות בחו"ל זה לא דבר קל, ולו בגלל המטעמים הרבים כל כך שמציפים את חוש הריח שלנו בכל רגע נתון של טיולים בסמטאות מרהיבות. לא רק שרוב המטעמים אינם כשרים, אלא שקשה לעיתים לאתר מסעדות כשרות בחו"ל שאשכרה מגישות אוכל טעים. 

המלצה מאיתנו, בין אם אתם מחפשים מסעדות כשרות ברומא, בלונדון, בארה"ב או בכל אזור אחר, תמיד תחפשו בגוגל מונחים כמו "10 המסעדות הכי טובות". כאשר גוגל מגוללים בפניכם את התוצאות השונות, תקפידו לבדוק את הביקורות הניתנות על המקומות האלו. תופתעו לגלות שאלפי לקוחות משאירים ביקורות, מה שיכול להיות מאוד מועיל. 

קרדיט: CANVA
- פרסומת -

טיפים חשובים לשמירת כשרות בחו"ל בנופש

אמנם ישנן הגבלות מסוימות, אבל בהחלט ניתן לשמור כשרות במהלך נסיעות לחו"ל. ככלל, תמיד תצטרכו לבקש את מרכיבי הארוחה מראש כדי שתדעו מה אתם אוכלים והאם זה כשר או לא. בין אם אתם יושבים לאכול במסעדה כזאת או אחרת, הקפידו לשאול מראש מה המרכיבים כוללים והסבירו למלצר את הסיבה לשאלתכם. 

אם אינכם מרגישים בנוח להגיד שאתם ישראלים (לצערנו זה המצב לפעמים בחלק מהמדינות), אל תציינו את הנושא של כשרות. במקום לציין נושאי כשרות, אתם יכולים לציין בפני המלצר שיש לכם רגישויות לאוכל ואתם צריכים לדעת מה בדיוק המנה כוללת. 

מסעדות מומלצות כשרות ברומא – תרשמו!

על מסעדת Little Tripoli נשמח להמליץ לכם מניסיון אישי, מאחר שביקרנו שם בעצמנו ונוכל להגיד לכם שמדובר במסעדה מעולה, כשרה וכזאת שמפנקת במנות גדולות ועשירות. המסעדה נמצאת בכתובת Via Polesine 16-18‬, 00161 רומא, והיא מגישה מנות ישראליות, ים תיכוניות, איטלקיות קלאסיות ועוד. 

גם מסעדת Casalino Osteria Kosher נחשבת מוכרת בקרב חובבי האוכל הכשר בחו"ל. מסעדה זו נמצאת בכתובת Via del Portico d’Ottavia, 1E‬, 00186 רומא‬ והיא מגישה מגוון רחב של מנות כשרות שונות, אוכל איטלקי מסורתי, מטבח נפוליטני מקומי ועוד. 

מלבד 2 אלו, חיפוש קצרצר בגוגל יחשוף בפניכם המון מסעדות כשרות בכל יעד בעולם כמעט.